Въпрос за турбо 525д

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 28.06.2008
Местоположение: Burgas
Кара: е39 525д exclusive and 530d f10

Въпрос за турбо 525д

Мнение от sasho1bs » 18 Ное 2014, 23:18

Колеги преди около месец ми рециклираха едната дюза защото беше извън норми.Уж я оправиха но не намерих никаква разлика в колата освен че след около седмица забелязах че колата върви след 2400 оборота тогава имам чувството че и е пика а преди се стряскаше до колкото помня точно на 2000 оборота.При вас кога се усеща че турбото почва да дърпа.Спомням си че майстора ми беше казал че някакви пръстенчета на дюзите ми е сменил който били 2.5мм а трябвало да бъдат 2.През първите дни не ми правеше впечатления но като видях кога тръгва реално колата ми се струва много малък работния диапазон.При вас кога се усеща че колата се изстрелва при 2000 оборота или малко по нагоре?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Въпрос за турбо 525д

Мнение от kalingk » 19 Ное 2014, 0:09

При мен още на 1500 и 600 оборота.3.0д, ма те са същите мотори.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 28.06.2008
Местоположение: Burgas
Кара: е39 525д exclusive and 530d f10

Re: Въпрос за турбо 525д

Мнение от sasho1bs » 19 Ное 2014, 0:17

Утре ще гледам да добавя видео да кажете според вас дали е нормално или се филмирам.Няма да е зле и след това ако някой колега качи и той как тръгва неговата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 15.11.2005
Местоположение: гр. Пещера
Пол: Мъж
Кара: e39 525d touring, е53 Х5 3.0d

Re: Въпрос за турбо 525д

Мнение от hammy » 19 Ное 2014, 11:07

И моята нормално тръгва след 1500 об/мин

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 17.01.2014
Местоположение: Vyrshets
Пол: Мъж
Кара: BMW 525d E39 Touring

Re: Въпрос за турбо 525д

Мнение от penchevvv » 19 Ное 2014, 22:09

И аз съм с 525д и моята тръгва към 1500 об.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 29.01.2014
Пол: Мъж
Кара: E39
Мечтае да кара: Жив и здрав в добра компания!
Детайли за колата: 525D,2002, sedan, W211- 270- sedan, E83, 3.0D

Re: Въпрос за турбо 525д

Мнение от sash_clev » 20 Ное 2014, 14:28

Моята тръгва като включа на 1-ва и пусна съединителя:)
"Купувай си най-скъпото, което можеш да си позволиш"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Въпрос за турбо 525д

Мнение от Z3Ro* » 20 Ное 2014, 17:24

sash_clev написа:Моята тръгва като включа на 1-ва и пусна съединителя:)


Дотук добре - сега пробвай и с втора, трета и т.н. Пиши какво си установил после - тръгва ли или не...?
По темата - една диагноспика ще покаже какво се случва, турбина надува ли, дебитомер работи ли, ако е свалян колекторът да не е забравена буксата на MAP - а. Иначе ускорението всеки го усеща субективно... :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 29.01.2014
Пол: Мъж
Кара: E39
Мечтае да кара: Жив и здрав в добра компания!
Детайли за колата: 525D,2002, sedan, W211- 270- sedan, E83, 3.0D

Re: Въпрос за турбо 525д

Мнение от sash_clev » 20 Ное 2014, 23:06

Колеги, разбира се че е нужна диагностика, всичко друго си е "метане на боб".
А, моята върви на всички скорости, даже и като изключа от скорост, пак върви:)
"Купувай си най-скъпото, което можеш да си позволиш"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 230
Регистриран на: 4.05.2009
Местоположение: Варна
Кара: купе

Re: Въпрос за турбо 525д

Мнение от bawarec 73 » 22 Ное 2014, 20:14

penchevvv написа:И аз съм с 525д и моята тръгва към 1500 об.


+1

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Въпрос за турбо 525д

Мнение от Elesar74 » 24 Ное 2014, 18:23

Моята тръгва по-късно от 1500, мисля, щото оперирах пеперудите. Преди тръгваше по-рано.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 28.06.2008
Местоположение: Burgas
Кара: е39 525д exclusive and 530d f10

Re: Въпрос за турбо 525д

Мнение от sasho1bs » 25 Ное 2014, 0:46

Забравих да кажа че и на мен ми махнаха пеперудите точно като ми бараха дюзите.Не знаех че има значение за ниските обороти.Явно аз точно това усещам и определено колата е по тромава :cry:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 16.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 530DA/ E34 520i 24V
Мечтае да кара: S65 AMG

Re: Въпрос за турбо 525д

Мнение от W140_S600_V12 » 25 Ное 2014, 9:32

Elesar74 написа:Моята тръгва по-късно от 1500, мисля, щото оперирах пеперудите. Преди тръгваше по-рано.

Това е точно така, аз затова не си ги махам. Свалям колектора на всяка смяна на маслото и ги гледам как са, те не си тръгват от раз. Като видя, че са тръгнали поръчвам нов колектор.


Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Въпрос за турбо 525д

Мнение от Elesar74 » 25 Ное 2014, 12:15

W140_S600_V12 написа:
Elesar74 написа:Моята тръгва по-късно от 1500, мисля, щото оперирах пеперудите. Преди тръгваше по-рано.

Това е точно така, аз затова не си ги махам. Свалям колектора на всяка смяна на маслото и ги гледам как са, те не си тръгват от раз. Като видя, че са тръгнали поръчвам нов колектор.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Колега, вместо да правиш това безсмислено упражнение, помисли как да укрепиш въпросните клапи. Не мисля, че е невъзможно, просто аз ги махнах, подплашен от общата треска. Моите бяха перфектни и чак ми дожаля да ги резна със шлайфа. Освен това, като съм на пътя, не ми трябва колата да тръгва от 1500, понеже не карам със 60, а при обороти 2000 и нагоре, тия клапи са отворени, тоест нямат никакво значение.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Въпрос за турбо 525д

Мнение от kalingk » 25 Ное 2014, 13:33

Предполагам, че един чип за същият мотор ръчка, смисъл оригиналният софтуер на мотора с ръчка, ще коригира този лаг.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: Въпрос за турбо 525д

Мнение от dicho0o » 26 Ное 2014, 12:16

Моята е 525д ръчка и фабрично няма пеперуди колектора.Усещам я да тръгва към 1500-600 :)
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook