Моля за съвет
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Моля за съвет
От миналата година ми изписва stop engine and check oli pressure!
В Камор ми я качиха на комп и ми казаха, че не виждат проблеми, само леко приплъзване на скоростите.
Миналата година, когато ми го изписа беше 37 градуса, но термометъра вътре ми показваше 40?!
Казаха ми да сменя маслото, че било "тънко" ив жегата "изчезвало"! Е, смених го с 10w40, преди карах 5w30.
Тогава започна да ми изписва грешката когато е под наклон. Например като качвам Петрохан ми пищи грешката, спирам а нивото на маслото е супер. Щом мина на равно, изчезва!
Преди 30км смених маслото с 10w40 на Мотул!
Днес беше 30 градусаи пак ми го изписа!
Помпа ли е , датчик ниво на маслото ли е, не знам!
Ако имате идея какво е, моля да споделите!
Благодаря предварително!
В Камор ми я качиха на комп и ми казаха, че не виждат проблеми, само леко приплъзване на скоростите.
Миналата година, когато ми го изписа беше 37 градуса, но термометъра вътре ми показваше 40?!
Казаха ми да сменя маслото, че било "тънко" ив жегата "изчезвало"! Е, смених го с 10w40, преди карах 5w30.
Тогава започна да ми изписва грешката когато е под наклон. Например като качвам Петрохан ми пищи грешката, спирам а нивото на маслото е супер. Щом мина на равно, изчезва!
Преди 30км смених маслото с 10w40 на Мотул!
Днес беше 30 градусаи пак ми го изписа!
Помпа ли е , датчик ниво на маслото ли е, не знам!
Ако имате идея какво е, моля да споделите!
Благодаря предварително!
- светльо85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 14.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 530d Exclusive Edition
- Мечтае да кара: само бмв
Re: Моля за съвет
Провери налягането на маслото,аз минах по този път смених датчик после цялата конзола на масленя филтър и накрая маслена помпа и нещата се оправиха.
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Моля за съвет
Ще ни кажеш ли с какъв мотор е колата ...или няма нужда 

Re: Моля за съвет
Колата е 530d 184 коня.
Уж гледаха налягането на помпата миналата година и казаха, че било наред!
Поръчал съм датчик за ниво на маслото и ако пак продължава, ще сменям и помпа.
Уж гледаха налягането на помпата миналата година и казаха, че било наред!
Поръчал съм датчик за ниво на маслото и ако пак продължава, ще сменям и помпа.
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Моля за съвет
Започни от най евтиното, маслен филтър и след това ...
Re: Моля за съвет
Масления филтър е сменен преди 100км със смяната на маслото. В събота ще сменя датчика за ниво на маслото и дано да се оправи! Ако не, пак ще пиша!
Благодаря!
Благодаря!
- PakostiN
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 18.11.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d
Re: Моля за съвет
Човеко, аз така смених от 5W30 на 10W40 и сега... турбо за ремонт, ниско налягане в 3 цилиндъра и какво ли още не ...но това е достатъчно като цяло. 

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Моля за съвет
Това, ако ти каже майстор, че маслото ти е тънко и в жегите изчезва, си взимай колата и си тръгвай директно от там. Има си масло по спецификация за този двигател и термостат който ако не си върши работата двигателя ще замине.
Щом имаш ниско налягане на маслото е абсолютно възможно да си заминава маслената помпа, а не датчика за налягането му. Щом пищи под наклон, то помпата не смогва да направи налягането нужно за смазване на двигателя, а датчика пищи, защото няма достатъчно налягане.
Сега според теб кое не работи? Датчика или помпата? Аз лично не съм чувал на нито 1 автомобил (при редовна смяна на маслото) масления филтър да се е запушил, освен ако не сменян милион километра или не е някакво менте и вътре да се разпадне филтърната хартия/плат.
Това е според мен пътя на логиката. И още 1 въпрос, как измериха налягането на маслото точно?
Щом имаш ниско налягане на маслото е абсолютно възможно да си заминава маслената помпа, а не датчика за налягането му. Щом пищи под наклон, то помпата не смогва да направи налягането нужно за смазване на двигателя, а датчика пищи, защото няма достатъчно налягане.
Сега според теб кое не работи? Датчика или помпата? Аз лично не съм чувал на нито 1 автомобил (при редовна смяна на маслото) масления филтър да се е запушил, освен ако не сменян милион километра или не е някакво менте и вътре да се разпадне филтърната хартия/плат.
Това е според мен пътя на логиката. И още 1 въпрос, как измериха налягането на маслото точно?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани