Проблем след смяна на гарнитура м52б20
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Проблем след смяна на гарнитура м52б20
Колеги,след смяна на гарнитура на главата се появи проблем.Колата пали и гасне на празен ход и няма мощност.Правихме и диагностика с някаква програма и излиза датчик разпределителен вал.Сменихме го с чисто нов и отново същата грешка.Презацепиха ваноса с вала и пак си гасне...Някакви идеи,че вече незнам...Казаха ми,че тези "общите"програми за диагностика понякога излиза грешка разпр.вал а всъщност е колянов.Сега сме поръчали и коляновия да го смениме и да видим...Вашето предложение ?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем след смяна на гарнитура м52б20
stenlipk написа:Колеги,след смяна на гарнитура на главата се появи проблем.Колата пали и гасне на празен ход и няма мощност.Правихме и диагностика с някаква програма и излиза датчик разпределителен вал.Сменихме го с чисто нов и отново същата грешка.Презацепиха ваноса с вала и пак си гасне...Някакви идеи,че вече незнам...Казаха ми,че тези "общите"програми за диагностика понякога излиза грешка разпр.вал а всъщност е колянов.Сега сме поръчали и коляновия да го смениме и да видим...Вашето предложение ?
Колега, според мен трябва да се направи качествена диагностика, с правилният интерфейс, при която ще се разбере къде е проблема- датчик разпределителен вал, неправилно зацепване, нещо друго...
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем след смяна на гарнитура м52б20
освен някои от сензорите разпределителен или колянов и неправилно зацепване? 

- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Проблем след смяна на гарнитура м52б20
Утре ще презацепват валовете...Ще пиша ако има развитие
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Проблем след смяна на гарнитура м52б20
Не е прегряла,но много дуеше маркучите и изби радиатора...Те попринцип на БМВ маркучите почти винаги са твърди,но моите 30.сек след като запалиш бяха камък и изби водата.Газ анализатора също го показа и така...1000лв. назад
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Проблем след смяна на гарнитура м52б20
Майсторите които ще презацепват правили ли са го преди? Инструменти имат ли?
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Проблем след смяна на гарнитура м52б20
Ами сервиза е доста голям и отдавна...Днес взеха инструментите за зацепване на валове (било цял куфар чаркове).Предполагам че са го правили няма как...
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Проблем след смяна на гарнитура м52б20
Оказа се че всичко е зацепено както трябва просто не са сложили един маркуч за клапана на картерните
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Проблем след смяна на гарнитура м52б20
stenlipk написа:Не е прегряла,но много дуеше маркучите и изби радиатора...Те попринцип на БМВ маркучите почти винаги са твърди,но моите 30.сек след като запалиш бяха камък и изби водата.Газ анализатора също го показа и така...1000лв. назад
1000лв смяна гарнитура.....


- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Проблем след смяна на гарнитура м52б20
Колега да беше дал още 400 лв и за 1400 лв щеше да си купиш 2.8..Аз поне съм на това мнение,че направиш ли един път основен ремонт за мен вече мотора ,не става за нищо..
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем след смяна на гарнитура м52б20
важно е когато се прави БМВ да не се прави от хора които са "майстори от сервиз" а да се закара при доверени и доказани такива
дано д не си попаднал колега при някои еКсперти каквото имаме в излишък в БГ
а за 1000 лв. ако си се ревизира мотора и се сменят тук там някои неща си е нормално
престъпление е например да махнеш валовете и да не смениш гумичките на клапаните на кола която е 17- 18 години +
и други дреболииики и то си се събира цифра
дано д не си попаднал колега при някои еКсперти каквото имаме в излишък в БГ

а за 1000 лв. ако си се ревизира мотора и се сменят тук там някои неща си е нормално
престъпление е например да махнеш валовете и да не смениш гумичките на клапаните на кола която е 17- 18 години +
и други дреболииики и то си се събира цифра
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Проблем след смяна на гарнитура м52б20
1000 лв.като включвам нов радиатор и водна помпа.Иначе гумички клапани и водачи също са сменени
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем след смяна на гарнитура м52б20
това си е съвсем нормална ревизия и ми се струва че вски М52 на 18 години има нужда от нея..
а идеята да сложипш 2.8 в незнаино състояние.. лично бих си запазил Б20 с ревизия
като купиш 2.8 800-1000лв. ревизия (поне на основни неща) 400-500 лв.
смяна на кутия 200-250 лв. кардан, диф още 200 лв.
и да кажем 100-200 за непредвидени разходи? д ане говорим че ако тръгнеш да го регистрираш още 1000 ще отлетят
-----------
2000лв. ...
то за още малко пари ще си купиш колата 2.8 готова сглобена от БМВ
а идеята да сложипш 2.8 в незнаино състояние.. лично бих си запазил Б20 с ревизия
като купиш 2.8 800-1000лв. ревизия (поне на основни неща) 400-500 лв.
смяна на кутия 200-250 лв. кардан, диф още 200 лв.
и да кажем 100-200 за непредвидени разходи? д ане говорим че ако тръгнеш да го регистрираш още 1000 ще отлетят
-----------
2000лв. ...
то за още малко пари ще си купиш колата 2.8 готова сглобена от БМВ
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Проблем след смяна на гарнитура м52б20
Съгласен съм с теб..преди година на един фиат му прегря двигателя и на нас ни се стори скъпо да го ремонтираме..взехме друг двигател без да го отваряме и след месец му замина гарнитурата...тъй че както казваш по -добре ревизиран двг,отколкото незнаен насаден хах
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани