НеРаботеща Дюза или е нещо друго...?? е39 530DA 193кс

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 24.10.2015
Местоположение: Италия - Плевен
Пол: Мъж
Кара: BMW 530dA Touring
Детайли за колата: BMW e39 530dA Touring 2003г.

НеРаботеща Дюза или е нещо друго...?? е39 530DA 193кс

Мнение от UnSogno » 23 Юли 2017, 11:46

Здравейте колеги! Ако може да ми помогните да разбера точно коя или колко точно недобре работещи дюзи имам,защото може да не е само една. Вчера се рових през Инпа да си изчистя грешки и същевременно да разбера коя дюза неработи добре.... но така и неможах да разбера точно... Направими доста странно впечатление работата на мотора когато преглеждах "живи данни" .... Проверявах подрет : Аналог 1 ,2,3,4 и когато чукнах на Аналог 5 мотора започна да се тресе но си работеше според мен добре.... (ще приложа и снимка) :dunno: :dunno:

IMG_20170722_171341.jpg


Щом го върна на другите 1,2,3,4 няма тресене на мотора,съвсем спокоино си работи, но чукна ли на Аналог 5 започва да тресе все едно има скъсан танпон на двигателя... :banghead: :banghead:
Нормално ли е това "поведение" на двигателя при четенето на живи данни когато е на Аналог 5, понеже съм още начинаещ в работата с Инпа, или действително се "е.ава" не една дюза...???
Само да вметна че съм сигурен за дюза,защото когато беше студено и при студен старт на мотора пропушваше бяло докато загрее....
Благодаря предварително на колегите които ще ми дадат съвет с справянето на проблема... Имам и други запитвания, но те ще са в други теми.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: НеРаботеща Дюза или е нещо друго...?? е39 530DA 193кс

Мнение от Z3Ro* » 24 Юли 2017, 10:56

Дай снимка на Аналог 4, за да видим как са дюзите според програмата. На Аналог 5 моторът работи без корекции на впръскването и е нормално да има лека вибрация - но съвсем лека. За студения старт виж дали нямаш грешка за подгревни свещи/реле - ако пуши от дюза, ще имаш и други оплаквания като завишен разход, труден старт, вибрация и без да махаш корекциите...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: НеРаботеща Дюза или е нещо друго...?? е39 530DA 193кс

Мнение от FaceOff » 24 Юли 2017, 14:17

Z3Ro* написа:Дай снимка на Аналог 4, за да видим как са дюзите според програмата. На Аналог 5 моторът работи без корекции на впръскването и е нормално да има лека вибрация - но съвсем лека. За студения старт виж дали нямаш грешка за подгревни свещи/реле - ако пуши от дюза, ще имаш и други оплаквания като завишен разход, труден старт, вибрация и без да махаш корекциите...


И аз като съвсем пресен потребител на ИНПА, оня ден пускам Аналог 5 и мотора лекичко почва да трепери, но е леко доловимо, брех викам кво ли става :paranoid: (сега разбрах) :lol: Връщам на 4, всичко се оправя.. Стойностите на студен мотор не надвишават +/- 2.0 , и то само на две дюзи, другите са около +/- 1.0, а на топъл са до +/- 0.3 От какви корекции нагоре/надолу да се притеснявам?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: НеРаботеща Дюза или е нещо друго...?? е39 530DA 193кс

Мнение от Elesar74 » 24 Юли 2017, 16:25

Автора, пуши ли ти колата, мотора ти тресе ли на празен ход, работи ли неравномерно, някакви шумове необичайни, като на метал, да чуваш? Ако не, не се занимавай с глупости, ами си карай колата.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: НеРаботеща Дюза или е нещо друго...?? е39 530DA 193кс

Мнение от Z3Ro* » 24 Юли 2017, 23:27

FaceOff написа:
Z3Ro* написа:Дай снимка на Аналог 4, за да видим как са дюзите според програмата. На Аналог 5 моторът работи без корекции на впръскването и е нормално да има лека вибрация - но съвсем лека. За студения старт виж дали нямаш грешка за подгревни свещи/реле - ако пуши от дюза, ще имаш и други оплаквания като завишен разход, труден старт, вибрация и без да махаш корекциите...


И аз като съвсем пресен потребител на ИНПА, оня ден пускам Аналог 5 и мотора лекичко почва да трепери, но е леко доловимо, брех викам кво ли става :paranoid: (сега разбрах) :lol: Връщам на 4, всичко се оправя.. Стойностите на студен мотор не надвишават +/- 2.0 , и то само на две дюзи, другите са около +/- 1.0, а на топъл са до +/- 0.3 От какви корекции нагоре/надолу да се притеснявам?


От +-2 на топъл мотор нагоре е добре да се обърне внимание на системата - я чистене на някоя дюза, я реглаж може да се налага. Понякога и добавка върши работа, но невинаги и повечето пъти има краткотраен ефект.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: НеРаботеща Дюза или е нещо друго...?? е39 530DA 193кс

Мнение от FaceOff » 25 Юли 2017, 17:15

Z3Ro* написа:
FaceOff написа:
Z3Ro* написа:Дай снимка на Аналог 4, за да видим как са дюзите според програмата. На Аналог 5 моторът работи без корекции на впръскването и е нормално да има лека вибрация - но съвсем лека. За студения старт виж дали нямаш грешка за подгревни свещи/реле - ако пуши от дюза, ще имаш и други оплаквания като завишен разход, труден старт, вибрация и без да махаш корекциите...


И аз като съвсем пресен потребител на ИНПА, оня ден пускам Аналог 5 и мотора лекичко почва да трепери, но е леко доловимо, брех викам кво ли става :paranoid: (сега разбрах) :lol: Връщам на 4, всичко се оправя.. Стойностите на студен мотор не надвишават +/- 2.0 , и то само на две дюзи, другите са около +/- 1.0, а на топъл са до +/- 0.3 От какви корекции нагоре/надолу да се притеснявам?


От +-2 на топъл мотор нагоре е добре да се обърне внимание на системата - я чистене на някоя дюза, я реглаж може да се налага. Понякога и добавка върши работа, но невинаги и повечето пъти има краткотраен ефект.


Мерси колега! :yes:
По принцип ми е заминала гарнитурата на капака на клапаните, започна леко да омаслява, та мисля към края на лятото да я сменям, и тогава така и така ще са свалени ще ги дам на стенд, ако има нещо да се хваща навреме..

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 24.10.2015
Местоположение: Италия - Плевен
Пол: Мъж
Кара: BMW 530dA Touring
Детайли за колата: BMW e39 530dA Touring 2003г.

Re: НеРаботеща Дюза или е нещо друго...?? е39 530DA 193кс

Мнение от UnSogno » 31 Юли 2017, 19:45

Z3Ro* написа:Дай снимка на Аналог 4, за да видим как са дюзите според програмата. На Аналог 5 моторът работи без корекции на впръскването и е нормално да има лека вибрация - но съвсем лека. За студения старт виж дали нямаш грешка за подгревни свещи/реле - ако пуши от дюза, ще имаш и други оплаквания като завишен разход, труден старт, вибрация и без да махаш корекциите...
Ще дам колега, но ще е петък или през уикенда ,че бях доста зает тази седмица.... Извинявам се за късният отговор.

Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 24.10.2015
Местоположение: Италия - Плевен
Пол: Мъж
Кара: BMW 530dA Touring
Детайли за колата: BMW e39 530dA Touring 2003г.

Re: НеРаботеща Дюза или е нещо друго...?? е39 530DA 193кс

Мнение от UnSogno » 04 Авг 2017, 10:35

Elesar74 написа:Автора, пуши ли ти колата, мотора ти тресе ли на празен ход, работи ли неравномерно, някакви шумове необичайни, като на метал, да чуваш? Ако не, не се занимавай с глупости, ами си карай колата.
Припушва леко като сиво когато е сдудена и е студено на вън, забелязах че и между 900-1200 оборота (няма значение дали е на място или в движение) много гадно дранчи като на ламарина.... Надявам се да не е верига ... но все пак....
Днес следобяд ще кача и снимка от Аналог 4.... Гадно от работа нямам време да си обърна внимание на колата....

Изпратено от моят Lenovo K33a48 с помощта на Tapatalk

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook