Серво-затягане
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Серво-затягане
Колеги,от какво може да затяга от време на време сервото в движение,ако е без сервотроник?Течност има,рейката не капе само тропа?
Мисля,че нямам сервотроник,защото волата дали на място дали със 50 или със 150 си е един и същ като твърдост

- Stennli
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
Re: Серво-затягане
какво имаш в предвид под затягане?
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита 





- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Серво-затягане
Ако затяга при развиване на волана в движение, демек след навиване, когато трябва да се изправи, вероятно е от рециклирана рейка. Ако затяга при навиване е много вероятно да се дължи на опорните тампони на предните амортисьори - вътре има лагерче и ако е счупено, затяга волана при навиване в движение, все едно за момент нямаш серво... 

- Stennli
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
Re: Серво-затягане
Станахме малко като оня виц,дето един педал отишъл на лекар и казал"Докторе боли ме от към входа",и доктора му казал"чакай малко да се уточним..първо това не е вход,ами изход"
Сервото работи предимно с въздух,хидравликата с масло.
Имал съм подобен проблем с хидравлична помпа(странно че не виеше)но като махнах ремъка не можах да я завъртя на ръка(а трябва да се върти като водна помпа)Смених я и се оправи.Смъкни ремъка и виж дали се върти свободно хидравличната помпа.



Сервото работи предимно с въздух,хидравликата с масло.
Имал съм подобен проблем с хидравлична помпа(странно че не виеше)но като махнах ремъка не можах да я завъртя на ръка(а трябва да се върти като водна помпа)Смених я и се оправи.Смъкни ремъка и виж дали се върти свободно хидравличната помпа.
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита 





Re: Серво-затягане
На БМВ да му затяга волан е като на Опел да му гният тенекята
viewtopic.php?t=387006
viewtopic.php?p=2166290

viewtopic.php?t=387006
viewtopic.php?p=2166290
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Серво-затягане
хах много калпави излязоха тия е39-ки бе....да си бяха сложили рейка като на е34...
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани