Помощ за INPA
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Помощ за INPA
Колеги имам този кабел : http://elkon-bg.com/image/cache/data/BM ... 00x500.jpg и се опитваме да прочетем едно 530д 2002ра но успяваме да му прочетем само мотора останалите модули дава грешка , с nav coder също не мога да я прочета.След провала с 530ката закачих моята тдс-ка никакви ядове прочете мотора всички модули , след това и nav codera я прочете .
Ако някой има идея къде бъркам , ще се радвам да ме поправи
Ако някой има идея къде бъркам , ще се радвам да ме поправи

6>4
- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Re: Помощ за INPA
Може да не е от кабела колега,а от колата...на мен така при един "инцидент" инпата не исаше да прочете нищо друго освен двигателя...след откачане на акумулатора за 20-тина минути,всичко си дойде на мястото.Успех!
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Помощ за INPA
И аз имам същия проблем, но с 525d. Чета само двигателя. Проблем с колата няма, защото преди 2 седмици в сервиз я четоха и не е имало проблеми.
Да не би да трябва по-нова версия на INPA или по-съвременен OBD2 към USB кабел?
Да не би да трябва по-нова версия на INPA или по-съвременен OBD2 към USB кабел?
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
- IvanDimitrov
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 15.05.2013
- Пол: Мъж
Re: Помощ за INPA
ShibinG написа:Оправих се запояват се 7 и 8 пин на буксата и се четат всички модули
Ще обясниш ли как се запояват 7 и 8 пин,че съм със същия проблем
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Помощ за INPA
Дават се накъсо с кабелче, или най-добре сложи копче.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Помощ за INPA
~Мишо~ написа:Дават се накъсо с кабелче, или най-добре сложи копче.
Именно така е в по -новите версии на тези D-CAN кабели , има малък бутон , с който се превключва (дава се на късо или не точно тези два пина 7-8). Причината в D-CAN кабела да не са дадени на късо е , че в по -новите автомобили в които се ползва този протокол (D-CAN) , 8-ми пин се ползва за друга цел и ако е даден на късо към 7-ми пречи на комуникацията ...... докато във по -старите автомобили (преди 2007г) - на 7-ми пин обикновено е вързана електрониката на мотора и през този пин тя е достъпна , а на 8-ми пин е вързана всичката останала елетроника/модули и съответно през този пин са достъпни ...... Като се дават на късо , реално се прави така , че да са достъпни всички модули ....
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани