проблем с М62Б35
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- t_minev
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 16.09.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e30 cabrio
- Мечтае да кара: e30 cabrio
проблем с М62Б35
Здравейте колеги,
След няколко месеца ходене по мъките имам нужда от помощ. Колата е е39 535i с М62B35 (моделът без ванос). Проблемът е следния:
При стартиране на студено двигателя тресе доста (цялото купе също) и работи неравномерно. Ако не я изчакам да загрее в началото и тръгна (колата е автоматик) самото тръгване е като не пресекулки. При запалване за 10-20 сек държи 1000 об и после падат постепенно до малко под 500 оборота. Веднъж загрее ли всичко се оправя и притрисането се усеща много рядко и то само при продължително спряно стоене в задръстване. Смених уплътненията на всмукателния колектор и капачката за охлаждане на картера, свещи (2 пъти), лули. Двигателя е напълно обслужен със сменени ремъци и масло 10W60 Castrol Edge.
Ако някой е имал такъв проблем моля да сподели, че ми писна от догадки и от "дай да сменим това за 200 лв и да видим"
Забравих да спомена, че колата е била на пълна диагностика в Камор Ауто, които препоръчаха втората смяна на свещите с NJK и на термостата, което го направих но нямяше резултата.
При замерване компресията на двигателя всички цилиндри са с на 10,50 бара компресия но има разлика между тях. 2 работят на 10,50 а другите са около 12,00. Това нормално ли е за кола на 20 год
?
Благодаря предварително на отзовалите се, ще почерпя
След няколко месеца ходене по мъките имам нужда от помощ. Колата е е39 535i с М62B35 (моделът без ванос). Проблемът е следния:
При стартиране на студено двигателя тресе доста (цялото купе също) и работи неравномерно. Ако не я изчакам да загрее в началото и тръгна (колата е автоматик) самото тръгване е като не пресекулки. При запалване за 10-20 сек държи 1000 об и после падат постепенно до малко под 500 оборота. Веднъж загрее ли всичко се оправя и притрисането се усеща много рядко и то само при продължително спряно стоене в задръстване. Смених уплътненията на всмукателния колектор и капачката за охлаждане на картера, свещи (2 пъти), лули. Двигателя е напълно обслужен със сменени ремъци и масло 10W60 Castrol Edge.
Ако някой е имал такъв проблем моля да сподели, че ми писна от догадки и от "дай да сменим това за 200 лв и да видим"
Забравих да спомена, че колата е била на пълна диагностика в Камор Ауто, които препоръчаха втората смяна на свещите с NJK и на термостата, което го направих но нямяше резултата.
При замерване компресията на двигателя всички цилиндри са с на 10,50 бара компресия но има разлика между тях. 2 работят на 10,50 а другите са около 12,00. Това нормално ли е за кола на 20 год

Благодаря предварително на отзовалите се, ще почерпя

Re: проблем с М62Б35
t_minev написа:и масло 10W60 Castrol Edge.
При замерване компресията на двигателя всички цилиндри са с на 10,50 бара компресия но има разлика между тях. 2 работят на 10,50 а другите са около 12,00. Това нормално ли е за кола на 20 год
1- Маслото не ти ли се струва малко "гъстичко"
2- не трябва да имаш разлика повече от 1бар при всички цил
3-20 годишна кола са нормални много неща при нея

Грешки поне чел ли си нещо ?
- hishnika
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: 96' e39 520
- Детайли за колата: m52b20
Re: проблем с М62Б35
Разтегната ангренажна верига? Как пали студена?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: проблем с М62Б35
Доколкото съм чел, нормалната компресия за този мотор е 12-13. От стойностите, които колегата е дал, колата е я за сегменти, я за сваляне на глава/и, според зависи кои са проблемните цилиндри. При разлика при два цилиндъра няма как моторът да работи равномерно.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани