Проблем с виско М57

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Проблем с виско М57

Мнение от (bubsa) » 18 Юли 2015, 18:40

Здравейте.
Имам следният проблем.От преди 1 месец започнах да чувам виското доста силно.Нормално ли е да не млъква в продължение на 150-200км :dunno: Преди 2 седмици ходих до Плевен и като почна да вие към Богров не престана до там.Днес пак се повозих към 300км и същата работа.Градско като карам по 10-ина км не се включва.
Днес даже пътувах през повечето време без климатик,понеже някой ми каза,че перката на климата предизвиквала по-бързото зацепване на виското.
Миналото лято го нямаше този проблем,а и не си споням да съм патувал през подобни жеги де.
Звука му става силен над 1700-1800 оборота,преди това не се чува.Направо ме побърква,а и колата става по-мудна.

Сетих се и нещо друго.Преди 2-3 месеца свалях перката и не съм сигурен,но маи стоя легнала към 2 часа,а доколкото знам не е добре това и трябва да се държи права :dunno:

При вас как е положението?
И ако някой може да ми каже цената на оригиналното виско,както и за добрите алтернативни ще съм му много благодарен :bchug:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Проблем с виско М57

Мнение от Elesar74 » 18 Юли 2015, 19:35

В какво състояние ти е охладителната система колега?
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Проблем с виско М57

Мнение от (bubsa) » 18 Юли 2015, 20:55

Всичкп е ОК.Оригинален термостат и водна помпа.Нов антифриз от ноември месец Хепу направен на около минус 40.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Проблем с виско М57

Мнение от ивчо » 18 Юли 2015, 21:28

Мил ли си радиаторите скоро ?!
Нищо му няма на виското легнало ;)
Някой казват че течало, но аз такива не съм видял все още !
Имай предвид че навън си е доста жега, и кочин си е натоварен топлинно !
Моят също се зацепва доста често :yes:
Силата му е там - 1500-2500 оборота, после отпуска нарочно !
Аз пък се кефя като почне да вие :twisted:
Може да разредиш малко антифриза ! Малко само - -30/-35 е максимум за VW оем !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Проблем с виско М57

Мнение от (bubsa) » 18 Юли 2015, 22:03

Не съм мил радиаторите,но и не ми се виждат замърсени.
На водната помпа колко и е живота при този двигател?Тази е на малко над 2 години и около 40К км.Няма теч и като отворя капачката на разширителния съд си прави стабилна струя.
Има ли как да видя температурата на антифриза?Таблото е с колата на него.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Проблем с виско М57

Мнение от (bubsa) » 18 Юли 2015, 22:14

А възможно ли е датчика за външната температура нещо да бърка работата?Както си показва 32 градуса и изведнъж променя на 38-40+ и къде е сложен при е39?
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1662
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Проблем с виско М57

Мнение от ildivvy » 18 Юли 2015, 22:36

Ако колата не прегрява значи всичко си ти е наред.Имам предвид помпа,термостати,радиатори и т.н. Най-вероятно виското просто се е "зацепило" постоянно и затова вие така.Така или иначе,когато караш колата с повече от 20-30км/ч,въздуха,който преминава през радиатора е много повече от този,който може да прекара виското през него.Функцията на виското е да ти охлажда колата,когато си спрял или пъплиш с ниска скорост! Само дето не е като ел.перка с включенио и изключено,а има плавна промяна на оборотите,според степента на загряване и съответно на "зацепване".Т.е. духа,колкото е необходимо! Ако предположим,че колата се движи постоянно с над 40км/ч примерно, виското нямаше да и е необходимо изобщо.Пробвайте го с вестник на студена кола (но две-три минути след като е запалена) и ще си каже!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Проблем с виско М57

Мнение от (bubsa) » 18 Юли 2015, 22:45

ildivvy написа:Ако колата не прегрява значи всичко си ти е наред.Имам предвид помпа,термостати,радиатори и т.н. Най-вероятно виското просто се е "зацепило" постоянно и затова вие така.Така или иначе,когато караш колата с повече от 20-30км/ч,въздуха,който преминава през радиатора е много повече от този,който може да прекара виското през него.Функцията на виското е да ти охлажда колата,когато си спрял или пъплиш с ниска скорост! Само дето не е като ел.перка с включенио и изключено,а има плавна промяна на оборотите,според степента на загряване и съответно на "зацепване".Т.е. духа,колкото е необходимо! Ако предположим,че колата се движи постоянно с над 40км/ч примерно, виското нямаше да и е необходимо изобщо.Пробвайте го с вестник на студена кола (но две-три минути след като е запалена) и ще си каже!

Ако е зацепено постоянно ще вие и при каране в града,а то полудява само след продължително каране и почти не спира.Стрелката не помръдва от средата както и да я карам,но това виене ме побърква.Особено при ускорение е отврат!
На студена кола или изгасен мотор спокойно мога да си го завъртя в обратна посока,но на топъл ме е шубе да опитам да го спра.
Все пак някой знае ли колко пари струва виското и качествените алтернативи?

ПС това с вестника нещо не го схванах.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Проблем с виско М57

Мнение от Elesar74 » 18 Юли 2015, 23:54

Сгъваш вестника, да стане като пръчка и го мушваш във виското да видиш дали ще спре. Но това на студен мотор, когато не е зацелипо, с цел да се провери че не е постоянно зацепено. Виското е BEHR и по спомен е към 100 лв. втора и незнайна употреба.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Проблем с виско М57

Мнение от (bubsa) » 19 Юли 2015, 10:03

Интересува ме ново оригинално,както и читавите алтернативи.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Проблем с виско М57

Мнение от Elesar74 » 19 Юли 2015, 15:59

Ето ти ново оригинално

Номенклатурен номер : 11522249216
Описание : СЪЕДИНИТЕЛ ВЕНТИЛАТОР
Ед.цена (с ДДС) : 466.48 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Проблем с виско М57

Мнение от ивчо » 19 Юли 2015, 17:34

(bubsa) написа:Не съм мил радиаторите,но и не ми се виждат замърсени.

Те на повечето не им се виждат замърсени, ама около минута две тече черна вода от тях ;)
Ай подмиЙ ги, и виж какво ще стане !
И може да разредиш една идея тоз антифриз ! :yes:
пп какви са тия слънчасали хора с виско втора употреба за 100 и нагоре левове :banghead: :conf:
Ново от магазина и караш !
Отделно - датчика седи в левият или десният подкалник ... Клекни под бронята и ще го видиш :bchug:
Но ми е странно защо само извънградО пее ?! Да не шпориш доволно, и ние да се чудим какво става ?! :twisted:
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Проблем с виско М57

Мнение от (bubsa) » 19 Юли 2015, 21:04

ивчо написа:
(bubsa) написа:Не съм мил радиаторите,но и не ми се виждат замърсени.

Те на повечето не им се виждат замърсени, ама около минута две тече черна вода от тях ;)
Ай подмиЙ ги, и виж какво ще стане !
И може да разредиш една идея тоз антифриз ! :yes:
пп какви са тия слънчасали хора с виско втора употреба за 100 и нагоре левове :banghead: :conf:
Ново от магазина и караш !
Отделно - датчика седи в левият или десният подкалник ... Клекни под бронята и ще го видиш :bchug:
Но ми е странно защо само извънградО пее ?! Да не шпориш доволно, и ние да се чудим какво става ?! :twisted:

Чак да шпоря доволно,не.Жената е почти винаги с мен и я е страх от високи скорости,та си карам нормално.До 120-130.
Радиаторите има ли начин да се измият горе-долу без да ги свалям?
Втора употреба виско не бих си купил.Само оригинално ново или ако има алтернативно на приемлива цена.Ако е изпитано качествено.(някой ако сподели за подобно ще съм благодарен)
Антифриза утре ще го разредя,но едва ли е в него проблема.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Проблем с виско М57

Мнение от ивчо » 19 Юли 2015, 21:23

Ами не е точно проблем, но не е добре !
Колкото по-гъст е, толкова по-лош топлопреносител е !
Не че той е виновен, но може да допринася !
Ами реално има, но трябва да е с препарат !
В сервиза ползваме това
Изображение

Аз лично винаги около юни/юли си мия радиатора ! При мен е само един и става лесно !
При тези с климатици е малко сложно ! Там между двата се образува килимче което пречи за нормалното охлаждане !
Не се ползват никакви паро/водоструйки ! Те кривят ламелите на радиаторите !
Най-прост маркуч в накрайник :yes: и топла вода !
Пробвай и пак пиши !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 287
Регистриран на: 1.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 525d Touring
Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
Детайли за колата: М пакет

Re: Проблем с виско М57

Мнение от fissikela » 20 Юли 2015, 2:34

ивчо написа:В сервиза ползваме това
Изображение

Аз лично винаги около юни/юли си мия радиатора ! При мен е само един и става лесно !
При тези с климатици е малко сложно ! Там между двата се образува килимче което пречи за нормалното охлаждане !
Не се ползват никакви паро/водоструйки ! Те кривят ламелите на радиаторите !
Най-прост маркуч в накрайник :yes: и топла вода !
Пробвай и пак пиши !

Колега,за промиване на охладителната система на е39 с климатроник ,достатъчно ли е топла вода 10-15л в казанчето за антивриз токато изтече и така 2-3 пъти след което да сложа един хубав червен антифриз.сега съм със син и искам да го сменя?
Изображение

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook