моля за помощ е39 528ту трудно пали като загрее
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- amoka777
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 14.01.2008
- Местоположение: sliven
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 528i e39 m52b28ту седан
моля за помощ е39 528ту трудно пали като загрее
здравейте става въпрос за бмв е39 528 двоен ванус 99год,газ-бензин от няколко дена като е загряла колата,като я изгася и веднага да запаля пали но като изчакам 4-5 мин.след това е ад върти като бясна 6-7-8 пъти и от веднъж пали все едно е нямало нищо на диагностика ни излиза че ми гаси 1 и 6-ти цилиндър,съмнение имам за диса клапа ама преди 2 месеца я смених.Днес я извадих добре ми изглежда отваря,затватя държи вакум никакви луфтове,датчиците са сменени на валовете,размених и бобините и пак е така ,като угася и запаля веднага,проблем няма но мине ли 5-6 мин е чудо стидена сутрен пали
- amoka777
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 14.01.2008
- Местоположение: sliven
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 528i e39 m52b28ту седан
Re: моля за помощ е39 528ту трудно пали като загрее
здравеите,днес отктих че като извадя буксата на диса клапата колата почна да пали като е загряла,но като е студена няма мощност
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: моля за помощ е39 528ту трудно пали като загрее
Колега, проблема ти не е в DISA клапата- системата служи да осигури висок въртящ момент до 3750 оборота и повече мощност при по-високи обороти. Отиди някъде да ти направят качествена диагностика с интерфейс за марката, от човек, който знае какво да гледа и как да го тълкува.
- Radoslaf
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525D
Re: моля за помощ е39 528ту трудно пали като загрее
Един приятел имаше същия проблем наскоро но с друга марка, като я изгаси и постои малко трудно пали,
На диагностика не излизаше нищо и в крайна сметка се оказаха дюзите , като изгасне колата не затварят добре от нагара и капеха и като върти да запали се дави от повечето гориво.
Оправи се с почистване на дюзите с ултразвук.
На диагностика не излизаше нищо и в крайна сметка се оказаха дюзите , като изгасне колата не затварят добре от нагара и капеха и като върти да запали се дави от повечето гориво.
Оправи се с почистване на дюзите с ултразвук.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: моля за помощ е39 528ту трудно пали като загрее
Подобни симптоми имах с моята. Проблема беше в бензиновата помпа. Премери налягането на изхода с манометър. Според мен трябва да е над 3 бара за да работи коректно.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- amoka777
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 14.01.2008
- Местоположение: sliven
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 528i e39 m52b28ту седан
Re: моля за помощ е39 528ту трудно пали като загрее
здравейте днес сутринта като запалих,запали от раз,но без мощност едва достига 1500 оборота и като натисна педала рязко до долу де получават детонации в колекторите,слет около 20-30сек. всичко се оправя.когато съм на темпомат на равен пат се усеща едно предърпване на газ-бензин все едо и също е,не знам да сменям ли пак диса клапата,вече е втора а ми казват че е от нея на диагностика нищо не излиза
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: моля за помощ е39 528ту трудно пали като загрее
Симптомите са за датчик,но казваш,че си ги сменил 

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани