НеРаботеща Дюза или е нещо друго...?? е39 530DA 193кс
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- UnSogno
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 24.10.2015
- Местоположение: Италия - Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530dA Touring
- Детайли за колата: BMW e39 530dA Touring 2003г.
НеРаботеща Дюза или е нещо друго...?? е39 530DA 193кс
Здравейте колеги! Ако може да ми помогните да разбера точно коя или колко точно недобре работещи дюзи имам,защото може да не е само една. Вчера се рових през Инпа да си изчистя грешки и същевременно да разбера коя дюза неработи добре.... но така и неможах да разбера точно... Направими доста странно впечатление работата на мотора когато преглеждах "живи данни" .... Проверявах подрет : Аналог 1 ,2,3,4 и когато чукнах на Аналог 5 мотора започна да се тресе но си работеше според мен добре.... (ще приложа и снимка)
Щом го върна на другите 1,2,3,4 няма тресене на мотора,съвсем спокоино си работи, но чукна ли на Аналог 5 започва да тресе все едно има скъсан танпон на двигателя...

Нормално ли е това "поведение" на двигателя при четенето на живи данни когато е на Аналог 5, понеже съм още начинаещ в работата с Инпа, или действително се "е.ава" не една дюза...???
Само да вметна че съм сигурен за дюза,защото когато беше студено и при студен старт на мотора пропушваше бяло докато загрее....
Благодаря предварително на колегите които ще ми дадат съвет с справянето на проблема... Имам и други запитвания, но те ще са в други теми.


Щом го върна на другите 1,2,3,4 няма тресене на мотора,съвсем спокоино си работи, но чукна ли на Аналог 5 започва да тресе все едно има скъсан танпон на двигателя...


Нормално ли е това "поведение" на двигателя при четенето на живи данни когато е на Аналог 5, понеже съм още начинаещ в работата с Инпа, или действително се "е.ава" не една дюза...???
Само да вметна че съм сигурен за дюза,защото когато беше студено и при студен старт на мотора пропушваше бяло докато загрее....
Благодаря предварително на колегите които ще ми дадат съвет с справянето на проблема... Имам и други запитвания, но те ще са в други теми.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: НеРаботеща Дюза или е нещо друго...?? е39 530DA 193кс
Дай снимка на Аналог 4, за да видим как са дюзите според програмата. На Аналог 5 моторът работи без корекции на впръскването и е нормално да има лека вибрация - но съвсем лека. За студения старт виж дали нямаш грешка за подгревни свещи/реле - ако пуши от дюза, ще имаш и други оплаквания като завишен разход, труден старт, вибрация и без да махаш корекциите...
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: НеРаботеща Дюза или е нещо друго...?? е39 530DA 193кс
Z3Ro* написа:Дай снимка на Аналог 4, за да видим как са дюзите според програмата. На Аналог 5 моторът работи без корекции на впръскването и е нормално да има лека вибрация - но съвсем лека. За студения старт виж дали нямаш грешка за подгревни свещи/реле - ако пуши от дюза, ще имаш и други оплаквания като завишен разход, труден старт, вибрация и без да махаш корекциите...
И аз като съвсем пресен потребител на ИНПА, оня ден пускам Аналог 5 и мотора лекичко почва да трепери, но е леко доловимо, брех викам кво ли става


- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: НеРаботеща Дюза или е нещо друго...?? е39 530DA 193кс
Автора, пуши ли ти колата, мотора ти тресе ли на празен ход, работи ли неравномерно, някакви шумове необичайни, като на метал, да чуваш? Ако не, не се занимавай с глупости, ами си карай колата.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: НеРаботеща Дюза или е нещо друго...?? е39 530DA 193кс
FaceOff написа:Z3Ro* написа:Дай снимка на Аналог 4, за да видим как са дюзите според програмата. На Аналог 5 моторът работи без корекции на впръскването и е нормално да има лека вибрация - но съвсем лека. За студения старт виж дали нямаш грешка за подгревни свещи/реле - ако пуши от дюза, ще имаш и други оплаквания като завишен разход, труден старт, вибрация и без да махаш корекциите...
И аз като съвсем пресен потребител на ИНПА, оня ден пускам Аналог 5 и мотора лекичко почва да трепери, но е леко доловимо, брех викам кво ли става(сега разбрах)
Връщам на 4, всичко се оправя.. Стойностите на студен мотор не надвишават +/- 2.0 , и то само на две дюзи, другите са около +/- 1.0, а на топъл са до +/- 0.3 От какви корекции нагоре/надолу да се притеснявам?
От +-2 на топъл мотор нагоре е добре да се обърне внимание на системата - я чистене на някоя дюза, я реглаж може да се налага. Понякога и добавка върши работа, но невинаги и повечето пъти има краткотраен ефект.
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: НеРаботеща Дюза или е нещо друго...?? е39 530DA 193кс
Z3Ro* написа:FaceOff написа:Z3Ro* написа:Дай снимка на Аналог 4, за да видим как са дюзите според програмата. На Аналог 5 моторът работи без корекции на впръскването и е нормално да има лека вибрация - но съвсем лека. За студения старт виж дали нямаш грешка за подгревни свещи/реле - ако пуши от дюза, ще имаш и други оплаквания като завишен разход, труден старт, вибрация и без да махаш корекциите...
И аз като съвсем пресен потребител на ИНПА, оня ден пускам Аналог 5 и мотора лекичко почва да трепери, но е леко доловимо, брех викам кво ли става(сега разбрах)
Връщам на 4, всичко се оправя.. Стойностите на студен мотор не надвишават +/- 2.0 , и то само на две дюзи, другите са около +/- 1.0, а на топъл са до +/- 0.3 От какви корекции нагоре/надолу да се притеснявам?
От +-2 на топъл мотор нагоре е добре да се обърне внимание на системата - я чистене на някоя дюза, я реглаж може да се налага. Понякога и добавка върши работа, но невинаги и повечето пъти има краткотраен ефект.
Мерси колега!

По принцип ми е заминала гарнитурата на капака на клапаните, започна леко да омаслява, та мисля към края на лятото да я сменям, и тогава така и така ще са свалени ще ги дам на стенд, ако има нещо да се хваща навреме..
- UnSogno
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 24.10.2015
- Местоположение: Италия - Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530dA Touring
- Детайли за колата: BMW e39 530dA Touring 2003г.
Re: НеРаботеща Дюза или е нещо друго...?? е39 530DA 193кс
Ще дам колега, но ще е петък или през уикенда ,че бях доста зает тази седмица.... Извинявам се за късният отговор.Z3Ro* написа:Дай снимка на Аналог 4, за да видим как са дюзите според програмата. На Аналог 5 моторът работи без корекции на впръскването и е нормално да има лека вибрация - но съвсем лека. За студения старт виж дали нямаш грешка за подгревни свещи/реле - ако пуши от дюза, ще имаш и други оплаквания като завишен разход, труден старт, вибрация и без да махаш корекциите...
Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk
- UnSogno
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 24.10.2015
- Местоположение: Италия - Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530dA Touring
- Детайли за колата: BMW e39 530dA Touring 2003г.
Re: НеРаботеща Дюза или е нещо друго...?? е39 530DA 193кс
Припушва леко като сиво когато е сдудена и е студено на вън, забелязах че и между 900-1200 оборота (няма значение дали е на място или в движение) много гадно дранчи като на ламарина.... Надявам се да не е верига ... но все пак....Elesar74 написа:Автора, пуши ли ти колата, мотора ти тресе ли на празен ход, работи ли неравномерно, някакви шумове необичайни, като на метал, да чуваш? Ако не, не се занимавай с глупости, ами си карай колата.
Днес следобяд ще кача и снимка от Аналог 4.... Гадно от работа нямам време да си обърна внимание на колата....



Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани