Проблем с катализаторите на 530Д
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Проблем с катализаторите на 530Д
Здравейте , онзи ден гледах колата на канал и случайно ми направи впечатление , че при пипане на задните катализатори единия е по студен от другия от там закарах колата в сервиз където да премахнат задните два катализатора на 530д 184кс. , след процедурата ми дадоха за тях 160лв. Оказа се , че питите бяха много задръстени и са правели голяма тапа. "Майсторите" започнаха много да ме убеждават да махнат и предните (горни) 2 бр. за които ми предложиха 200 лв. от които 40 лв. щели да си вземат за труд и ми обяснявах , че щом задните са толкова задръстени значи предните са още по зле но аз не се съгласих и си тръгнах. Колата си върви идеално за сега.
Вие какво мислите по въпроса ?
Има ли някои наблюдения над състоянието на катализаторите горни спрямо долни ?
Вие какво мислите по въпроса ?
Има ли някои наблюдения над състоянието на катализаторите горни спрямо долни ?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Проблем с катализаторите на 530Д
Махай и горните, но се пазари за цената. Аз за четирите взех чисто 400 лева на същия мотор... 

Последна промяна Z3Ro* на 29 Май 2015, 21:53, променена общо 1 път
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Проблем с катализаторите на 530Д
Ако ги махна слагат ли се някакви резонатори , турбото няма ли да се развърта по бързо или как ще му се отрази махането на тези катализатори ?
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Проблем с катализаторите на 530Д
dak написа:Ако ги махна слагат ли се някакви резонатори , турбото няма ли да се развърта по бързо или как ще му се отрази махането на тези катализатори ?
Ще стане все едно духаш в празна бутилка Фийййууууууу

- dmxl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
Re: Проблем с катализаторите на 530Д
махай ги не се чуди, колата става по пъргава, аз на моята даже и резонатори не сложих, направо тръби на мястото на катализаторите звука си е като преди само турбото малко повече се чува
- tiho_madjarov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: 325Ci
- Мечтае да кара: М5
Re: Проблем с катализаторите на 530Д
И в крайна сметка някой колега да каже със сигурност,махането на горните 2 катализатора как се отразява на турбината.Чувал съм,че не е добре,но нека някой който ги е махнал и знае да каже. 

- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Проблем с катализаторите на 530Д
Моите ги няма от 2 години - отначало бях с прави тръби, но ми е шумно и сложих два резонатора. Турбината досега ми е в перфектно здраве - надува си, отвън е суха на барут. Разход на масло нямам никакъв - 6.5 литра наливам и толкова източвам след 12000 км.
- dmxl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
Re: Проблем с катализаторите на 530Д
Z3Ro* написа:Моите ги няма от 2 години - отначало бях с прави тръби, но ми е шумно и сложих два резонатора. Турбината досега ми е в перфектно здраве - надува си, отвън е суха на барут. Разход на масло нямам никакъв - 6.5 литра наливам и толкова източвам след 12000 км.
потвърждавам написаното от колегата

само че аз съм с тръби от колекторите до крайното гърне, проблеми никакви и както написах по-горе колата стана една идея по-пъргава

- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Проблем с катализаторите на 530Д
tiho_madjarov написа:И в крайна сметка някой колега да каже със сигурност,махането на горните 2 катализатора как се отразява на турбината.Чувал съм,че не е добре,но нека някой който ги е махнал и знае да каже.
Карам над 140к без катализатори и нямаш проблем,но имам резонатори което според мен е задължително ако ще ги махаш.

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Проблем с катализаторите на 530Д
Къде са резонаторите , горе или долу ?
- tiho_madjarov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: 325Ci
- Мечтае да кара: М5
Re: Проблем с катализаторите на 530Д
Колеги вчера свалих въпросните катализатори.Оцениха ги на 160 лв,но ми дадоха 100. 60 лв. взеха за труд. Разликата веднага се усети.На 1 и 2 скорост няма почти разлика във вървенето,но на горните предавки ускорението е осезателно много п-добре.Бяха задръстени яко.За разхода не знам как ще е. Турбото се чува супер много и това ме притеснявай най-много,но ще видим с времето какво ще стане.Самите катализатори ги избушиха и съм си с техните гърнета.Колата не стана по-шумна и не пуши въобще.Само турбото..... 

- mavro1978
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
- Детайли за колата: E39 3.0d Touring 07.2001
Re: Проблем с катализаторите на 530Д
tiho_madjarov написа:Самите катализатори ги избушиха и съм си с техните гърнета.
Колега според мен трябваше да ти свалят генерацията от турбото и да резнат кюмбетата на катализаторите и на тяхно място да ти сложат тръба както правят в белите държави Ето пример -
http://s433.photobucket.com/user/stant1 ... 2.jpg.html
И аз съм пред същата дилема с предните катализатори но понеже този decat pipe е 160 паунда без доставката което си е доста съм решил да направя следното - Взимам от Х5 3.0д неговата изпускателна тръба и да я напасна -
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=18_0461
Номер 1 от снимката ще търся мисля че е същият размер като нашата генерация Има си и мека връзка и ще отида да ми я напаснат към моята генерация
- The 5th element
- Арабиата
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с катализаторите на 530Д
И аз се замислям за тези катализатори,в момента си ги има и не знам дали да ги махам или все още не,колата по табло е на около 167000 км,като цяло е доста запазена,но не се знае колко са и баш реалните киломентри,на стария ТДС го бях махнал,но беше само едно задно(средно) гърне,,,, 

[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]
[/url
- The 5th element
- Арабиата
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с катализаторите на 530Д
Днес ходих за справка,при мен се оказва,че има 2 бр.катализатори-горни,за които обаче ми казаха,че са метални(нямат стойност),след което следва средно-оригинално гърне и крайно,казаха ми,че принципно тези металните не се запушвали и няма за какво да ги свалям,,,,
,възможно ли е просто да се опитват да си ме финтират?

[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]
[/url
- mavro1978
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
- Детайли за колата: E39 3.0d Touring 07.2001
Re: Проблем с катализаторите на 530Д
The 5th element написа:Днес ходих за справка,при мен се оказва,че има 2 бр.катализатори-горни,за които обаче ми казаха,че са метални(нямат стойност),след което следва средно-оригинално гърне и крайно,казаха ми,че принципно тези металните не се запушвали и няма за какво да ги свалям,,,,,възможно ли е просто да се опитват да си ме финтират?
Какъв е мотора?
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани