Проблем с БМВ 530 ДА - не се форсира над 2800-3000об. ?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 5.03.2015
Пол: Мъж

Проблем с БМВ 530 ДА - не се форсира над 2800-3000об. ?

Мнение от Erhity » 05 Мар 2015, 16:41

Здравейте колеги, от скоро имам БМВ е39 530да . Търсих във форума и в google много, но никъде не открих като моя проблем . Колата си вървеше много добре , но една сутрин като отивах на работа осетих , че нещо не е добре . Закачиха я да проверят грешките и даде само егр клапан и неработещи свещи. и не можаха да разберат от какво е проблема. Проблема е следния , няма значение дали е в движение или на място , двигателя не се форсира над 2800-3000 об. Пали си нормално, работи добре двигателя . Всеки един съвет ще бъде в полза , благодаря ви предварително . Извинявам се ако не е трябвало да пускам тук темата .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: на СЕЛО
Пол: Мъж
Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
Мечтае да кара: E30 кабрио с V8

Re: Проблем с БМВ 530 ДА - не се форсира над 2800-3000об. ?

Мнение от liort » 10 Мар 2015, 18:56

Вакумен маркуч на турбото , дълаг около 30 см. и приблизителен диаметър фи 8., или подкачваща помпа външната. При мен бяха и двете неща при същия проблем, един коледа се размина с помпа BOSH e 340лв.
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 20.12.2010
Местоположение: Варна/Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: e46 328CI

Re: Проблем с БМВ 530 ДА - не се форсира над 2800-3000об. ?

Мнение от bmwinio » 10 Мар 2015, 21:50

Ако бяха погледнали налягането на подаваното гориво към помпата за високо налягане, може би щяха да разберат какво се случва. +1 за помпа под шофьорската седалка.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 12.04.2010

Re: Проблем с БМВ 530 ДА - не се форсира над 2800-3000об. ?

Мнение от stoyno_velichkov » 27 Мар 2015, 13:41

Аз имам същият проблем, но има моменти, в които си отива до 5000об. без проблем когато е на място и моменти когато е в движение, след като съм е карал във високи обороти, гасне!
На 3-4 различни диагностики е четена колата и не излиза грешка по двигателя. Показва различни стойности на налягането на въздоха (точно какви в момента не мога да ви кажа).
Предполагам, че ще е нещо свързано с турбото или някой вакумен маркуч! Малко вероятно да е помпата под шофьора, защото скоро е сменена.

Колата е 730Д

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook