Проблеми свързани с датчик на колянов вал за М52
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Проблеми свързани с датчик на колянов вал за М52
Здравейте,
колата е 520и м52 96 година имах проблем с датчика на коляновия вал и го смених с оригинален БМВ. От тука започнаха проблемите след 20000км колата започна да прекъсва и на диагностиката излизаше въпросния датчик. Смених го отново с втори този път ВДО уж били много добри и така след няма и 7, 8000км пак същото, колата прекъсва и на диагностика пак датчик. Пак го смених за 3-ти път този път с най-евтиния, който намерих Мейле и няма и 3000км пак същото. ПИСНА МИ.
Вече си мисля, че прекъсва връзката някъде след буксата на датчика, защото е невъзможно и трите да са дефектни.
Някой сблъсквал ли се е с такова нещо, защото мисля да разглобя между буксата и компа на колата - освен там някъде да прекъсва или пък самата букса?

колата е 520и м52 96 година имах проблем с датчика на коляновия вал и го смених с оригинален БМВ. От тука започнаха проблемите след 20000км колата започна да прекъсва и на диагностиката излизаше въпросния датчик. Смених го отново с втори този път ВДО уж били много добри и така след няма и 7, 8000км пак същото, колата прекъсва и на диагностика пак датчик. Пак го смених за 3-ти път този път с най-евтиния, който намерих Мейле и няма и 3000км пак същото. ПИСНА МИ.
Вече си мисля, че прекъсва връзката някъде след буксата на датчика, защото е невъзможно и трите да са дефектни.
Някой сблъсквал ли се е с такова нещо, защото мисля да разглобя между буксата и компа на колата - освен там някъде да прекъсва или пък самата букса?


- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Проблеми свързани с датчик на колянов вал за М52
С каква диагностика я гледаш?Тези мулти диагностиките понякога грешат и може да ти показва колянов а всъщност да е разпределителен и обратното
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблеми свързани с датчик на колянов вал за М52
stenlipk написа:С каква диагностика я гледаш?Тези мулти диагностиките понякога грешат и може да ти показва колянов а всъщност да е разпределителен и обратното
Колега, не че съм фен на мулти диагностиките, но първият датчик е издържал 20 000км.

Колега stenlipk отиди някъде да видят сигнала от датчика, когато двигателят работи проблемно. Идеята за проверка на окабеляването не е лошо, но съм се сблъсквал с проблемни проводници, които външно изглеждат перфектно, при прозвъняване има затворена верига, дано при тебе не е нещо подобно.
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Проблеми свързани с датчик на колянов вал за М52
Колега,при мен проблема е различен ако си прочел темата ми...Дали диагностика ще хване ако дърпа въздух отнякъде?Днес сутринта работи 10-20 секунди и после направо изгасна докато е на място...Предполагам е от факта че температурите през нощта бяха минусови
Re: Проблеми свързани с датчик на колянов вал за М52
Когато дърпа въздух след дебитомера при всичко останало изрядно записва "Fuel trim" грешки и на двете тройки цилиндри и компа набива яко гориво, съответно колата се дави особено в ниските обороти.
Проблемен датчик коланов/разпределителен вал се усещат по съвсем различен начин.
До колегата пуснал темата -
Сигурен ли си, че кабела на датчика е прокаран коректно ?
Най-честият проблем е кабелът, а не самият датчик.Първо минава много близко до шайбата на водната помпа и ако не се монтира правилно може да го закачи шайбата.Нагоре по пътя трябва да има пластмасов кожух който го държи фиксиран.
Друго за което се сещам е теч от капака на клапаните - всичко се излива върху датчика и въпреки че не би трябвало да го скапва толкова бързо, едва ли му действа добре.
Както и колегите посочиха - ламерско е, но Camshaft/Crankshaft могат да се сбъркат и да сe смени грешният датчик.Симптомите пък са идентични.Всъщност, ако един от двата датчика се скапе компа започва да работи само на база данните от другия.
Проблемен датчик коланов/разпределителен вал се усещат по съвсем различен начин.
До колегата пуснал темата -
Сигурен ли си, че кабела на датчика е прокаран коректно ?
Най-честият проблем е кабелът, а не самият датчик.Първо минава много близко до шайбата на водната помпа и ако не се монтира правилно може да го закачи шайбата.Нагоре по пътя трябва да има пластмасов кожух който го държи фиксиран.
Друго за което се сещам е теч от капака на клапаните - всичко се излива върху датчика и въпреки че не би трябвало да го скапва толкова бързо, едва ли му действа добре.
Както и колегите посочиха - ламерско е, но Camshaft/Crankshaft могат да се сбъркат и да сe смени грешният датчик.Симптомите пък са идентични.Всъщност, ако един от двата датчика се скапе компа започва да работи само на база данните от другия.
- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: Проблеми свързани с датчик на колянов вал за М52
Миндили са датчиците 4-5 пъти му се три грешката на моя "новия" и пак излиза смених го с по-нов и за сега не е излязла

- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: Проблеми свързани с датчик на колянов вал за М52
Значи отговарям:
1. Диагностика е правена всички пъти с ИНПА от склад66
2.Датчика работи перфектно просто когато прекъсва оборотите падат на 0 за секунда после всичко е ок.
3.Кабела на датчика е прекаран и укрепен коректно, течове няма - поне върху него
(Затова съмненията са ми вече от буксата нататък).
1. Диагностика е правена всички пъти с ИНПА от склад66
2.Датчика работи перфектно просто когато прекъсва оборотите падат на 0 за секунда после всичко е ок.
3.Кабела на датчика е прекаран и укрепен коректно, течове няма - поне върху него

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани