моля за помощ е39 528ту трудно пали като загрее

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 14.01.2008
Местоположение: sliven
Пол: Мъж
Кара: bmw 528i e39 m52b28ту седан

моля за помощ е39 528ту трудно пали като загрее

Мнение от amoka777 » 20 Юни 2016, 18:48

здравейте става въпрос за бмв е39 528 двоен ванус 99год,газ-бензин от няколко дена като е загряла колата,като я изгася и веднага да запаля пали но като изчакам 4-5 мин.след това е ад върти като бясна 6-7-8 пъти и от веднъж пали все едно е нямало нищо на диагностика ни излиза че ми гаси 1 и 6-ти цилиндър,съмнение имам за диса клапа ама преди 2 месеца я смених.Днес я извадих добре ми изглежда отваря,затватя държи вакум никакви луфтове,датчиците са сменени на валовете,размених и бобините и пак е така ,като угася и запаля веднага,проблем няма но мине ли 5-6 мин е чудо стидена сутрен пали

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 14.01.2008
Местоположение: sliven
Пол: Мъж
Кара: bmw 528i e39 m52b28ту седан

Re: моля за помощ е39 528ту трудно пали като загрее

Мнение от amoka777 » 23 Юни 2016, 10:03

здравеите,днес отктих че като извадя буксата на диса клапата колата почна да пали като е загряла,но като е студена няма мощност

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: моля за помощ е39 528ту трудно пали като загрее

Мнение от zvetiko » 23 Юни 2016, 19:33

Колега, проблема ти не е в DISA клапата- системата служи да осигури висок въртящ момент до 3750 оборота и повече мощност при по-високи обороти. Отиди някъде да ти направят качествена диагностика с интерфейс за марката, от човек, който знае какво да гледа и как да го тълкува.

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E39 525D

Re: моля за помощ е39 528ту трудно пали като загрее

Мнение от Radoslaf » 24 Юни 2016, 8:08

Един приятел имаше същия проблем наскоро но с друга марка, като я изгаси и постои малко трудно пали,
На диагностика не излизаше нищо и в крайна сметка се оказаха дюзите , като изгасне колата не затварят добре от нагара и капеха и като върти да запали се дави от повечето гориво.
Оправи се с почистване на дюзите с ултразвук.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: моля за помощ е39 528ту трудно пали като загрее

Мнение от KPETEH » 24 Юни 2016, 10:23

Подобни симптоми имах с моята. Проблема беше в бензиновата помпа. Премери налягането на изхода с манометър. Според мен трябва да е над 3 бара за да работи коректно.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 14.01.2008
Местоположение: sliven
Пол: Мъж
Кара: bmw 528i e39 m52b28ту седан

Re: моля за помощ е39 528ту трудно пали като загрее

Мнение от amoka777 » 26 Юни 2016, 21:10

здравейте днес сутринта като запалих,запали от раз,но без мощност едва достига 1500 оборота и като натисна педала рязко до долу де получават детонации в колекторите,слет около 20-30сек. всичко се оправя.когато съм на темпомат на равен пат се усеща едно предърпване на газ-бензин все едо и също е,не знам да сменям ли пак диса клапата,вече е втора а ми казват че е от нея на диагностика нищо не излиза

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: моля за помощ е39 528ту трудно пали като загрее

Мнение от LUBO 555 » 27 Юни 2016, 17:50

Симптомите са за датчик,но казваш,че си ги сменил :dunno:
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook