Пак за перката на климатика
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Пак за перката на климатика
Тази година смених пак радиатора на климатика на бмв-то.
И проблемче налице. На място в задръстванията климатика не смогва.
Перката работи. Сменял съм резисторите преди 1-2 години.
Перката с букса с четири пина. Чета из разни документации че скоростта на перката завси от налягането в климатичната система.
Имам две съмнения откъде идва проблема надявам се и вие да ударите едно рамо да го решим.
1. Подозирам че перката не вдига трета степен когато има голямо налягане в системата, когато от ИНПА като и задам 90% на ел фан ми се струва че върти слабо.
Няма го звъка на излитащ самолет
.
Допълнително нялягането на системата се вдига то 3V някъде ( ама незнам това на колко бара отговаря
). Защо аджеба може перката да не върти на по - висока степен,
гледам че се управлява от компютъра.
2. Ако приемем че това поведение на перката е ок, а дали е така надявам се да помогнете, остава проблема да е в китайския радиатор който да е зверско менте и
перката да не смогва да го охлади.
И проблемче налице. На място в задръстванията климатика не смогва.
Перката работи. Сменял съм резисторите преди 1-2 години.
Перката с букса с четири пина. Чета из разни документации че скоростта на перката завси от налягането в климатичната система.
Имам две съмнения откъде идва проблема надявам се и вие да ударите едно рамо да го решим.
1. Подозирам че перката не вдига трета степен когато има голямо налягане в системата, когато от ИНПА като и задам 90% на ел фан ми се струва че върти слабо.
Няма го звъка на излитащ самолет

Допълнително нялягането на системата се вдига то 3V някъде ( ама незнам това на колко бара отговаря

гледам че се управлява от компютъра.
2. Ако приемем че това поведение на перката е ок, а дали е така надявам се да помогнете, остава проблема да е в китайския радиатор който да е зверско менте и
перката да не смогва да го охлади.
Re: Пак за перката на климатика
Я да си отговоря по въпроса.
Проблема е че резисторите пак изгоряха. И то пак единя от двата 0.5 ома както преди.
Явно в началото и почнал да излиза от норма да повишава съпротивлението и перката да не смогва да охлади радиатора. И затова климата не е смогвал.
Онзи ден перката спря окончателно и се откри че резистора е изгорял пак, преди 4 години си взех оригинални за 90 лв. Свега гледам че са 300.
Мисля да поръчам ето това: http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0% ... OM%2F100WR
Много им здраве на БМВ да вдигат още цените.
Проблема е че резисторите пак изгоряха. И то пак единя от двата 0.5 ома както преди.
Явно в началото и почнал да излиза от норма да повишава съпротивлението и перката да не смогва да охлади радиатора. И затова климата не е смогвал.
Онзи ден перката спря окончателно и се откри че резистора е изгорял пак, преди 4 години си взех оригинални за 90 лв. Свега гледам че са 300.
Мисля да поръчам ето това: http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0% ... OM%2F100WR
Много им здраве на БМВ да вдигат още цените.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Пак за перката на климатика
vas33 написа:Я да си отговоря по въпроса.
Проблема е че резисторите пак изгоряха. И то пак единя от двата 0.5 ома както преди.
Явно в началото и почнал да излиза от норма да повишава съпротивлението и перката да не смогва да охлади радиатора. И затова климата не е смогвал.
Онзи ден перката спря окончателно и се откри че резистора е изгорял пак, преди 4 години си взех оригинални за 90 лв. Свега гледам че са 300.
Мисля да поръчам ето това: http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0% ... OM%2F100WR
Много им здраве на БМВ да вдигат още цените.
Точно този трудно ще го поръчаш ,защото няма наличност

Иначе и аз си сложих такива преди 3 месеца и за сега работят.
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Пак за перката на климатика
Трябват им радиатори че да си вършат работата с вентилатора иначе прегряват и сдават багажа.
Re: Пак за перката на климатика
gentata написа:Трябват им радиатори че да си вършат работата с вентилатора иначе прегряват и сдават багажа.
Имат си то се вижда. Tемпература до 250 градуса.
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Пак за перката на климатика
vas33 написа:gentata написа:Трябват им радиатори че да си вършат работата с вентилатора иначе прегряват и сдават багажа.
Имат си както се вижда. Работна температура до 250 градуса.
И разсейвана мощност до 30W без допълнителен радиатор както пише на сайта. А вентилаторите са с мощност около 300W. И като посмятаме малко излиза че разсейваната мощност от резистора е около 75W от което пък излиза че му трябва радиатор.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани