Пак за перката на климатика

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 15.07.2010
Пол: Мъж
Кара: e39 530d

Пак за перката на климатика

Мнение от vas33 » 27 Юли 2015, 14:01

Тази година смених пак радиатора на климатика на бмв-то.
И проблемче налице. На място в задръстванията климатика не смогва.
Перката работи. Сменял съм резисторите преди 1-2 години.
Перката с букса с четири пина. Чета из разни документации че скоростта на перката завси от налягането в климатичната система.
Имам две съмнения откъде идва проблема надявам се и вие да ударите едно рамо да го решим.

1. Подозирам че перката не вдига трета степен когато има голямо налягане в системата, когато от ИНПА като и задам 90% на ел фан ми се струва че върти слабо.
Няма го звъка на излитащ самолет :D.
Допълнително нялягането на системата се вдига то 3V някъде ( ама незнам това на колко бара отговаря :) ). Защо аджеба може перката да не върти на по - висока степен,
гледам че се управлява от компютъра.

2. Ако приемем че това поведение на перката е ок, а дали е така надявам се да помогнете, остава проблема да е в китайския радиатор който да е зверско менте и
перката да не смогва да го охлади.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 15.07.2010
Пол: Мъж
Кара: e39 530d

Re: Пак за перката на климатика

Мнение от vas33 » 10 Авг 2015, 11:49

Я да си отговоря по въпроса.

Проблема е че резисторите пак изгоряха. И то пак единя от двата 0.5 ома както преди.
Явно в началото и почнал да излиза от норма да повишава съпротивлението и перката да не смогва да охлади радиатора. И затова климата не е смогвал.
Онзи ден перката спря окончателно и се откри че резистора е изгорял пак, преди 4 години си взех оригинални за 90 лв. Свега гледам че са 300.
Мисля да поръчам ето това: http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0% ... OM%2F100WR
Много им здраве на БМВ да вдигат още цените.

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Пак за перката на климатика

Мнение от Ilko Ivanov » 10 Авг 2015, 20:45

vas33 написа:Я да си отговоря по въпроса.

Проблема е че резисторите пак изгоряха. И то пак единя от двата 0.5 ома както преди.
Явно в началото и почнал да излиза от норма да повишава съпротивлението и перката да не смогва да охлади радиатора. И затова климата не е смогвал.
Онзи ден перката спря окончателно и се откри че резистора е изгорял пак, преди 4 години си взех оригинални за 90 лв. Свега гледам че са 300.
Мисля да поръчам ето това: http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0% ... OM%2F100WR
Много им здраве на БМВ да вдигат още цените.

Точно този трудно ще го поръчаш ,защото няма наличност ;)
Иначе и аз си сложих такива преди 3 месеца и за сега работят.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Пак за перката на климатика

Мнение от gentata » 10 Авг 2015, 22:13

Трябват им радиатори че да си вършат работата с вентилатора иначе прегряват и сдават багажа.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 15.07.2010
Пол: Мъж
Кара: e39 530d

Re: Пак за перката на климатика

Мнение от vas33 » 11 Авг 2015, 10:38

gentata написа:Трябват им радиатори че да си вършат работата с вентилатора иначе прегряват и сдават багажа.


Имат си то се вижда. Tемпература до 250 градуса.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Пак за перката на климатика

Мнение от gentata » 11 Авг 2015, 10:44

vas33 написа:
gentata написа:Трябват им радиатори че да си вършат работата с вентилатора иначе прегряват и сдават багажа.


Имат си както се вижда. Работна температура до 250 градуса.

И разсейвана мощност до 30W без допълнителен радиатор както пише на сайта. А вентилаторите са с мощност около 300W. И като посмятаме малко излиза че разсейваната мощност от резистора е около 75W от което пък излиза че му трябва радиатор.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook