проблем с свалянето на демпферната шайба
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- neron525
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 14.04.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е39
проблем с свалянето на демпферната шайба
Здравейте колеги
Имам проблем с демпферната шайба на 2.5 тдс
(За смяна е)
Та проблема
Немога да я сваля
Някакви насоки ?
Имам проблем с демпферната шайба на 2.5 тдс
(За смяна е)
Та проблема
Немога да я сваля
Някакви насоки ?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: проблем с свалянето на демпферната шайба
Силен гайковерт трябва.
На ръка ако се опитваш най-вероятно няма да стане.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: проблем с свалянето на демпферната шайба
Вариантите са няколко:
1. Застопоряваш маховика с щифт, слагаш ключ 22 и с удър го развиваш, с натиск няма да стане.
2. Имаш пневматичен гайковерт с сила над 250-300 Nm, с него ще го развиеш без проблем.
3. Слагаш един ключ 22 с тръба застопорена в пода , трябва да сте двама, единия държи ключа и тръбата да не се раместят, втория чуква два три пъти със стартера.( не задържаш да върти, просто чукваш и веднага връщаш)
1. Застопоряваш маховика с щифт, слагаш ключ 22 и с удър го развиваш, с натиск няма да стане.
2. Имаш пневматичен гайковерт с сила над 250-300 Nm, с него ще го развиеш без проблем.
3. Слагаш един ключ 22 с тръба застопорена в пода , трябва да сте двама, единия държи ключа и тръбата да не се раместят, втория чуква два три пъти със стартера.( не задържаш да върти, просто чукваш и веднага връщаш)

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: проблем с свалянето на демпферната шайба
Kakви ги говорите
6 болта 8 милиметрови за чашка 13 са развиваш и вадиш шайбата .Защо да се развива болта на КВ ,отзад е агренажното колело и ако не се стегне като хората после ядове,чупене на шпонки и т.н.

Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: проблем с свалянето на демпферната шайба
Пресиян Василев написа:Kakви ги говорите6 болта 8 милиметрови за чашка 13 са развиваш и вадиш шайбата .Защо да се развива болта на КВ ,отзад е агренажното колело и ако не се стегне като хората после ядове,чупене на шпонки и т.н.

При монтажа новата демпферна шайба трябва да се позиционира.
- neron525
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 14.04.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е39
Re: проблем с свалянето на демпферната шайба
Пресиян Василев написа:Kakви ги говорите6 болта 8 милиметрови за чашка 13 са развиваш и вадиш шайбата .Защо да се развива болта на КВ ,отзад е агренажното колело и ако не се стегне като хората после ядове,чупене на шпонки и т.н.
Благодаря колега
Туко що го видях и както си написал за чупене на шпионки май точно това се случи започна да свети маслото и спрях развил се е е болта и след стягане нещо почна да вие и не работи както трябва
Чак като свалих централният болт видях че може само с шесте болта

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани