Проблем с оттечка на е39 туринг!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с оттечка на е39 туринг!
Здравейте!
Извинявам се предварително, ако съм объркал раздела, но съм нов във форума.
От скоро съм с е39 туринг 2001 фейслифт б25 м54 ,колата страшно много ми харесва и искам всичко да е ок.
Проблема ми е следния.
Колата е нов внос от Германия и човека, от който я купих и махаше акомулатора аз предположих ,че има нещо и бях прав. Консумацията в слийп режим е 120мл.амп при нормални 40мл.амп. Та, хванах аз и закарах колата при един
електричар в Горубляне после при един майстор в Враца, и двамата се отказаха. Аз се амбицирах да си открия проблема сам и проверих следните неща; алтернатор(изключих главния кабел + буксата), климатроник(изключих буксите отзад), навигацията е 4:3(изключих буксите), пробвах и друг генерален модул от седан (не работеше задната врата) , всичко това без резултат!?
Сега идва по интересната част с извадени всички бушони от жабката и отзад има консумация 70мл.амп , а другите 40мл.амп ги видях ,че се появяват като закача отзад на силовите шини кабела за сирената на фабричната аларма.
Преди всичко обаче, имах много интересна проба при всичко закачено https://www.youtube.com/watch?v=chnRguPUILg
След това махнах бушон Н9 и дадох на контакт, върнах контакта и я оставих да заспи и след като заспа уреда показа 70мл.амп ?!
Дайте някакви идей или пък човек, който може да се хване и да го открие от къде консумира ток!
Извинявам се предварително, ако съм объркал раздела, но съм нов във форума.
От скоро съм с е39 туринг 2001 фейслифт б25 м54 ,колата страшно много ми харесва и искам всичко да е ок.
Проблема ми е следния.
Колата е нов внос от Германия и човека, от който я купих и махаше акомулатора аз предположих ,че има нещо и бях прав. Консумацията в слийп режим е 120мл.амп при нормални 40мл.амп. Та, хванах аз и закарах колата при един
електричар в Горубляне после при един майстор в Враца, и двамата се отказаха. Аз се амбицирах да си открия проблема сам и проверих следните неща; алтернатор(изключих главния кабел + буксата), климатроник(изключих буксите отзад), навигацията е 4:3(изключих буксите), пробвах и друг генерален модул от седан (не работеше задната врата) , всичко това без резултат!?
Сега идва по интересната част с извадени всички бушони от жабката и отзад има консумация 70мл.амп , а другите 40мл.амп ги видях ,че се появяват като закача отзад на силовите шини кабела за сирената на фабричната аларма.
Преди всичко обаче, имах много интересна проба при всичко закачено https://www.youtube.com/watch?v=chnRguPUILg
След това махнах бушон Н9 и дадох на контакт, върнах контакта и я оставих да заспи и след като заспа уреда показа 70мл.амп ?!
Дайте някакви идей или пък човек, който може да се хване и да го открие от къде консумира ток!
- gelermoto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528I
- Мечтае да кара: Е60
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани