За триене
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Amateur
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 25.09.2011
- Местоположение: Сливница(БЪЛГАРИЯ)
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525D
- Мечтае да кара: BMW M5 Competition
За триене
Здравейте автомобила е Е39 530Д 1999г. комби.Понякога си работят abs-a и tractiona но понякога лампите светват и не работят.Възможно е да запаля сутрин и да си работят примерно минавам 30км. до София и в града светват,понякога по-бързо друг път по-бавно.На диагностика показа преден ляв датчик.Преди 5 мин го смених давам на контакт паля но лампите си светят.Някакви идей?Трябва ли да се закачи отново на диагностика за да се чисти нещо?
Последна промяна Amateur на 14 Яну 2015, 1:54, променена общо 1 път
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Питане за ABS и Traction
Като го смени почисти ли хубаво там където ляга датчика? Да не би проблема да е в буксата? Огледа ли я? На диагностиката не показва ли и друго, с каква диагностика я гледахте?
Освен че трябва да го смениш, трябва и да тръгнеш да караш и ще изгасне.
Наскоро имах проблем със заден ляв датчик. Смених го с втора ръка, покарах 30 км и пак светна. Поръчах още един датчик за всеки случай, може пък и да съм го прецакал при слагането. Изгасна без да го сменям втори път и от тогава не е светвал сигурно 2-3 хил км. Така че покарай и виж какво ще стане!
Освен че трябва да го смениш, трябва и да тръгнеш да караш и ще изгасне.
Наскоро имах проблем със заден ляв датчик. Смених го с втора ръка, покарах 30 км и пак светна. Поръчах още един датчик за всеки случай, може пък и да съм го прецакал при слагането. Изгасна без да го сменям втори път и от тогава не е светвал сигурно 2-3 хил км. Така че покарай и виж какво ще стане!

- jivakula
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61 525d, F11 525d xDrive
- Мечтае да кара: само BMW-та
Re: Питане за ABS и Traction
Аз съм за повреден блок
. Кой е модела на блока?
Sent from my LG G2 mini using Tapatalk

Sent from my LG G2 mini using Tapatalk

- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Питане за ABS и Traction
jivakula написа:Аз съм за повреден блок. Кой е модела на блока?
Sent from my LG G2 mini using Tapatalk
Сигурно е фаталният 001.

- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Re: Питане за ABS и Traction
zvetiko написа:jivakula написа:Аз съм за повреден блок. Кой е модела на блока?
Sent from my LG G2 mini using Tapatalk
Сигурно е фаталният 001.Рециклиране около 150лв, втора ръка 300-350лв, нов- около 2000лв.
Само съвет .... първо тест със софт,отбелязване на всички грешки по компа, подпис на майстора , че ако го убие купува нов и тогава ремонт.
Че да не стане като при мен .... той нещо се омаза, ама ти са да не си мислиш, че аз съм го убил


- Amateur
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 25.09.2011
- Местоположение: Сливница(БЪЛГАРИЯ)
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525D
- Мечтае да кара: BMW M5 Competition
Re: Питане за ABS и Traction
Така преди 15 мин изкарах автомобила за да отида до супера и изгасна.Надявам се да не светне пак.Гледахме го на Delphi диагностика.Утре в 13:00 ще закарам пак да го качиме да видим какво ще покаже.Надявам се да не създава повече проблеми.
- Amateur
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 25.09.2011
- Местоположение: Сливница(БЪЛГАРИЯ)
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525D
- Мечтае да кара: BMW M5 Competition
Re: Питане за ABS и Traction
Светна да го еба,е днес да се надяваме че диагностика ще е свободен че той е много в час с токовете по автомобилите и съм сигурен че ще открие проблема.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Питане за ABS и Traction
bam-bam написа:zvetiko написа:jivakula написа:Аз съм за повреден блок. Кой е модела на блока?
Sent from my LG G2 mini using Tapatalk
Сигурно е фаталният 001.Рециклиране около 150лв, втора ръка 300-350лв, нов- около 2000лв.
Само съвет .... първо тест със софт,отбелязване на всички грешки по компа, подпис на майстора , че ако го убие купува нов и тогава ремонт.
Че да не стане като при мен .... той нещо се омаза, ама ти са да не си мислиш, че аз съм го убил
Аз лично не съм фен на рециклирането, особено, ако знаеш как изглежда модула от вътре- платка от корундова керамика, запоявано е със златен припой, има електрически връзки със златни нишки, които са дебели стотни от милиметъра. Според мнения от чужди форуми, модула дефектира защото е сложен на малко неудачно място и се нагрява от генерацията. Миналата седмица смених на един колега модула на ABS с друг втора ръка. Проблемите бяха идентични, излизаха като грешки ту един датчик, ту друг, един ден лампата на таблото изгасваше, на другият светеше, занесе го за рециклиране, в резултат на отварянето два от датчиците започнаха постоянно да излизат като грешка и лампата естествено да свети постоянно, сменихме го с друг втора ръка и проблема се реши.
- jivakula
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61 525d, F11 525d xDrive
- Мечтае да кара: само BMW-та
Re: Питане за ABS и Traction
Аз също съм за подмяна с нов, а не втора употреба. Добър ремонт на модул излиза скъпо от 200 до 400лв.,последна проверка на цената беше през м.Декември.
При модул втора употреба всичко е 50:50.
Аз намерих чисто нов модул 001 в ибей за 600лв. с безплатна доставка и мисля да се възползвам от това.
Пиша това защото два месеца си блъскам главата с такъв проблем, запояване, чистене и програмиране на модули.
Сега съм с втори ремонтиран модул и грешката е друга вече - 47 ABS Ventil Auslass hinten links oder Hinterachse.
Има вече тема за проблемите с ABS блока, нека да задаваме въпроси и четем там!
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=122742
Sent from my LG G2 mini using Tapatalk
При модул втора употреба всичко е 50:50.
Аз намерих чисто нов модул 001 в ибей за 600лв. с безплатна доставка и мисля да се възползвам от това.
Пиша това защото два месеца си блъскам главата с такъв проблем, запояване, чистене и програмиране на модули.
Сега съм с втори ремонтиран модул и грешката е друга вече - 47 ABS Ventil Auslass hinten links oder Hinterachse.
Има вече тема за проблемите с ABS блока, нека да задаваме въпроси и четем там!
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=122742
Sent from my LG G2 mini using Tapatalk

- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Питане за ABS и Traction
Колега,а нали имаше и решение на този проблем слагаше се някаква ТОПЛОИЗОЛАЦИЯ ,за да не се нагрява блока.
- jivakula
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61 525d, F11 525d xDrive
- Мечтае да кара: само BMW-та
Re: Питане за ABS и Traction
Да, правилно, има решение!
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3#p3803853
То е това което казваш, но преди това трябва здрав блок.
Sent from my LG G2 mini using Tapatalk
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3#p3803853
То е това което казваш, но преди това трябва здрав блок.
Sent from my LG G2 mini using Tapatalk

- Saso_OS
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 17.01.2009
- Пол: Мъж
- Кара: e39 m57d25
- Мечтае да кара: V7
Re: Питане за ABS и Traction
аз пък мисля друго нещо....ако решиш да взимаш взимай нов, но преди това така или иначе си прежалил стария, отвори го виж как седят нещата вътре, вярно жичките са уникално тънки, има един лигав "силикон" залят отгоре който ако решиш да махаш сигурно ще отскубнеш и жичките както и да е. Преди около месец за пръв път отворих такъв модул, на приятелчето не му работеха ABS, ASC, темпомат и клима. С поялник за 10 лева с изпилена човка, калай, аспирин, много търпение и не много опит след около 3 часа работа темпомата и климата взеха че тръгнаха (незнам какво общо има но има
).Така че съвета ми е НОВ но преди това пробвай да си го поправиш сам.
п.с. в темата по-горе дадена като линк има обяснения снимки и т.н.

п.с. в темата по-горе дадена като линк има обяснения снимки и т.н.
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Re: Питане за ABS и Traction
Всички знаем, че най-лесно е нов, но при тези цени спрямо цената на самата кола си е много.
Може би някой да работи за 2-3 бона заплата и да не го бърка,но масата не е така и за това го има и този форум де.
То и маховиха ми е 1400 лв, ма по-добре да си купя нова кола , че и абс блока е над 1000 и тъкмо ще се върже сметката , че и части ще ми останат
Моя "майстор" каза ,че по сф имало колеги с някакви машинки купени специално за такива деликатни запояваници.
Явно има начин, но на никой не му се влагат пари в модернизиране и перкат с поялници за по 5 лв.
Дори да взема 2 ръка за 200 лв, каква е гаранцията, че няма да гръмне утре пак ... няма.
Нов пък хептен не мисля, няма да съм роб на една ламарина и да я правя златна и вечно моя.
До колко разбрах този модул е между 99-01 или бъркам ?
След това как е решен проблема с него, че 005 май не е дефектен.
Може би някой да работи за 2-3 бона заплата и да не го бърка,но масата не е така и за това го има и този форум де.
То и маховиха ми е 1400 лв, ма по-добре да си купя нова кола , че и абс блока е над 1000 и тъкмо ще се върже сметката , че и части ще ми останат

Моя "майстор" каза ,че по сф имало колеги с някакви машинки купени специално за такива деликатни запояваници.
Явно има начин, но на никой не му се влагат пари в модернизиране и перкат с поялници за по 5 лв.
Дори да взема 2 ръка за 200 лв, каква е гаранцията, че няма да гръмне утре пак ... няма.
Нов пък хептен не мисля, няма да съм роб на една ламарина и да я правя златна и вечно моя.
До колко разбрах този модул е между 99-01 или бъркам ?
След това как е решен проблема с него, че 005 май не е дефектен.

- Amateur
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 25.09.2011
- Местоположение: Сливница(БЪЛГАРИЯ)
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525D
- Мечтае да кара: BMW M5 Competition
Re: Питане за ABS и Traction
bam-bam написа:Всички знаем, че най-лесно е нов, но при тези цени спрямо цената на самата кола си е много.
Може би някой да работи за 2-3 бона заплата и да не го бърка,но масата не е така и за това го има и този форум де.
То и маховиха ми е 1400 лв, ма по-добре да си купя нова кола , че и абс блока е над 1000 и тъкмо ще се върже сметката , че и части ще ми останат![]()
Моя "майстор" каза ,че по сф имало колеги с някакви машинки купени специално за такива деликатни запояваници.
Явно има начин, но на никой не му се влагат пари в модернизиране и перкат с поялници за по 5 лв.
Дори да взема 2 ръка за 200 лв, каква е гаранцията, че няма да гръмне утре пак ... няма.
Нов пък хептен не мисля, няма да съм роб на една ламарина и да я правя златна и вечно моя.
До колко разбрах този модул е между 99-01 или бъркам ?
След това как е решен проблема с него, че 005 май не е дефектен.
Аз незнам моя модул от кои е.Можеби в него е проблема.Чакам да се освободи моя човек за да му я закарам да я върже и да разбере какво става.Като имам резултат ще пиша.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани