Моля за съвет

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 9.11.2014
Пол: Мъж

Моля за съвет

Мнение от fonbox » 16 Апр 2016, 21:51

От миналата година ми изписва stop engine and check oli pressure!
В Камор ми я качиха на комп и ми казаха, че не виждат проблеми, само леко приплъзване на скоростите.
Миналата година, когато ми го изписа беше 37 градуса, но термометъра вътре ми показваше 40?!
Казаха ми да сменя маслото, че било "тънко" ив жегата "изчезвало"! Е, смених го с 10w40, преди карах 5w30.
Тогава започна да ми изписва грешката когато е под наклон. Например като качвам Петрохан ми пищи грешката, спирам а нивото на маслото е супер. Щом мина на равно, изчезва!
Преди 30км смених маслото с 10w40 на Мотул!
Днес беше 30 градусаи пак ми го изписа!

Помпа ли е , датчик ниво на маслото ли е, не знам!
Ако имате идея какво е, моля да споделите!
Благодаря предварително!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 14.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw 530d Exclusive Edition
Мечтае да кара: само бмв

Re: Моля за съвет

Мнение от светльо85 » 17 Апр 2016, 10:01

Провери налягането на маслото,аз минах по този път смених датчик после цялата конзола на масленя филтър и накрая маслена помпа и нещата се оправиха.

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Моля за съвет

Мнение от Atsalov » 17 Апр 2016, 14:13

Ще ни кажеш ли с какъв мотор е колата ...или няма нужда :D

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 9.11.2014
Пол: Мъж

Re: Моля за съвет

Мнение от fonbox » 17 Апр 2016, 22:40

Колата е 530d 184 коня.
Уж гледаха налягането на помпата миналата година и казаха, че било наред!
Поръчал съм датчик за ниво на маслото и ако пак продължава, ще сменям и помпа.

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Моля за съвет

Мнение от Atsalov » 18 Апр 2016, 22:00

Започни от най евтиното, маслен филтър и след това ...

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 9.11.2014
Пол: Мъж

Re: Моля за съвет

Мнение от fonbox » 19 Апр 2016, 12:22

Масления филтър е сменен преди 100км със смяната на маслото. В събота ще сменя датчика за ниво на маслото и дано да се оправи! Ако не, пак ще пиша!

Благодаря!

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 18.11.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525d

Re: Моля за съвет

Мнение от PakostiN » 24 Апр 2016, 23:50

Човеко, аз така смених от 5W30 на 10W40 и сега... турбо за ремонт, ниско налягане в 3 цилиндъра и какво ли още не ...но това е достатъчно като цяло. :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Моля за съвет

Мнение от Zubcho » 25 Апр 2016, 17:26

Това, ако ти каже майстор, че маслото ти е тънко и в жегите изчезва, си взимай колата и си тръгвай директно от там. Има си масло по спецификация за този двигател и термостат който ако не си върши работата двигателя ще замине.

Щом имаш ниско налягане на маслото е абсолютно възможно да си заминава маслената помпа, а не датчика за налягането му. Щом пищи под наклон, то помпата не смогва да направи налягането нужно за смазване на двигателя, а датчика пищи, защото няма достатъчно налягане.

Сега според теб кое не работи? Датчика или помпата? Аз лично не съм чувал на нито 1 автомобил (при редовна смяна на маслото) масления филтър да се е запушил, освен ако не сменян милион километра или не е някакво менте и вътре да се разпадне филтърната хартия/плат.

Това е според мен пътя на логиката. И още 1 въпрос, как измериха налягането на маслото точно?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook