От климатик към климатроник
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
От климатик към климатроник
Някой да е правил гимнастиката от климатик към климатроник (от врътки към дигитално управление) Прасето ми е ясно че се сменя, интересува необходимо ли е да се прокарват нови кабели или работата е ръг и тръг новото прасе и управлението на климата? Имам донор от който ще си сваля всичко, но ако знам предварително че ще трябва да се прекарват и кабели ще си предвидя повече време за смяната.

- mfandakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: От климатик към климатроник
Слагах климатроник на кола без климатик,беше интересно
взимаш WDS и гледаш разликите.
По спомен май се пускаха нови кабели към буксата за управлението и се сменяха пинове

По спомен май се пускаха нови кабели към буксата за управлението и се сменяха пинове
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: От климатик към климатроник
и аз се замислих онзи ден за това..
дано да не е като на Е36 да се снеми цялото прасе
дано да не е като на Е36 да се снеми цялото прасе

- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: От климатик към климатроник
и аз се интересувам 
обаче май има няколко вида климатици. мисля, че някъде бях виждал климатик с врътките дето е само с 2 копчета от страни - за задното стъкло и за пускане / спиране на климатика, а го нямаше третото за въздуха в колата.

обаче май има няколко вида климатици. мисля, че някъде бях виждал климатик с врътките дето е само с 2 копчета от страни - за задното стъкло и за пускане / спиране на климатика, а го нямаше третото за въздуха в колата.

- mafyata
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46
Re: От климатик към климатроник
Аз също мислех на Е46 да си го сменям , но никъде не намирам инфо как става .
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: От климатик към климатроник
mfandakov написа:Слагах климатроник на кола без климатик,беше интересновзимаш WDS и гледаш разликите.
По спомен май се пускаха нови кабели към буксата за управлението и се сменяха пинове
е там вече е друго и по-сложно.
ares2 написа:и аз се замислих онзи ден за това..
дано да не е като на Е36 да се снеми цялото прасе
ако е само смяна на прасето без допълнителни кабеляци не е толкова работа

Denmark написа:и аз се интересувам
обаче май има няколко вида климатици. мисля, че някъде бях виждал климатик с врътките дето е само с 2 копчета от страни - за задното стъкло и за пускане / спиране на климатика, а го нямаше третото за въздуха в колата.
това колега е било Е39 без климатик. с четири "врътки" и две копчета от лявата страна - за задното стъкло и въздух в колата
Последна промяна Bavarcho на 11 Яну 2015, 12:23, променена общо 1 път

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: От климатик към климатроник
най е добре да се погледнат гърбовете на двете управления.. да видим буксите какви са и тн..
и да се прекарват кабели не е голям проблем.. стига да няма някакви генерални различия в самите прасета и управлението им
и да се прекарват кабели не е голям проблем.. стига да няма някакви генерални различия в самите прасета и управлението им
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: От климатик към климатроник
Така преди малко ходих до колата с климата да видя поне управлението отзад как изглежда. (колата не е моя за това се чудя дали се занимавам за спорта)
Климатика е такъв като на снимката
Оказа се че управлението е с жила! Сиреч най-малкото нещо е смяна на прасето. Другото което ми изниква е че при такъв климатик няма таралеж, за него кабелите от къде идват - от прасето или от колата?
Спрямо управлението на дигиталния климатроник управлението на климатика има с една букса по-малко. Три от буксите - голямата синя, една по-малка с дванайсе пина и една с три големи пина са еднакви и при двете управления. При управлението от климатроник има още една малка букса с три пина която липсва при управлението на климатика.
Климатика е такъв като на снимката
Оказа се че управлението е с жила! Сиреч най-малкото нещо е смяна на прасето. Другото което ми изниква е че при такъв климатик няма таралеж, за него кабелите от къде идват - от прасето или от колата?
Спрямо управлението на дигиталния климатроник управлението на климатика има с една букса по-малко. Три от буксите - голямата синя, една по-малка с дванайсе пина и една с три големи пина са еднакви и при двете управления. При управлението от климатроник има още една малка букса с три пина която липсва при управлението на климатика.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- mfandakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: От климатик към климатроник
Таралежа си върви с инсталацията и ,,прасето,, от колата донор.Нищо няма толкова трудно че да не може да се направи
.Само когато се работи с WDS трябва добре да се види от кой модел е климатика на твоята кола и от кой модел климатроник е на колата донор.Погледнете в WDS и ще видите до колкото си спомням са няколко разновидности с не големи обаче все пак разлики.При мен когато слагах климатроника бе много нови кабели май около 6-7 много релета допълнително за ,аз нямах заложена инсталация изобщо.
Цялата работа я правих един януари вън в студа
,и когато идваха хора по работа ме питаха тази кола дали съм я разхвърлил за разпродажба на части.И на края когато всичко бе заложено извиках човек да напълни системата и онзи ,,голям ,,майстор е заредил фреона през високото налягане и не искаше да стартира,но след като пренощува една вечер другата сутрин стартира фризера 

Цялата работа я правих един януари вън в студа


В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: От климатик към климатроник
То че няма нещо дето да не може да се направи няма, но аз тук не го правя на моя лична кола, а на чужда и то за спорта. Въпроса е че ако ще се занимавам два дни с това и ще има въпросителни с кабели и релета нямам два дни дето да отделя само на това. Ако беше на моя кола е друго, вчера за половин ден свалих и качих табло на мерцедес W203 защото имаше една счупена клапа на парното, която ме дразнеше, а един приятел електричар каза това не се занимавай много работа е..
При теб е било друго нещо защото колата не е имала изобщо климатик и е трябвало да прекарваш кабели и релета. Освен комперора, дехидратор, радиатор и тръби дето са ясни.
Операцията към преминаване към климатроник на 99% ще я направя, но ще е поне след десетина дни защото в момента имам много работа. Иска ми се да разбера ако има нещо допълнително което се преправя да го знам предварително за да не се бавя в чудене докато колата е разглобена.
При Е39 има три варианта - без климатик, с климатик (снимката която показах горе) и с двузонов климатроник. Няма два варианта за управлението на климатика.
Виждал съм Е39 без климатик с допълнително монтиран италиански климатик като на мястото на филтрите за купето седят радиаторчета на климатика и копчето за климатика е сложено долу до копчето за ASC (със същата форма е все едно си е оригинално там)
При теб е било друго нещо защото колата не е имала изобщо климатик и е трябвало да прекарваш кабели и релета. Освен комперора, дехидратор, радиатор и тръби дето са ясни.
Операцията към преминаване към климатроник на 99% ще я направя, но ще е поне след десетина дни защото в момента имам много работа. Иска ми се да разбера ако има нещо допълнително което се преправя да го знам предварително за да не се бавя в чудене докато колата е разглобена.
При Е39 има три варианта - без климатик, с климатик (снимката която показах горе) и с двузонов климатроник. Няма два варианта за управлението на климатика.
Виждал съм Е39 без климатик с допълнително монтиран италиански климатик като на мястото на филтрите за купето седят радиаторчета на климатика и копчето за климатика е сложено долу до копчето за ASC (със същата форма е все едно си е оригинално там)

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: От климатик към климатроник
не съм засичал без климатик до сега, но това вероятно е било по евтин вариант на климатроник с врътките..
знам ли .. виждал съм го и на коли по нова година.
знам ли .. виждал съм го и на коли по нова година.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: От климатик към климатроник
Тази дето съм виждал (всъщност я продавах) беше 520 бензин 95г. сигурно една от първите бройки, освен че нямаше климатик волана беше гумен, нямаше халогени, нямаше плафончета в долната част на корите на вратите, нямаше борд компютър, като отвориш вратата долу праговете дето пише БМВ нямаше никакъв надпис.. и сигурно още доста неща дето много хора мислят за стандарт в Е39.
А тази за която говоря с климатик-а е 530Д 2000г. производство и си има екстри, но явно някой е спестил пари от климатроника.
Ето Е39 без климатик
А тази за която говоря с климатик-а е 530Д 2000г. производство и си има екстри, но явно някой е спестил пари от климатроника.
Ето Е39 без климатик
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: От климатик към климатроник
мойта е 1998г. с климатик.
иначе си има екстри, но и при мен е спестено..
иначе ти тая дето я изброи без екстрите е типична по датските стандарти
(тука колите са скъпи и по-старите са греда)

иначе си има екстри, но и при мен е спестено..
иначе ти тая дето я изброи без екстрите е типична по датските стандарти


- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: От климатик към климатроник
никога не съм го разбирал..
имат пари да купят БМВ, което не е евтин автомобил никъде като нов, и после сядат и орязват от списъка половината екстри..
това го наблюдавам масово в средата на 90 те..
имат пари да купят БМВ, което не е евтин автомобил никъде като нов, и после сядат и орязват от списъка половината екстри..
това го наблюдавам масово в средата на 90 те..
- valeri_ignatov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 19.07.2012
- Местоположение: Варна Frankfurt
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530da M paket Shadowline
- Мечтае да кара: Предишната си е39 ка
- Детайли за колата: Carbon Schwarz
Re: От климатик към климатроник
Bavarcho написа:Тази дето съм виждал (всъщност я продавах) беше 520 бензин 95г. сигурно една от първите бройки, освен че нямаше климатик волана беше гумен, нямаше халогени, нямаше плафончета в долната част на корите на вратите, нямаше борд компютър, като отвориш вратата долу праговете дето пише БМВ нямаше никакъв надпис.. и сигурно още доста неща дето много хора мислят за стандарт в Е39.
А тази за която говоря с климатик-а е 530Д 2000г. производство и си има екстри, но явно някой е спестил пари от климатроника.
Ето Е39 без климатик
Това е ба...ти излагацията не знаех че има е39 без клима
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани