Серво-затягане

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Серво-затягане

Мнение от stenlipk » 06 Юни 2015, 15:10

Колеги,от какво може да затяга от време на време сервото в движение,ако е без сервотроник?Течност има,рейката не капе само тропа? :bchug:Мисля,че нямам сервотроник,защото волата дали на място дали със 50 или със 150 си е един и същ като твърдост

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Re: Серво-затягане

Мнение от Stennli » 06 Юни 2015, 20:11

какво имаш в предвид под затягане?
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: Серво-затягане

Мнение от barty » 06 Юни 2015, 21:55

Да не е рециклирана рейката?
:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Серво-затягане

Мнение от Z3Ro* » 06 Юни 2015, 23:07

Ако затяга при развиване на волана в движение, демек след навиване, когато трябва да се изправи, вероятно е от рециклирана рейка. Ако затяга при навиване е много вероятно да се дължи на опорните тампони на предните амортисьори - вътре има лагерче и ако е счупено, затяга волана при навиване в движение, все едно за момент нямаш серво... :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Re: Серво-затягане

Мнение от Stennli » 07 Юни 2015, 0:02

Станахме малко като оня виц,дето един педал отишъл на лекар и казал"Докторе боли ме от към входа",и доктора му казал"чакай малко да се уточним..първо това не е вход,ами изход" :D :D :D
Сервото работи предимно с въздух,хидравликата с масло.
Имал съм подобен проблем с хидравлична помпа(странно че не виеше)но като махнах ремъка не можах да я завъртя на ръка(а трябва да се върти като водна помпа)Смених я и се оправи.Смъкни ремъка и виж дали се върти свободно хидравличната помпа.
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: Серво-затягане

Мнение от ivoo » 07 Юни 2015, 15:26

На БМВ да му затяга волан е като на Опел да му гният тенекята :mhihi:
viewtopic.php?t=387006
viewtopic.php?p=2166290

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: Серво-затягане

Мнение от stenlipk » 07 Юни 2015, 16:16

хах много калпави излязоха тия е39-ки бе....да си бяха сложили рейка като на е34...


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: Серво-затягане

Мнение от ivoo » 07 Юни 2015, 17:13

Аха. Станат на по 15-20 години и почват да се развалят ба`си :mhihi: :mhihi:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook