Е39 540 Загуба на мощност след махане на резонантно гърне
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- vvaskoo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 30.08.2008
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: E92 335d
Е39 540 Загуба на мощност след махане на резонантно гърне
Здравейте колеги ,
Наскоро махнах катализаторите и резонантното гърне на 540и с м62б44 мотор и се усети значителна разлика във вървежа особено в ниските обороти. Колата е само с 2 ламбди преди катализаторите така че не вярвам да идва от там проблема. Някакви идей къде да гледам ?
Наскоро махнах катализаторите и резонантното гърне на 540и с м62б44 мотор и се усети значителна разлика във вървежа особено в ниските обороти. Колата е само с 2 ламбди преди катализаторите така че не вярвам да идва от там проблема. Някакви идей къде да гледам ?

- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Е39 540 Загуба на мощност след махане на резонантно гърн
Какво ти сложиха на мястото на катализаторите?
На мен ми монтираха резонатори със завихрящи клапи, за да лъжели ламбдите. Имаше значителна загуба на мощност, докато не махнахме клапите.
На мен ми монтираха резонатори със завихрящи клапи, за да лъжели ламбдите. Имаше значителна загуба на мощност, докато не махнахме клапите.
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Е39 540 Загуба на мощност след махане на резонантно гърн
vvaskoo написа:Здравейте колеги ,
Наскоро махнах катализаторите и резонантното гърне на 540и с м62б44 мотор и се усети значителна разлика във вървежа особено в ниските обороти. Колата е само с 2 ламбди преди катализаторите така че не вярвам да идва от там проблема. Някакви идей къде да гледам ?
Не би трябвало и аз съм ги махнал и се осети точно обратното ама при мен беше задръстен единия катализатор. Само Y образното гърне не съм го махнал щото си е ОК.
- vvaskoo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 30.08.2008
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: E92 335d
Re: Е39 540 Загуба на мощност след махане на резонантно гърн
На мястото на катализаторите сложихме прави тръби
@omegaart - При мене точно Y образното гърне липсва
@omegaart - При мене точно Y образното гърне липсва

- gsi_leo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 351
- Регистриран на: 9.08.2009
- Местоположение: софия кв.Редута
- Пол: Мъж
- Кара: LX62314
- Мечтае да кара: e31 860
- Детайли за колата: Бърза,Мощна,Вечна
Re: Е39 540 Загуба на мощност след махане на резонантно гърн
Груба грешка,къде си видял подобен тип изпускателна генерация,''права тръба'',или катализатори или резонатори,как според теб тия ламбди сонди да работят коректно...
-0896965069-Сашо
...готов да помогне всекиму...
...готов да помогне всекиму...
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Е39 540 Загуба на мощност след махане на резонантно гърн
Става и с прави тръби, но задължително сондите трябва да се изключат софтуерно. Въпросът е не ти ли излизат грешки на таблото освен, че има загуба на мощност?

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Е39 540 Загуба на мощност след махане на резонантно гърн
In_Memoriam написа:Става и с прави тръби, но задължително сондите трябва да се изключат софтуерно. Въпросът е не ти ли излизат грешки на таблото освен, че има загуба на мощност?
Той колегата не е уточнил, че става въпрос за М62ТУБ44, написал е само М62Б44, а там след катализаторите няма ламбда сонди. От личен опит, на едната ми 540-ка без ваноси, свалянето на катализаторите беше голяма грешка, нито звук, нито вървене. Накрая си купих катализатори втора употреба, за да си реша проблема.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Е39 540 Загуба на мощност след махане на резонантно гърн
И според мен е грешка. Губи се плътността на V8 звука. Ако трябва да се махат бих заместил с Magnaflow катализатори.

- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Е39 540 Загуба на мощност след махане на резонантно гърн
При М62ТУ44 (с ванос) катализаторите са 4 и ламбда-сондите са 4. Две сонди точно преди първите катализатори от ляво и дясно, тези ламда-сонди и катализатори са на изпускателните колектори. Другите две сонди са след вторите (големи) катализатори.
За да работят ламбда-сондите им е необходимо налягане в заобикалящите ги газове. За това ако ще се махат катализатори до колкото знам или се правят екстрактори (изтеглят се сондите навън от тръбата) или се намалява диаметъра на тръбата след ламбда-сондата или се слага газов лабиринт (резонатор) че да се повиши налягането на газовете, в противен случай компютъра прави бедна смес. Това ако няма да се пипа софтуера.
За да работят ламбда-сондите им е необходимо налягане в заобикалящите ги газове. За това ако ще се махат катализатори до колкото знам или се правят екстрактори (изтеглят се сондите навън от тръбата) или се намалява диаметъра на тръбата след ламбда-сондата или се слага газов лабиринт (резонатор) че да се повиши налягането на газовете, в противен случай компютъра прави бедна смес. Това ако няма да се пипа софтуера.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани