Заглавие:

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 28.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530iA Touring
Мечтае да кара: e3-е39
Детайли за колата: 2001

Заглавие:

Мнение от dankata » 29 Ное 2014, 23:24

:bowdown:
Последна промяна dankata на 13 Яну 2015, 17:06, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: Странни проблеми с токовете

Мнение от Владо » 30 Ное 2014, 0:40

Тестът при акумулаторджии няма и 5 минути, и е безплатен /обикновено/.
Имал съм същите проблеми със селф левълинга, от акумулатор причинени.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 608
Регистриран на: 10.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: мечтата на живота си
Мечтае да кара: е38 с евтино гориво

Re: Странни проблеми с токовете

Мнение от chernobila » 30 Ное 2014, 10:52

dankata написа:По чуждите форуми за виновник при подобни аномалии с лампи по таблото и токове нарочват ignition switch, който ми е последен в списъка за смяна :arrow: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/244045
Ще се радвам някой препатил да удари едно рамо :bchug:



Колега в е38 форума има тема как съм го изчистил моят клеморед.От 1 година нямам никакви проблеми с него.При е39 е същото като при е38.Направил съм подробни снимки с обяснение.Това ти е най-лесният и евтин вариянт да пробваш дали е от него :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 28.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530iA Touring
Мечтае да кара: e3-е39
Детайли за колата: 2001

Re: Странни проблеми с токовете

Мнение от dankata » 02 Дек 2014, 19:05

:ok:
Последна промяна dankata на 13 Яну 2015, 17:05, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Странни проблеми с токовете

Мнение от doomy525 » 02 Дек 2014, 22:12

Погледни и таралежа щом след 16тата мин имаш такава голяма консумация.
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: Странни проблеми с токовете

Мнение от Владо » 03 Дек 2014, 10:48

След уточненията колега със сигурност имате проблем с акумулатора в момента, който е следствие от проблем в някой/и модул/и...
Аз карах почти година и половина така, не си е работа, ако оставиш колата за 2-3 дни няма палене. Като следствие моя чисто нов с покупката на колата акумулатор издържа 4 години общо, и в началото на тази зима се докара от 800а стартов ток до измерени 436а и около 8,5 волта при старт... то нямаше старт вече де :mhihi:
Ако си от западните щати ще ти пусна координати на колега /Суходол/, дето се заяде с проблема, и го реши :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 28.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530iA Touring
Мечтае да кара: e3-е39
Детайли за колата: 2001

Re: Странни проблеми с токовете

Мнение от dankata » 03 Дек 2014, 11:23

Засега ще го 'заям' аз из основи. Само чакам да ми дадат зелена светлина за целодневно ползване на едно топло гаражче.
Иначе мерси за предложението.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Странни проблеми с токовете

Мнение от ares2 » 03 Дек 2014, 11:27

както казха по горе трябва да се започне от батерията...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 28.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530iA Touring
Мечтае да кара: e3-е39
Детайли за колата: 2001

Re: Странни проблеми с токовете

Мнение от dankata » 04 Дек 2014, 23:04

:smoke:
Последна промяна dankata на 13 Яну 2015, 17:05, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 28.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530iA Touring
Мечтае да кара: e3-е39
Детайли за колата: 2001

Re: Странни проблеми с токовете

Мнение от dankata » 08 Дек 2014, 11:16

:bchug:
Последна промяна dankata на 13 Яну 2015, 17:06, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Странни проблеми с токовете

Мнение от turbo » 08 Дек 2014, 13:22

Не знам кой е моторът ти, но тая температура (68-70 градуса Целзий) не е ли под тази на затваряне на термостата (на работещ такъв де)?
Тоците, които си измерил са тези, които и аз съм замерил на моята кола. При светнати лампи 7-8 Ампера, при заключване подскача до над 10 Ампера и после остава на едни 3-4, ако не ме лъже паметта. След 3-4 минути пада на 1,5 А, стои си така още няколко минути и после почва да изключва разни неща, а около тези 500-600 милиАмпера се задържа почти до 16-тата минута, но там вече си пада под 0,05 Ампера (50 милиАмпера).
Иначе на контакт, когато бяха я вързали в BMW сервиза, си дърпаше едни 29 Ампера от стабилизатора им и мърдаше +/- още едни 3-4.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook