Не пали и заглъхва при даване на газ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Не пали и заглъхва при даване на газ
Здравейте, колеги. От Бургас съм и се прибирах от Ветрен към Бургас днес, изпреварвах малко в по-високите обороти, към 5 000, но така и не можах да изпреваря
Колата изведнъж се спъна. Падна на 4000 оборота, после постепенно на 2000 и надолу, пробвах и на трета и на втора, не иска да качи изобщо обороти. ( колата е на газ, но това ми го направи на бензин ) Спрях в отбивка, изгасна, опитах я да я запаля - не иска. Мъчих я, не иска и не иска. Върти, но все едно няма бензин. Цъкнах на газ, запали и по най-бързия начин пред вкъщи да видя какъв е проблема. Мислех си за бензиновата помпа, гледах бушоните, всичките са здрави ( не знам кой точно е нейния бушон ), проверих маркучите за бензина, в единия ест. няма налягане, явно съм уцелил за връщането който е, а в другия ме изпръска яко, там си има налягане. Явно помпата работи, защото ако не работише нямаше да има налягане изобщо, а горивото което е в маркуча би трябвало да изгори, но то е все още там. Наскоро сменях дебитомер, преди 1 седмица, но едва ли е от него, защото пък преди това си карах почти нормално колата без никакъв дебитомер към 4-5 дена, докато си взема. На бензин си пали и си работи като преди. А на бензин едва, едва я паля с много зор и въртене, но не всеки път. С припомване яко на бензина, но от 10 пъти 1 път пали. Къде може да е проблема ?

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Не пали и заглъхва при даване на газ
Колега, това че има налягане, не означава, че е необходимото- виж стойността му с манометър, какво се случва когато опитваш да запалиш.
Re: Не пали и заглъхва при даване на газ
Ами аз маркуча го откачам чак до двигателя, след филтъра е. Пръска доста бензин от там, но не знам колко е налягането му.
- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Не пали и заглъхва при даване на газ
Понеже газовият инжекцион се ръководи от управлението на дюзите за бензин, а на газ проблеми няма - то малко вероятно е проблемът да е в някой датчик. (ако пък си с обикновена газова, са възможни и други хипотези.)
Предвид, че проблемът се задълбочава на по-високи обороти, колегите се насочиха към налягането на горивото.
Ето тук е обяснена диагностиката на горивната система. https://www.youtube.com/watch?v=V8xy3SNfnTQ
Понеже нямаш манометър, може да пробваш да откачиш маркуча за обратния бензин и да го сложиш в една бутилка. След това да задействаш бензиновата помпа и да видиш дали връща нещо и колко. (може пък да се е задръстил горивопроводът или горивният филтър -- налягане да има - някакво - но дебит не.)
p.s. Като отвиваш маркучите под налягане - преди това спирай бензиновата помпа, докато работи двигателят и го изчаквай да угасне сам - така ще махнеш налягането и няма при разглобяването всичко да се опръсква в бензин.
Предвид, че проблемът се задълбочава на по-високи обороти, колегите се насочиха към налягането на горивото.
Ето тук е обяснена диагностиката на горивната система. https://www.youtube.com/watch?v=V8xy3SNfnTQ
Понеже нямаш манометър, може да пробваш да откачиш маркуча за обратния бензин и да го сложиш в една бутилка. След това да задействаш бензиновата помпа и да видиш дали връща нещо и колко. (може пък да се е задръстил горивопроводът или горивният филтър -- налягане да има - някакво - но дебит не.)
p.s. Като отвиваш маркучите под налягане - преди това спирай бензиновата помпа, докато работи двигателят и го изчаквай да угасне сам - така ще махнеш налягането и няма при разглобяването всичко да се опръсква в бензин.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- Vacheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520/540
- Мечтае да кара: Е39
Re: Не пали и заглъхва при даване на газ
От вчера и аз имам проблем с колата САМО на бензин. Не иска да върви, ускорява много бавно на тласъци и тръва чак след 4000 об/мин. На газ НЯМА проблеми. Налягането ми след филтъра е 3.5 бара, както си е по учебник, затова изключвам помпата да е проблемна. Иначе си пали на четвърт на бензин, няма проблем с това - просто умря изведнъж (направо не мога да тръгна на светофара на първа скорост)



6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани