помощ с вакумите
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
помощ с вакумите
моля за някаква адекватна схема относно къде как трябва да свържа вакумите , ВСИЧКИТЕ . тук съм прикачил схемата по която аз се водех но не мисля че е правилна тъй като има 2x електро магнитни клапана .. побърквам се с тази кола БУКВАЛНО .. от моята схема дори не виждам каде е това ( vacuum box) и каде е това (ENGINE MOUNT) ... моля за помощ
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- daniel_gpower
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 14.01.2009
- Кара: E39 530dA Touring, E61 530dA.
Re: помощ с вакумите
[quote="nioks"]моля за някаква адекватна схема относно къде как трябва да свържа вакумите , ВСИЧКИТЕ . тук съм прикачил схемата по която аз се водех но не мисля че е правилна тъй като има 2x електро магнитни клапана .. побърквам се с тази кола БУКВАЛНО .. от моята схема дори не виждам каде е това ( vacuum box) и каде е това (ENGINE MOUNT) ... моля за помощ[/qТ
Това вакуум бокс ти е клапана който управлява клапите на всукателния колектор. ENGINE MOUNT ти е тампона на мотора
Това вакуум бокс ти е клапана който управлява клапите на всукателния колектор. ENGINE MOUNT ти е тампона на мотора
На заледеното на завоя и мишелин "юпитер" да е се тая
Оставаш само за свидетел зад волана, докато физичните сили,
дето ги учехме при оня олигофрен по механика, си кажат думата
Оставаш само за свидетел зад волана, докато физичните сили,
дето ги учехме при оня олигофрен по механика, си кажат думата
- rusiq_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 18.12.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: F25 3.0d
Re: помощ с вакумите
Колега схемата ти си е супер какво не и харесваш.Ако нямаш "пеперудки" на всмукателя,значи нямаш electr. valve 1 и vacuum box и този извод при теб трябва да е затапен с едно като гумено чорапче а всичко останало си го имаш.Спазваш схемата и всичко ще е ок.
Re: помощ с вакумите
Баси точната схема чуек
Както казаха колегите,може да нямаш пеперуди =>нямаш управление=>няма вакум
,
Ако толкова се затрудняваш ще ти снимам при мен как .

Както казаха колегите,може да нямаш пеперуди =>нямаш управление=>няма вакум

Ако толкова се затрудняваш ще ти снимам при мен как .
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: помощ с вакумите
Колеги, нали това са силиконовите вакумни маркучи, с които сменяте стандартните, имам предвид и като размер? Благодаря!
http://tuning-parts.bg/vakuumni-trabi/1284/
http://tuning-parts.bg/vakuumni-trabi/1284/
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: помощ с вакумите
FaceOff написа:Колеги, нали това са силиконовите вакумни маркучи, с които сменяте стандартните, имам предвид и като размер? Благодаря!
http://tuning-parts.bg/vakuumni-trabi/1284/
Докат се наканя да си поръчам, те свършили


- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: помощ с вакумите
Ще ти останат метър - два... 

- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: помощ с вакумите
Извинявам се, ама още един въпрос. Днес ми дойде пратката от Проспийд, Маркуча е с 3мм вътрешен диаметър, и 7 външен. Първо на сайта на SFS, марката на маркучите (поне според Проспийд), при вътрешен диаметър 3мм, външните са съответно - 8, 9 и 10мм. Моя е 7? Ако го стисна с пръсти съвсем накрая го сплесквам, прдполагам е нормално, но ако пробвам на един сантиметър от края вече много трудно мога да го сплескам, дори и малко да се сплеска си запазва сечението. С две думи някой слагал ли е маркучи с такъв външен диаметър, и имам ли повод за притеснение? Благодаря!
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: помощ с вакумите
Слагай смело - такива са силиконовите... 

- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: помощ с вакумите
Благодаря!
Посъбрах вече нужните части/консумативи и скоро ще действам, че искам някои неща да направя и да съм подготвен за всичко - смяна на колектор, почистване на всичко от въздушния филтър (+МАФ-а) до мотора, вакумните маркучи, педала на спирачката се удървя за 4-5 часа, ще проверя и клапанчето след сервото, като казах серво - и то се пълни с вода след як дъжд, и там да изчистя каналите. За някой - нищо, ама на мен ще ми отиде (поне) цял ден

Посъбрах вече нужните части/консумативи и скоро ще действам, че искам някои неща да направя и да съм подготвен за всичко - смяна на колектор, почистване на всичко от въздушния филтър (+МАФ-а) до мотора, вакумните маркучи, педала на спирачката се удървя за 4-5 часа, ще проверя и клапанчето след сервото, като казах серво - и то се пълни с вода след як дъжд, и там да изчистя каналите. За някой - нищо, ама на мен ще ми отиде (поне) цял ден

- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: помощ с вакумите
Колеги, последно време не ми харесва как върви колата. Реших да погледна нещата около турбото. Свалих клапана, за да почистя филтърчето, свалих и вакумния резервоар за да проверя дали случайно не е спукан. От филтърчето падна малко чернилка. На резервоара надянах по две пет сантиметрови маркучета, и започнах да духам/смуча
Като затапя с пръст едното маркуче, и яко надуване през другото няма никакви признаци да е спукано, това добре, но като си пусна пръста, се усеща супер минимален поток на въздух (и при духане, и при смучене) та се чудих, така ли трябва да бъде, не трябва ли повече въздух да пропуска това нещо.. бая силен трябва да е вакума там, за да се случи нещо от другата му страна (да стига вакум до клапана)..? Някой дали е пробвал колко лесно минава въздуха през тоя резервоар?

- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: помощ с вакумите
Малко монолог, ама..
Шунтирах вакумния резервоар, като вкарах вакума директно в клапана. Както някои колеги са забелязвали, турбото стана малко по-отзивчиво, сякаш свали малко оборотите, на които се включва, но колата продължава да не ми харесва. Вакума на празен ход на това маркуче е колкото да ми се задържи на пръста, с малко усилие го махам.. предполагам, че при по-високи обороти вакума е по-силен? Утре и слагам новия кулер, (и с нов дебитомер е от няколко дена) и ако още не е както трябва ще разменя клапаните на турбото и егр-ра, който е изключен и без това.., ако и тогава не е както трябва ще прежаля още 120 кинта за нов клапан..

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: помощ с вакумите
Диагностика не й ли правиш на тая кола, да видиш колко надува, колко е налягането в рейла, и т.н.?
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: помощ с вакумите
Ползвам ИНПА от няколко дена
, смених дебитомера, защото си излизаше грешка, а и има повечето симптоми на заминал дебитомер. Оригиналния беше Бош 527, взех пак Бош 527, уж не трябва да се адаптира/кодира. Утре като сменя кулера ще я видя в движение какви данни дава.

17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани