Смяна на съединител и маховик + смяна на антифриз
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Mamar4o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 15.08.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 02
Смяна на съединител и маховик + смяна на антифриз
1.Здравейте колеги,след известно време лутане по майстори и т.н. не успях да намеря "моя човек" и си купих инструменти и почнах сам да си правя колата.Предпочитам да се уча сам и да питам по форума(дори и да ми се присмивате) от колкото да обикалям по сервизите,колата да ми виси със седмици,да ми свалят кожата и да си късам нервите.Засега се справям с всичко,но от няколко месеца маховика ми чука и реших да го сменя заедно със съединителя.Купих си комплект съединител на LuK и чисто нов маховик пак на LuK.Като гледам хубавото е ,че двигателя е надлъжно и май ще се наложи само скоростите да паднат.Искам да попитам за да съм подготвен някакви специални инструменти трябват ли ми като скоби и т.н. и има ли някакви особености при смяната им ? Моля някой който го е правил да ми обясни накратко,ако има някакви специфични неща да се правят.
2.Имам още един въпрос,решил съм да си сменя и антифриза и да си промия системата.За источването и обезвъздушаването на системата ми е ясно,но с какво да я промия системата и някой може ли да ми препоръча нещо ? Благодаря Ви предварително колеги,надявам се да ми влезете в положение и да бъдете компетентни по питанията ми.Приятна вечер от мен
EDIT : https://www.youtube.com/watch?v=8qZskpXW9t4 гледах това видео,не знам от каква кола е, но със сигурност е дизел,двумасов маховик.Като гледам свалят се генерацията и скоростите.Нещо друго трябва ли ми да знам ? Ако се справя сам,ще пусна снимков материал и подробно обяснение
2.Имам още един въпрос,решил съм да си сменя и антифриза и да си промия системата.За источването и обезвъздушаването на системата ми е ясно,но с какво да я промия системата и някой може ли да ми препоръча нещо ? Благодаря Ви предварително колеги,надявам се да ми влезете в положение и да бъдете компетентни по питанията ми.Приятна вечер от мен

EDIT : https://www.youtube.com/watch?v=8qZskpXW9t4 гледах това видео,не знам от каква кола е, но със сигурност е дизел,двумасов маховик.Като гледам свалят се генерацията и скоростите.Нещо друго трябва ли ми да знам ? Ако се справя сам,ще пусна снимков материал и подробно обяснение

- expl0de
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 784
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Смяна на съединител и маховик + смяна на антифриз
Като слагаш феродото има една втулка, която се поставя, за да го центрира. Притискателят, трявба да е фиксиран в незацепено положение от един метален обръч, който се изкарва с въртене, след като е монтиран. Махането го зацепва за центрираното феродо и вече можеш да изкараш втулката.(на това видео е по-различно. Също сложи и малко локтайт на болтовете на маховика. Ако мислиш да сменяш семеринги е добър момент и ако не можеш да оставиш колата разглобена, по-добре си ги набави предварително оригинални.
Приготви си динамометричен ключ и виж затягащия момент за различните болтове. Свалянето на кутията и качването е малко пипкаво. Снимай преди да разглобяваш, за да не се чудиш после.
Приготви си динамометричен ключ и виж затягащия момент за различните болтове. Свалянето на кутията и качването е малко пипкаво. Снимай преди да разглобяваш, за да не се чудиш после.
- Mamar4o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 15.08.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 02
Re: Смяна на съединител и маховик + смяна на антифриз
ivoo написа:https://www.youtube.com/watch?v=qIf5nbjFFJI&list=PLtlVlks-6Sc_OIHZYBVDuMmG5UJmxj83n
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=61548
Благодаря колега,не се бях сетил за морска сол.Ще опитам и с малко Меглио.
expl0de написа:Като слагаш феродото има една втулка, която се поставя, за да го центрира. Притискателят, трявба да е фиксиран в незацепено положение от един метален обръч, който се изкарва с въртене, след като е монтиран. Махането го зацепва за центрираното феродо и вече можеш да изкараш втулката.(на това видео е по-различно. Също сложи и малко локтайт на болтовете на маховика. Ако мислиш да сменяш семеринги е добър момент и ако не можеш да оставиш колата разглобена, по-добре си ги набави предварително оригинални.
Приготви си динамометричен ключ и виж затягащия момент за различните болтове. Свалянето на кутията и качването е малко пипкаво. Снимай преди да разглобяваш, за да не се чудиш после.
Ето това исках да чуя

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани