За какво е тази индикация?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1070
Регистриран на: 20.01.2005
Местоположение: у вкъщи
Пол: Мъж
Кара: мел
Мечтае да кара: танк

За какво е тази индикация?

Мнение от XaMaB » 24 Ное 2006, 11:39

Вчера след като колата се сдоби с нова верига, ролки и обтегачи и си я взех от сервиза вътре при запалване светва една иконка като часовник. Намира се долу до датчиците за маслото (вляво от първия зелен правоъгълник) . 15 секунди след запалване - изгасва.
Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Re: За какво е тази индикация?

Мнение от МАЧКАТОР » 24 Ное 2006, 13:39

XaMaB написа:Вчера след като колата се сдоби с нова верига, ролки и обтегачи и си я взех от сервиза вътре при запалване светва една иконка като часовник. Намира се долу до датчиците за маслото (вляво от първия зелен правоъгълник) . 15 секунди след запалване - изгасва.
Това ти е "инспекцията", ходи някъде да ти занулят компа ;) сигурно ти е изтекло "времето " за смяната на масло :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1070
Регистриран на: 20.01.2005
Местоположение: у вкъщи
Пол: Мъж
Кара: мел
Мечтае да кара: танк

Мнение от XaMaB » 24 Ное 2006, 15:13

Маслото преди 3 седмици е сменено в камор. Ама там не са си занулили нещо...
Явно пак ще им ходя на гости. :(
Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 24 Ное 2006, 23:58

:idea: Зануляването на маслото и инспекцията са две напълно различни неща!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: Пловдив
Кара: Е60 LCI 530 xd MT

Мнение от sikar » 25 Ное 2006, 20:03

Аз ходих за същото преди една седмица в Найси-Кар - светването на часовника значи смяна на спирачната течност, а не доливане :!: .Процедурата отне 30м. и 50 кинта :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1070
Регистриран на: 20.01.2005
Местоположение: у вкъщи
Пол: Мъж
Кара: мел
Мечтае да кара: танк

Мнение от XaMaB » 26 Ное 2006, 10:01

Има развитие по темата :roll:
След смяната колата седя два дни пред офиса до вчера сутринта. Вчера след опит за кратка разходка и изминаване на 2-3 километра усетих че климатика не духа топло. 10 секунди след кратко натискане на копчетата на климатроника взе да мирише на загоряла гума и топлото вместо под формата на горещ въздух, се показа под формата на покачване на стрелката за температурата :shock:

Майстора разбира се не си вдига телефона, колата си ми седи на пътя, а аз съм с нова верига.

Понеже майстора ми беше доста препоръчан, не изключвам между двата проблема да няма и нищо общо, но 20км след смяната...

Какви биха били последствията при незавита капачка или спукан маркуч на охлаждането? Бавно изтичане на антифриза и загряване след 20 км? Или да продължавам търсенето на майстора с нещо по-тежко?
Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 26 Ное 2006, 14:32

XaMaB написа:Какви биха били последствията при незавита капачка или спукан маркуч на охлаждането? Бавно изтичане на антифриза и загряване след 20 км? Или да продължавам търсенето на майстора с нещо по-тежко?

1. Антифриза не се изпарява, а водата го прави!
2. Ако капачката не е завита, всичко около нея ще е в охладителна течност под капака.
Спукан маркуч - поне щеше да пуши от изпаряването на водата (охл. ти течност е вода+антифриз, нали?!).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1070
Регистриран на: 20.01.2005
Местоположение: у вкъщи
Пол: Мъж
Кара: мел
Мечтае да кара: танк

Мнение от XaMaB » 27 Ное 2006, 17:16

След доливане на 1л антифриз колата взе да се държи нормално. Стрелката на средата и климатика взе да духа топло. След проверка в супердизел ме посъветваха да сменя водната помпа, а в камор откриха спукано водно съединение.
Иначе от смяна на веригата определено се почуства разлика в реакцията на колата след натискане на педала. Нищо че е дизел автоматик
Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 27 Ное 2006, 18:17

XaMaB написа:Иначе от смяна на веригата определено се почуства разлика в реакцията на колата след натискане на педала. Нищо че е дизел автоматик
Че то с едно чипче става доста палава , спокойно можеш да се побъзикаш и с някоя 525D :mhihi: Нищо ,че си автоматик :mhihi:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook