е39 523и прекъсва -Проблема е решен
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- p3sh0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: е61 525и
е39 523и прекъсва -Проблема е решен
Здравейте колеги от известно време имам следния проблем.Колата сутрин рано когато е студено запалва от раз, обаче няма мощност, падат и оборотите на празен ход угасва все едно има недостиг на гориво....като позагрее леко се оправя в смисъл се форсира нормално и си върви г/д добре но оборотите на празен ход играят и понякога като изключа от скорост угасва.Експериментирах съответно и направих 1-ви опит като откача дебитомера-оборотите на празен ход се вдигат но обаче има пак някъква неравномерна работа на двигателя .Свалях стъпковия мотор и датчика за температура на въздуха и ги почистих разлика нямаше.Замислил съм се дали не идва проблема от датчика на разпределителния вал.Качвах колата на диагностика но нищо не показва ?! Някакви идеи ?
Последна промяна p3sh0 на 30 Ное 2015, 15:34, променена общо 1 път
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: е39 523и прекъсва
Живите данни гледахте ли я?
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: е39 523и прекъсва
Така като описваш ми прилича на паразитен въздух проблема. Провери клапана за картерни газове и маркучите му, вакуум маркучето на горивната рейка- влиза отдолу под колектора, както и маркуча за вентилация на бенз пари, който е пак под колектора да вакуум маркучето на рейката влиза едно до друго са, гофрирания маркуч след дебитомера и маркуча за вакуум към стъпковия.........
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: е39 523и прекъсва
Имам идентичен проблем с този на колегата...Колата е с м52б20 с ГИ.След смяна на гарнитура глава и датчик колянов вал започна студена да гасне.Интересното е че го прави само ако колата се кара и то до момента в който мине на газ.Ако я запаля и изчакам да мине на газ проблема го няма.Мине ли на газ проблем няма,както на газ така и на бенз..Диагностика още не съм правил..
- p3sh0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: е61 525и
Re: е39 523и прекъсва
Стъпковия мотор и маркуча до него са ок както и гофрето след дебитомера е ок.Като се прибера ,че в момента съм на път ще прегледам и останалите вакууми където казваш...но аз се замислям дали не е датчика на вала или пък дебитомер защото немога да си обясня когато е сутрин много студено и колата не е палена примерно 3-4 часа пали трудно и когато не е чак толкова студено защо пали по лесно. Ето затова се обърквам, но ще проверя тези неща и ще пиша.
- p3sh0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: е61 525и
Re: е39 523и прекъсва
Здравейте колеги ! Проблема е решен! Оказа се,че клапана за картерни газове се е съсипал .... В този пост ще покажа цялата процедура .
Симптоми :
1.Губи мощност
2.Прекъсва
3.Трудно пали сутрин при студен двигател.
4.Неравномерна работа на двигателя.
5.Може и да харчи масло!
6.Като се отвори капачката на капака на клапаните се получава налягане.
Процедура за смяна!
1.Маха се филтърната кутия заедно с гуфрето(нагънатия маркуч).
2.Демонтира се стойката на всмукателния колектор.
3.Демонтира се внимателно пластмасовата тръба от капака на клапаните.
4.Демонтира се маркуча от тръбата където влиза в картера.
5.Отвиват се 3-те болта който държат клапана с вложка 10мм.
6.Клапана се вади внимателно от смукателния колектор и се издърпва на една страна от към казанчето за хидравлична течност.
+++ Ако маркуча от точка 4. е негоден които най - вероятно е такъв трябва да се замени!
+++ Вече като сте развалили всичко не е излишно даже и да се направи една профилактика на стъпковия мотор. Той може да бъде почистен с Меглио.
Процедурата за сглобяване е ясна.
Необходими части са:
- Клапан картерни газове - 75лв.
- Маркуч 0,5м - 2.5лв - по малко не може да се закупи...
- 2 скоби -1лв - с който след това е хубаво да се монтират на маркуча по точка 4.
Прилагам снимки :







И състоянието на клапана защо се получава - защото мембраната се разкъсва.

Новия клапан

Това е от мен дано да съм ви бил полезен и изчерпателен!
Симптоми :
1.Губи мощност
2.Прекъсва
3.Трудно пали сутрин при студен двигател.
4.Неравномерна работа на двигателя.
5.Може и да харчи масло!
6.Като се отвори капачката на капака на клапаните се получава налягане.
Процедура за смяна!
1.Маха се филтърната кутия заедно с гуфрето(нагънатия маркуч).
2.Демонтира се стойката на всмукателния колектор.
3.Демонтира се внимателно пластмасовата тръба от капака на клапаните.
4.Демонтира се маркуча от тръбата където влиза в картера.
5.Отвиват се 3-те болта който държат клапана с вложка 10мм.
6.Клапана се вади внимателно от смукателния колектор и се издърпва на една страна от към казанчето за хидравлична течност.
+++ Ако маркуча от точка 4. е негоден които най - вероятно е такъв трябва да се замени!
+++ Вече като сте развалили всичко не е излишно даже и да се направи една профилактика на стъпковия мотор. Той може да бъде почистен с Меглио.
Процедурата за сглобяване е ясна.
Необходими части са:
- Клапан картерни газове - 75лв.
- Маркуч 0,5м - 2.5лв - по малко не може да се закупи...
- 2 скоби -1лв - с който след това е хубаво да се монтират на маркуча по точка 4.
Прилагам снимки :







И състоянието на клапана защо се получава - защото мембраната се разкъсва.

Новия клапан

Това е от мен дано да съм ви бил полезен и изчерпателен!
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани