проблем с свалянето на демпферната шайба

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 14.04.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е39

проблем с свалянето на демпферната шайба

Мнение от neron525 » 02 Юли 2017, 9:31

Здравейте колеги
Имам проблем с демпферната шайба на 2.5 тдс
(За смяна е)
Та проблема
Немога да я сваля
Някакви насоки ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: проблем с свалянето на демпферната шайба

Мнение от Dirty M5 driveR » 02 Юли 2017, 9:52

Силен гайковерт трябва. ;) На ръка ако се опитваш най-вероятно няма да стане.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: проблем с свалянето на демпферната шайба

Мнение от vld » 02 Юли 2017, 10:01

Вариантите са няколко:
1. Застопоряваш маховика с щифт, слагаш ключ 22 и с удър го развиваш, с натиск няма да стане.
2. Имаш пневматичен гайковерт с сила над 250-300 Nm, с него ще го развиеш без проблем.
3. Слагаш един ключ 22 с тръба застопорена в пода , трябва да сте двама, единия държи ключа и тръбата да не се раместят, втория чуква два три пъти със стартера.( не задържаш да върти, просто чукваш и веднага връщаш)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: проблем с свалянето на демпферната шайба

Мнение от Пресиян Василев » 02 Юли 2017, 12:56

Kakви ги говорите :shock: 6 болта 8 милиметрови за чашка 13 са развиваш и вадиш шайбата .Защо да се развива болта на КВ ,отзад е агренажното колело и ако не се стегне като хората после ядове,чупене на шпонки и т.н.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: проблем с свалянето на демпферната шайба

Мнение от zvetiko » 02 Юли 2017, 13:50

Пресиян Василев написа:Kakви ги говорите :shock: 6 болта 8 милиметрови за чашка 13 са развиваш и вадиш шайбата .Защо да се развива болта на КВ ,отзад е агренажното колело и ако не се стегне като хората после ядове,чупене на шпонки и т.н.


Изображение

При монтажа новата демпферна шайба трябва да се позиционира.

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 14.04.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е39

Re: проблем с свалянето на демпферната шайба

Мнение от neron525 » 07 Авг 2017, 14:11

Пресиян Василев написа:Kakви ги говорите :shock: 6 болта 8 милиметрови за чашка 13 са развиваш и вадиш шайбата .Защо да се развива болта на КВ ,отзад е агренажното колело и ако не се стегне като хората после ядове,чупене на шпонки и т.н.

Благодаря колега
Туко що го видях и както си написал за чупене на шпионки май точно това се случи започна да свети маслото и спрях развил се е е болта и след стягане нещо почна да вие и не работи както трябва
Чак като свалих централният болт видях че може само с шесте болта :banghead:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook