Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
Здравейте!
Във форума не можах да намеря какви са разликите в поддръжката между моделите е39 и е46 като цени, части, ремонт и т.н.
(по-специално за бензинките ако има значение).
Кое при е 39 е по-особено / различно спрямо е46 и каква е разлиакта в цените за поддръжка между двата модела
Например в кормилните рейки има ли разлика ? Знам че тази на е39 създава проблеми, а за е46 не съм чувал и от това правя заключение, че вероятно са различни, но не съм сигурен, а щом са различни сигурно има разлика в цените им.
Има ли разлика в цените на фарове, стопове, брони и др. такива елементи ? Абе като цяло, коя кола е по скъпа за поддръжка ?
При е46 се сменят яко водни помпи и при е39 ли е така ?
От тук от там чувам, че частите са еднакви и като цена нямало разлика
,а това не ми се вярва. Едва ли по-големият модел / клас се поддържа със същите средства и според мен не може да няма различия в частите и изпълнението, то ако няма такива няма да вози различно, няма да е по-стабилна и т.н. и ако частите са еднакви при окачването например как ще издържът усилието на по-тежкото купе
Единствено съм чувал е че има някаква разлика в задното окачване.
За предницата съм чел, че всичко било еднакво, че са с еднакво окачване (ал. носачи)
Ведна си задавам въпроса как ще е еднакво като междуосието (колесна база), предни и задни следи на 2та автомобила са различни и едното купе е доста по-тежко от другото, нещо не ми се връзват нещата
Освен това в аутодата пише е46 - Предно окачване: Амортисьорна стойка / Задно окачване: Винтова пружина , а на е39 е съвсем друго
Предно окачване: Напречен носач / Задно окачване: Няколко носача и щанги
и се оказва че има противоречива информация.
Каква е разликата между Амортисьорна стойка и Напречен носач и Винтова пружина с Няколко носача и щанги
Моля да ми обясните тъй като имам голямо желание да сменя моето е46 с е39, а не съм наясно по-тези въпроси и различия и не знам какви са разходите като цяло, какво да очаквам, за да си направя сметка дали да си взема по-големия клас или да си кротувам с е46.
Благодаря за отделеното време

Във форума не можах да намеря какви са разликите в поддръжката между моделите е39 и е46 като цени, части, ремонт и т.н.

Кое при е 39 е по-особено / различно спрямо е46 и каква е разлиакта в цените за поддръжка между двата модела

Например в кормилните рейки има ли разлика ? Знам че тази на е39 създава проблеми, а за е46 не съм чувал и от това правя заключение, че вероятно са различни, но не съм сигурен, а щом са различни сигурно има разлика в цените им.
Има ли разлика в цените на фарове, стопове, брони и др. такива елементи ? Абе като цяло, коя кола е по скъпа за поддръжка ?
При е46 се сменят яко водни помпи и при е39 ли е така ?
От тук от там чувам, че частите са еднакви и като цена нямало разлика



Единствено съм чувал е че има някаква разлика в задното окачване.
За предницата съм чел, че всичко било еднакво, че са с еднакво окачване (ал. носачи)





Каква е разликата между Амортисьорна стойка и Напречен носач и Винтова пружина с Няколко носача и щанги

Моля да ми обясните тъй като имам голямо желание да сменя моето е46 с е39, а не съм наясно по-тези въпроси и различия и не знам какви са разходите като цяло, какво да очаквам, за да си направя сметка дали да си взема по-големия клас или да си кротувам с е46.
Благодаря за отделеното време

- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
Много навътре си чел един вид ! Не че са еднакви 1:1, просто е възможно за цената на един носач за е46, да вземеш двата за Е39 !
И реално - Е39 е с по два носача на колело, докато Е46 има само един !
Няма как да са еднаква цена, защото просто не са еднаква цена ... Близка да, но не и еднаква !
Е39 страда от рейка, не от друго ами от амбицията на някой да се вози на мин 17" джанта !
Няколко познати имам с 39 които си карат колата с 15/16 (друг е въпроса кой какво търси като поведение) и нямат ядове с рейки !
Е39 прави малко мизерия отзад ако не се смени навреме шарнирната втулка ... На няколко коли посетили сервиза има търся шенкели, защото от луфтовете във втулката, се разбива гнездото !
Няма да имаш кой знае каква разлика в цената на обслужването, но не са и еднакви ! Според мен лично - ходовата част на Е39 е по-здрава от тази на 46 !
Аз смело бих предприел стъпката към по-голямото купе ! Да, 46 има доста гъдели като възможност, но и 39 не отстъпва !
А и масово се налага глупавата "теза", че 39 е за чичковци, а 46 за млади "момченца" ...
Тъй че - давай, не се притеснявай !
И реално - Е39 е с по два носача на колело, докато Е46 има само един !
Няма как да са еднаква цена, защото просто не са еднаква цена ... Близка да, но не и еднаква !
Е39 страда от рейка, не от друго ами от амбицията на някой да се вози на мин 17" джанта !
Няколко познати имам с 39 които си карат колата с 15/16 (друг е въпроса кой какво търси като поведение) и нямат ядове с рейки !
Е39 прави малко мизерия отзад ако не се смени навреме шарнирната втулка ... На няколко коли посетили сервиза има търся шенкели, защото от луфтовете във втулката, се разбива гнездото !
Няма да имаш кой знае каква разлика в цената на обслужването, но не са и еднакви ! Според мен лично - ходовата част на Е39 е по-здрава от тази на 46 !
Аз смело бих предприел стъпката към по-голямото купе ! Да, 46 има доста гъдели като възможност, но и 39 не отстъпва !
А и масово се налага глупавата "теза", че 39 е за чичковци, а 46 за млади "момченца" ...

Тъй че - давай, не се притеснявай !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
Колега, по-скоро внимавай при покупката- казват, че една кола има около 15000 части, а ти не си изброил и една малка част от тях.
Да кажем един основен ремонт на двигателя и автоматична скоростна кутия са едно добро начало- има колеги, които при коли под 10 000лв, са вложили вече над 20 000лв- вчера се запознах с подобен човек, каза ми, че до тук по колата са изхарчени около 35000лв.

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
колега според наблюденията ми цените са си почти еднакви и не са по различни по подръжката на друг автомобил от подобен клас
да не говорим, че ако имаш ауди или друго произведение на фолкс вааген груп ще се урариш по челото от скъпотия
зависи вече дали искаш да пддържаш колата само с нови части ( което е доста солено и не случаино тези коли се видят премиум по цял свят ) или просто ще заменяш с ползвани части (в БГ е супер евтино всичко втора ръка за БМВ)
когато купуваш кола на 12 години в краина сметка има риск но .. не очаквай да замениш свяка една от 1500 те части
да не говорим, че ако имаш ауди или друго произведение на фолкс вааген груп ще се урариш по челото от скъпотия
зависи вече дали искаш да пддържаш колата само с нови части ( което е доста солено и не случаино тези коли се видят премиум по цял свят ) или просто ще заменяш с ползвани части (в БГ е супер евтино всичко втора ръка за БМВ)
когато купуваш кола на 12 години в краина сметка има риск но .. не очаквай да замениш свяка една от 1500 те части

- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
ивчо написа:Много навътре си чел един вид ! Не че са еднакви 1:1, просто е възможно за цената на един носач за е46, да вземеш двата за Е39 !
И реално - Е39 е с по два носача на колело, докато Е46 има само един !
Опа, ново 20... значи отпред има 4 носача.... Това също не го знаех.
А какво е това чудо отзад няколко носача и щанга


Последна промяна inj.stoichev на 03 Сеп 2015, 13:09, променена общо 1 път
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
zvetiko написа: Да кажем един основен ремонт на двигателя и автоматична скоростна кутия са едно добро начало- има колеги, които при коли под 10 000лв, са вложили вече над 20 000лв- вчера се запознах с подобен човек, каза ми, че до тук по колата са изхарчени около 35000лв.




А този който налива такива пари за една такава стара кола или нещо е нередовен или си изкарва парите с каране.... Просто нямам коментар.
Аз ако си купя кола и се наложи веднага да и правя основен ремонт на двигатед и скоростна кутия... просто ще я ремонтирам и продам ако имам пари или ще я бракувам директно ако нямам средства .... Никога не бих я задържал, защото горните два ремонта показват, че тя е смачкана от каране и направо са и взели здравето на тая кола... за какво ми е само да наливам пари в нея ? Аз ли ще и служа или тя на мен ? Това за пръв път чувам такова нещо някой да налее 20 хил лв за подръжка на кола, която е втора употреба ! Просто ненормална работа!

През нашата къща са минали над 10 коли някои от които карани по 5 години до сега на нито една от тях за 5 години не сме дали повече от 2 хиляди лева за поддръжка

20 000 ...


- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
inj.stoichev написа:А какво е това чудо отзад няколко носача и щангаТам как стоят нещата и те ли са нефелни като предните или са по-издръжливи и каква им е цената
Как нефелни ?!

Ето ти една схема на задното окачване на Е39

http://realoem.com/bmw/enUS/showparts?i ... Id=33_0519
И още един плюс (според някой минус де


Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
inj.stoichev написа:zvetiko написа: Да кажем един основен ремонт на двигателя и автоматична скоростна кутия са едно добро начало- има колеги, които при коли под 10 000лв, са вложили вече над 20 000лв- вчера се запознах с подобен човек, каза ми, че до тук по колата са изхарчени около 35000лв.
![]()
![]()
Това е просто ненормално
![]()
А този който налива такива пари за една такава стара кола или нещо е нередовен или си изкарва парите с каране.... Просто нямам коментар.
Не е нормално за теб. Има хора, които ценят модела, не гледат на колко години е, не правят сметка на всеки похарчен лев и правят всичко възможно да задържат колата колкото се може повече време при себе си. Явно и аз съм

inj.stoichev написа:Там как стоят нещата и те ли са нефелни като предните или са по-издръжливи и каква им е цената
Отваряш този сайт bmwfans.info
Намираш тази част която те интересува, копираш парт номера и го поставяш тук:
http://darucar.bg/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0 ... 1%81%D1%82
или тук
http://www.vari-bg.com/
И така


Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
inj.stoichev написа:zvetiko написа: Да кажем един основен ремонт на двигателя и автоматична скоростна кутия са едно добро начало- има колеги, които при коли под 10 000лв, са вложили вече над 20 000лв- вчера се запознах с подобен човек, каза ми, че до тук по колата са изхарчени около 35000лв.
![]()
![]()
Това е просто ненормално
![]()
А този който налива такива пари за една такава стара кола или нещо е нередовен или си изкарва парите с каране.... Просто нямам коментар.
Аз ако си купя кола и се наложи веднага да и правя основен ремонт на двигатед и скоростна кутия... просто ще я ремонтирам и продам ако имам пари или ще я бракувам директно ако нямам средства .... Никога не бих я задържал, защото горните два ремонта показват, че тя е смачкана от каране и направо са и взели здравето на тая кола... за какво ми е само да наливам пари в нея ? Аз ли ще и служа или тя на мен ? Това за пръв път чувам такова нещо някой да налее 20 хил лв за подръжка на кола, която е втора употреба ! Просто ненормална работа!![]()
През нашата къща са минали над 10 коли някои от които карани по 5 години до сега на нито една от тях за 5 години не сме дали повече от 2 хиляди лева за поддръжкапоследно карах ФВ Поло и за 5 години дадох само 1000 лв за подръжка ! ....
20 000 ...![]()
Хитро, ще направиш ремонт на двигателя и ще я продадеш, че някой друг да се радва на ремонтирания двигател!
Това че си дал под 2000 лева за поддръжка на кола от типа на астра/поло означава, че 5 години по-късно колата е два пъти по-нужник отколкото като си я купил, та следващия й собственик да прави мотор и окачване. Но като се замисля то 2000 лева е половината от цената на едно поло/астра...
Пък и не всички гледат на автомобила си като на заместител на кракомобила, от шофирането човек може да получава удоволствие... Също като да се прибереш и да гледаш кино на големия телевизор вкъщи или да се топнеш в басейна си или ... На когото каквото му харесва.
Няма да споменавам аз колко съм налял в моята кола откакто я купих, че ще получиш уплаха

АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
In_Memoriam написа:
Не е нормално за теб. Има хора, които ценят модела, не гледат на колко години е, не правят сметка на всеки похарчен лев и правят всичко възможно да задържат колата колкото се може повече време при себе си. Явно и аз съмкато планувам да правя основен ремонт на мотора чисто и просто от превантивна гледна точка и да знам, че бръмча с нов мотор.
Аз също ценя моя модел, Фен съм на БМВ, много си обичам колата, не правя сметка на всеки похарчен лев и също се стремя да си карам колата по-дълго време...
НО

Но както и да е всеки си действа както намери за добре и всеки си има мнение и гледна, точка... Айде че

Иначе благодаря за бързите отговори и за помощта, която ми оказахте. Ще се разровя по линковете.
Ще помоля модераторите да не бързат да заключват темата, защото може да се сетя за още някой глупавичък въпрос

- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
Хаос написа: Хитро, ще направиш ремонт на двигателя и ще я продадеш, че някой друг да се радва на ремонтирания двигател!
Това че си дал под 2000 лева за поддръжка на кола от типа на астра/поло означава, че 5 години по-късно колата е два пъти по-нужник отколкото като си я купил, та следващия й собственик да прави мотор и окачване. Но като се замисля то 2000 лева е половината от цената на едно поло/астра...
Пък и не всички гледат на автомобила си като на заместител на кракомобила, от шофирането човек може да получава удоволствие... Също като да се прибереш и да гледаш кино на големия телевизор вкъщи или да се топнеш в басейна си или ... На когото каквото му харесва.
Няма да споменавам аз колко съм налял в моята кола откакто я купих, че ще получиш уплаха
Не ме разбра правилно май... Аз съм точно такъв човек, който си е купил БМВ само за да си прави кефа с него.... не го ползвам за работа или нещо друго... Ходя по Витоша да взимам завои напречно на пътя и да си го жегвам по правите пътища и ходя с него на почивка и на екскурзия... За мен колата е свобода, начин да избягаш от проблемите, начин да се оттърсиш от монотонното, начин да си направиш кефа, да оцветиш сивото в пъстри цветове, да си вдигнеш адреналина, да се почустваш жив и т.н.
А за ремонта, ами щом съм си купил кола и веднага й се чупи двигател и скоростна кутия... значи смятай за напред ще има още проблеми и то не малко. Кой знае как е била поддържана и как е била експлоатирана горката. А пък и на много малко мества в БГ могат да ти направят двигателя така както го е произвел германеца, (да не казвам почти никъде) а да не говорим с какви части ги правят повечето хора. Затова ремонтирам продавам и толкова, можа да се извътря малко с пари ама като не гледаш какво купуваш или като има твърде добри продавачи, това е положението. Кола втора ръка = риск печели риск губи. Не че ми се е случвало, но говоря за принципа.
А това за нужника не го разбрах ? Имаш предвид, че не съм я поддържал ли? Напротив колата си я поддържах и то много добре, просто е супер куча марка и всичко е мега евтино сега вече е на 9 години от както е купен и я кара мой роднина... все пак Поло ти какво искаш

А за Баварчето, което карам за 2 години съм дал към 2 000лв, което смятам, че е доста добре предвид цените на частите. И то към 1000 лв дадох като го взех за да го постегна. Дано да не ме чуе дявола само.
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
А носачите отзад предполагам, че се сменят по-рядко от предните, все пак там натоварването е по-малко ? Някой може ли да каже на какъв пробег приблизително се сменят ?
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
Колега,всичко е относително на каква кола попаднеш,как е поддържана преди теб и ест как е карана.Носачи ще сменяш като им дойде времето,пробег никой неможе да ти каже!Пак повтарям..всичко зависи как е поддържана колата преди теб и не на последно място как ще я караш ти
. 


- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: Разлика в поддръжката и частите между е39 и е46
stenlipk написа:Колега,всичко е относително на каква кола попаднеш,как е поддържана преди теб и ест как е карана.Носачи ще сменяш като им дойде времето,пробег никой неможе да ти каже!Пак повтарям..всичко зависи как е поддържана колата преди теб и не на последно място как ще я караш ти.
Да съгласен съм.
Но все се надявам да изкочи някой, който е карал и двете и да каже Модел "Х" има по-скъпа подръжка от модел "У". Например някой, който е сменял еднакви части и по 2та модела и знае, на кой модел ремонта и частите са му излезнали по-скъпо.
Много съм упорит и нахален

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани