Малко проблеми при Е39 528
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- gelermoto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528I
- Мечтае да кара: Е60
Малко проблеми при Е39 528
Здравейте имам 2 въпроса
Преди около 3-4 месеца смених ш......т клапан картерни газове не знам дали е оригинален понеже майстора ми го смени но предполагам не е защото от един месец колата почна да харчи масло предимно на дълъг път,градско не харчи,и клапана почна да свири,като махна пръчката за маслото при работеща кола почва да свири също и като махна капачката за маслото пак свири
както и на ауспуха се е образувал пръстен.Според мен клапана пак е заминал на 2000км.след смяната му.Въпросът ми е да го сменям ли с оригинален или да го махна?Знам че има теми за клапана но се чудя кое е по добре за колата дали да го сменя с оригинален или да го махна и изолирам?
Проблем номер 2
От известно време ми губи по малко антифриз и на таблото от време на време ми изписва (Kuehlwasser temperatur) и онзи ден се зарових да гледам от къде може да губи антифриз и видимо нямаше течове докато един ден отидох да центъра колата престоя 2-3 часа,след което отворих капака и отворих капачката да видя докъде е нивото на антифриза.В момента в която отвъртях капачката няма и 10сек.видях че капна антифриз веднага залегнах и видях че е от пробката,на снимката съм показал от къде точно.Та въпроса ми е дали има нещо общо с това е отвъртях капачката?
Преди това съм я чакал и гледал 1 час и от никъде нямаше теч

Преди около 3-4 месеца смених ш......т клапан картерни газове не знам дали е оригинален понеже майстора ми го смени но предполагам не е защото от един месец колата почна да харчи масло предимно на дълъг път,градско не харчи,и клапана почна да свири,като махна пръчката за маслото при работеща кола почва да свири също и като махна капачката за маслото пак свири

Проблем номер 2
От известно време ми губи по малко антифриз и на таблото от време на време ми изписва (Kuehlwasser temperatur) и онзи ден се зарових да гледам от къде може да губи антифриз и видимо нямаше течове докато един ден отидох да центъра колата престоя 2-3 часа,след което отворих капака и отворих капачката да видя докъде е нивото на антифриза.В момента в която отвъртях капачката няма и 10сек.видях че капна антифриз веднага залегнах и видях че е от пробката,на снимката съм показал от къде точно.Та въпроса ми е дали има нещо общо с това е отвъртях капачката?
Преди това съм я чакал и гледал 1 час и от никъде нямаше теч

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Малко проблеми при Е39 528
Клапана оригинален ли е или е мейле и тем подобни?
- gelermoto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528I
- Мечтае да кара: Е60
Re: Малко проблеми при Е39 528
stenlipk написа:Клапана оригинален ли е или е мейле и тем подобни?
В сервиза са го сменили и те са го купили но не знам какъв е:)
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Малко проблеми при Е39 528
Ако можеш да разбереш какъв са ти сложили няма да е лошо...ако е мейле те още със слагането са заминали
Според цената можеш да се ориентираш...ако не е от БМВ значи е боклук

- gelermoto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528I
- Мечтае да кара: Е60
Re: Малко проблеми при Е39 528
stenlipk написа:Ако можеш да разбереш какъв са ти сложили няма да е лошо...ако е мейле те още със слагането са заминалиСпоред цената можеш да се ориентираш...ако не е от БМВ значи е боклук
Явно трябва да разглобя защото така не се вижда марката

- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Малко проблеми при Е39 528
Пробвай леко да притегнеш пробката за източване на антифриза, но съвсем леко, че се къса лесно. За клапана по мое мнение са ти сложили ментеливо мейле- не стават за нищо, мембраната е твърда и клапана не работи коректно. Според мене го изолирай и приключва случая. Ако не ти е много спешно като се позатопли времето ще го изолираме и ще черпиш ракия после. 

- gelermoto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528I
- Мечтае да кара: Е60
Re: Малко проблеми при Е39 528
dbanchev написа:Пробвай леко да притегнеш пробката за източване на антифриза, но съвсем леко, че се къса лесно. За клапана по мое мнение са ти сложили ментеливо мейле- не стават за нищо, мембраната е твърда и клапана не работи коректно. Според мене го изолирай и приключва случая. Ако не ти е много спешно като се позатопли времето ще го изолираме и ще черпиш ракия после.
Ракията не е проблем

Мисля да купя нова пробка само да видя дали продават отделно.
- gelermoto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528I
- Мечтае да кара: Е60
Re: Малко проблеми при Е39 528
Броблема с теча на антифриз е решен
Смених пробката или по точно синята тапа и сега всичко е ок.Старата тапа и бяха заминали уплатненията а радиатора е на 3 месеца
Другата седмица го дават топло време,ще се пробвам да изолирам този клапан да видим какво ще стане.

Смених пробката или по точно синята тапа и сега всичко е ок.Старата тапа и бяха заминали уплатненията а радиатора е на 3 месеца

Другата седмица го дават топло време,ще се пробвам да изолирам този клапан да видим какво ще стане.
- ceco_brusen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 1.07.2010
- Местоположение: общ.Мездра село Брусен
- Пол: Мъж
- Кара: e39 m52b20
- Мечтае да кара: х5
Re: Малко проблеми при Е39 528
даъте видео на тоя клапан как се изолира и кво требва че и аз сам на тоя клапан и........
- gelermoto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528I
- Мечтае да кара: Е60
Re: Малко проблеми при Е39 528
Изолирах клапана и двигателя почна да работи доста по спокойно и тихо
единственият минус е че доста си пуши от маркуча който съм извел.Сега ще следя маслото да видя дали ще си хапва 


- iskamdatikaja
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: колело
- Мечтае да кара: каруца
Re: Малко проблеми при Е39 528
gelermoto написа:Изолирах клапана и двигателя почна да работи доста по спокойно и тихоединственият минус е че доста си пуши от маркуча който съм извел.Сега ще следя маслото да видя дали ще си хапва
Колега.. клапана картерни газове си го поръчвай само и единствено от Бмв.... струваше 104лв и някви ст., не се лъжи да ти купуват друг. Сигурен съм, че не са ти сложили оригинален на Бмв, защото моя го чаках няколко дена (доставка). Успех

- gelermoto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528I
- Мечтае да кара: Е60
Re: Малко проблеми при Е39 528
iskamdatikaja написа:gelermoto написа:Изолирах клапана и двигателя почна да работи доста по спокойно и тихоединственият минус е че доста си пуши от маркуча който съм извел.Сега ще следя маслото да видя дали ще си хапва
Колега.. клапана картерни газове си го поръчвай само и единствено от Бмв.... струваше 104лв и някви ст., не се лъжи да ти купуват друг. Сигурен съм, че не са ти сложили оригинален на Бмв, защото моя го чаках няколко дена (доставка). Успех
Клапана като го свалих беше марка VAICO поразпитах и ми обявиха цени 55 и 59лв.За мен този клапан е дърво

- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Малко проблеми при Е39 528
То апрндесита.. всеки се ражда и го има.И на никой не го отстраняват по рождение. Но като се обади - лека операция, две седмици болничен и си като нов. Същата работа и с този клапан...Просто като му дойде времето, (ако изобщо му дойде) ампутация и толкоз!!
Това са модели автомобили, навлизащи във второто си десетилетие, а конкретните екземпляри са на 12+ години. Поддръжката им с части само "бред ню и орижинал" събужда мита колко е скъпо да караш БМВ.
Това са модели автомобили, навлизащи във второто си десетилетие, а конкретните екземпляри са на 12+ години. Поддръжката им с части само "бред ню и орижинал" събужда мита колко е скъпо да караш БМВ.
- gelermoto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528I
- Мечтае да кара: Е60
Re: Малко проблеми при Е39 528
larry_boy написа:То апрндесита.. всеки се ражда и го има.И на никой не го отстраняват по рождение. Но като се обади - лека операция, две седмици болничен и си като нов. Същата работа и с този клапан...Просто като му дойде времето, (ако изобщо му дойде) ампутация и толкоз!!
Това са модели автомобили, навлизащи във второто си десетилетие, а конкретните екземпляри са на 12+ години. Поддръжката им с части само "бред ню и орижинал" събужда мита колко е скъпо да караш БМВ.
Жалкото е че когато въпросният майстор ми смени клапана ми взе 200 лв.като си помислих че за тази цена клапана е оригинален,но се оказа че струва 55 лв.Значи за смяна 150 лв.

- iskamdatikaja
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: колело
- Мечтае да кара: каруца
Re: Малко проблеми при Е39 528
gelermoto написа:larry_boy написа:То апрндесита.. всеки се ражда и го има.И на никой не го отстраняват по рождение. Но като се обади - лека операция, две седмици болничен и си като нов. Същата работа и с този клапан...Просто като му дойде времето, (ако изобщо му дойде) ампутация и толкоз!!
Това са модели автомобили, навлизащи във второто си десетилетие, а конкретните екземпляри са на 12+ години. Поддръжката им с части само "бред ню и орижинал" събужда мита колко е скъпо да караш БМВ.
Жалкото е че когато въпросният майстор ми смени клапана ми взе 200 лв.като си помислих че за тази цена клапана е оригинален,но се оказа че струва 55 лв.Значи за смяна 150 лв.
Нормално да ти вземе евтинджоза 55лв (40лв с отстъпката)... Отиваш и му разпорваш главата, за да се научат глупавите ,,майстори'' в България. На мен за работа ми взеха 80лв., а ти си прави сметка, колко си се набил

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани