Смяна на гумичките на М54Б25
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- LizarD
- ентусиаст
-
- Мнения: 894
- Регистриран на: 19.09.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: **** ми янко
- Мечтае да кара: CL65 AMG
Смяна на гумичките на М54Б25
Колеги, спешно търся човек, който умее да сменя гумичките на М54Б25 без да сваля главата. Имам съмнения че заради тея гумички ми гори масълце и искам да пробвам да ги сменя. Чух, че имало някакъв уред, с който можело да се извърши манипулацията. Благодаря ви. Успешен ден! 



- ivo86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525i
Re: Смяна на гумичките на М54Б25
LizarD написа:Колеги, спешно търся човек, който умее да сменя гумичките на М54Б25 без да сваля главата. Имам съмнения че заради тея гумички ми гори масълце и искам да пробвам да ги сменя. Чух, че имало някакъв уред, с който можело да се извърши манипулацията. Благодаря ви. Успешен ден!
Колега този мотор си харчи масло още от завода. Проблема е в масленият сегмент, след време просто не събира маслото . Може да имаш подобрение но не очаквай кой зане какво.
На първо време ако не си го направил си смени филтъра за картерните газове, в един момент спира да работи ( а вътре е една пружина) и почва да харчи яко масло. Другият моммент е когато маслото ти стане твърде рядко и на много км... Провери за течове от семергинте на коляновият вал също. И ако си минал през фитъра семеринга, маслото и продължава да харчки тогава смени гумичките но на едни 70% няма да се оправи. Успех.
- LizarD
- ентусиаст
-
- Мнения: 894
- Регистриран на: 19.09.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: **** ми янко
- Мечтае да кара: CL65 AMG
Re: Смяна на гумичките на М54Б25
Съмнява ме да си хапва литър на 1000 км по дефолт 
Моят план за действие е следния:
Стъпка 1: Замерваме компресията
Стъпка 2: Сменяме клапан картерни газове и профилактика на съпровождащите го маркучи
Стъпка 3: Смяна на маслото с по гъсто ( От 5W40 на 10W40)
Стъпка 4: Ако всичко това не помогне сменяме гумичките на клапаните.
Стъпка 5: Ако и това не помогне отваряме мотора за основен ремонт....
Какво мислите?

Моят план за действие е следния:
Стъпка 1: Замерваме компресията
Стъпка 2: Сменяме клапан картерни газове и профилактика на съпровождащите го маркучи
Стъпка 3: Смяна на маслото с по гъсто ( От 5W40 на 10W40)
Стъпка 4: Ако всичко това не помогне сменяме гумичките на клапаните.
Стъпка 5: Ако и това не помогне отваряме мотора за основен ремонт....
Какво мислите?


Re: Смяна на гумичките на М54Б25
LizarD написа:Съмнява ме да си хапва литър на 1000 км по дефолт
Моят план за действие е следния:
Стъпка 1: Замерваме компресията
Стъпка 2: Сменяме клапан картерни газове и профилактика на съпровождащите го маркучи
Стъпка 3: Смяна на маслото с по гъсто ( От 5W40 на 10W40)
Стъпка 4: Ако всичко това не помогне сменяме гумичките на клапаните.
Стъпка 5: Ако и това не помогне отваряме мотора за основен ремонт....
Какво мислите?
Смени първо клапана, покарай, пък после ще му мислиш. Ако ще минаваш на друго масло по-добре 10в60 както споменаха колеги в друга тема. Има и нещо друго това 5в40 какво е, да не си сипъл някакъв ментак защото и това може да е причина.
Re: Смяна на гумичките на М54Б25
bioz написа:Ако ще минаваш на друго масло по-добре 10в60
Това масло е за S85,където трябва да уплътнява заводски зададените хлабини !
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Смяна на гумичките на М54Б25
LizarD написа:Съмнява ме да си хапва литър на 1000 км по дефолт
Моят план за действие е следния:
Стъпка 1: Замерваме компресията
Стъпка 2: Сменяме клапан картерни газове и профилактика на съпровождащите го маркучи
Стъпка 3: Смяна на маслото с по гъсто ( От 5W40 на 10W40)
Стъпка 4: Ако всичко това не помогне сменяме гумичките на клапаните.
Стъпка 5: Ако и това не помогне отваряме мотора за основен ремонт....
Какво мислите?
Баш си хапва

Не си чел достатъчно, ето малко:
viewtopic.php?f=35&t=383623&hilit=%D0%BC54+%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE
viewtopic.php?f=35&t=229801&hilit=%D0%BC54+%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE

- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Смяна на гумичките на М54Б25
Литър на 1000 е много... Първо провери клапана за вентилацията - става с ръка на отворена капачка за маслото. Трябва да усещаш лек вакуум на празен ход, ако работи. После замери компресията. Ако има отклонения, в този цилиндър капни малко двигателно масло със спринцовка и мери пак - ако се подобри, проблемът е в сегментите. Ако не се подобри - търсиш нагоре към клапаните, съответно минаваш на смяна на гумичките.
- LizarD
- ентусиаст
-
- Мнения: 894
- Регистриран на: 19.09.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: **** ми янко
- Мечтае да кара: CL65 AMG
Re: Смяна на гумичките на М54Б25
Колеги, изтествах клапана по следния начин.
ЕДИТ: Работи както трябва (Засмуква леко)
ЕДИТ: Работи както трябва (Засмуква леко)
Последна промяна LizarD на 23 Юни 2016, 15:36, променена общо 1 път


Re: Смяна на гумичките на М54Б25
LizarD написа:Колеги, изтествах клапана по следния начин. При мен капачката не се вдига "трудно" както реално трябва да е. Чува се само как съска и сякаш няма чак такъв вакум като на клипа. Препоръчайте ми от къде да взема CCV клапан и каква марка да е.
Това на клипчето е как НЕ трябва да работи, тестваш с найлонова торбичка и трябва да засмуква, но малко http://www.bimmerfest.com/forums/attach ... 1302979287
Клапан зимаш оригнален, сещаш се от къде

- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Смяна на гумичките на М54Б25
С него смени и маркучите!
- LizarD
- ентусиаст
-
- Мнения: 894
- Регистриран на: 19.09.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: **** ми янко
- Мечтае да кара: CL65 AMG
Re: Смяна на гумичките на М54Б25
Колеги, о'т последната "Засечка" маслото беше на 20%, напълних го до 100% и след 600км пак е на 20% което значи че за 600км ми е изгорило 800мл. масло. От това може ли да се достигне до някакъв извод?
/Тъй като до сега не бях наясно за колко км ми изхарчва литър, я нулирах след като я наляхме догоре и в момента е на положението в което я оставихме. След 600 км... 800мл..



- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Смяна на гумичките на М54Б25
LizarD написа:Колеги, о'т последната "Засечка" маслото беше на 20%, напълних го до 100% и след 600км пак е на 20% което значи че за 600км ми е изгорило 800мл. масло. От това може ли да се достигне до някакъв извод?/Тъй като до сега не бях наясно за колко км ми изхарчва литър, я нулирах след като я наляхме догоре и в момента е на положението в което я оставихме. След 600 км... 800мл..
Колега, провери за физически теч от някъде. PCV трябва да се провери как работи, ако е необходимо да се смени с оригинален, както ти е казал колегата- заедно с маркуча и тръбите. Виж състоянието на свещите- за наличие на нагар, това също ще даде насоки, виж дали няма масло в гнездата на свещите, дали е омаслена резбата им. Важен е и вида на маслото и километрите, които са изминати с него- ако е 5W30, за 10лв литъра и е на 15000км...
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани