Спря да духа

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Спря да духа

Мнение от stenlipk » 13 Сеп 2014, 12:55

Здравейте колеги.Парното спря да духа и на топло и на студено....въобще не върти вентилатора.Проблема в таралежа ли е или в самия вентилатор?Благодаря предварително

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Спря да духа

Мнение от metodi80 » 13 Сеп 2014, 23:26

Или е от таралежа или от вентилатора ...
За да провериш вентилатора направи два моста на буксата :
първи мост : 2-ри и 5-ти пин (жълто/зелен и червено/зелен)
втори мост : 1-ви и 4-ти пин (черно/зелен и кафяв )

Подаваш на контакт и ако вентилатора завърти , значи повредата е в таралежа .
Ето в тази тема съм обяснил как да тестваш таралежа : viewtopic.php?f=35&t=276935&start=111

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: Спря да духа

Мнение от racing_team_vidin » 14 Сеп 2014, 11:04

Купи и обеци или телефон и ще започне пак ;)

П.П виж си предпазителите, и както каза Методи таралежа, ако не е предните две... разглобяваш табло

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: Спря да духа

Мнение от stenlipk » 14 Сеп 2014, 15:43

Бушоните колко са?Аз проверих само този при бушоните в жабката.Таралежа е свален и ще пробвам както беше написал колегата да го проверя


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: Спря да духа

Мнение от stenlipk » 14 Сеп 2014, 19:03

Направих го и бяха здрави.Тествах таралежа както си описал и след като направих мост започна да върти вентилатора.Сега търся таралеж,че моя е афтър маркет някъв Vemo :D.Благодаря за помоща,колега! :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: Спря да духа

Мнение от stenlipk » 21 Сеп 2014, 11:38

Проблема е решен.Оказа се таралежа...И да споделя на колегата който поправя таралежите,че те биват 2 вида,а не само този от снимката,която е постнал. :lalala:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Спря да духа

Мнение от metodi80 » 21 Сеп 2014, 18:47

stenlipk написа:Проблема е решен.Оказа се таралежа...И да споделя на колегата който поправя таралежите,че те биват 2 вида,а не само този от снимката,която е постнал. :lalala:


Да, колега , аз знам какви и колко вида таралежи има , този , който съм го постнал е тип оригинален (има още една разновидност с дебели бодли)
Ето това е другия вариянт
Изображение

В темата съм сложил снимка на най -често срещания вариянт (оригинален) , за да се види , че се ремонтират само тези с дебелите "бодли" , а не тези с тънките (които са новия тип) ....
Като марки, оригиналните са Сименс , Бер, Валео (Сименса са с по три транзистора , другите две марки с по два). Всичките се ремонтират и са взаимо -заменяеми (тоест могат да се монтират на Е36, Е46 , Е39 , Х3, Х5).

От таралежите с тънки бодли се ремонтират само тези (от горе са с пластмасова капачка):
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: Спря да духа

Мнение от stenlipk » 22 Сеп 2014, 16:20

Ааа ясно понеже моя е с тънките и е оригинален и се почудих защо не си го постнал и него като снимка.Поздрави

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook