Е39 проблем с климатроника гори и компресор
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Е39 проблем с климатроника гори и компресор
Здр. Колеги.
Четох из форума , но така и не ми стана ясно.
Имам следния проблем , вентилатора на парното почна да издава шум все едно е тръгнал да свършва.
За смяна си е , но не съм разглобявал таблото още. След това спря да работи въобще и се пускаше кога иска.
Разбрах , че тръгва като ударя корите под жабката където е таралежа и тръгва веднага.
Тогава реших и таралежа да сменя. Да ама същата работа пак това положение.
Забравих да спомена , че стария компресор ми заби направо запали съединителя на шайбата всичко в дим.
Смених го с нов , и днес пак усетих , че се товари и не съм го пускал повече.
Та може ли да товари компресора ако вентилатора в купето не духа както трябва. Не е спирал да духа , но духа по слабо от обикновено все едно заяжда. И защо при удар на корите под жабката когато спре да върти тръгва отново. Забелязах също , че на по рязък ляв завои вдига оборотите и почва да духа по силно.
Дайте информация защото се пощурих вече. Надявам се тоя компресор да не е свършил и той. Усетих го че започна да товари колата.
Спрях го веднага не съм го пускал пак. Иначе духаше студено.
Четох из форума , но така и не ми стана ясно.
Имам следния проблем , вентилатора на парното почна да издава шум все едно е тръгнал да свършва.
За смяна си е , но не съм разглобявал таблото още. След това спря да работи въобще и се пускаше кога иска.
Разбрах , че тръгва като ударя корите под жабката където е таралежа и тръгва веднага.
Тогава реших и таралежа да сменя. Да ама същата работа пак това положение.
Забравих да спомена , че стария компресор ми заби направо запали съединителя на шайбата всичко в дим.
Смених го с нов , и днес пак усетих , че се товари и не съм го пускал повече.
Та може ли да товари компресора ако вентилатора в купето не духа както трябва. Не е спирал да духа , но духа по слабо от обикновено все едно заяжда. И защо при удар на корите под жабката когато спре да върти тръгва отново. Забелязах също , че на по рязък ляв завои вдига оборотите и почва да духа по силно.
Дайте информация защото се пощурих вече. Надявам се тоя компресор да не е свършил и той. Усетих го че започна да товари колата.
Спрях го веднага не съм го пускал пак. Иначе духаше студено.
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Е39 проблем с климатроника гори и компресор
sandro написа:Здр. Колеги.
Четох из форума , но така и не ми стана ясно.
Имам следния проблем , вентилатора на парното почна да издава шум все едно е тръгнал да свършва.
За смяна си е , но не съм разглобявал таблото още. След това спря да работи въобще и се пускаше кога иска.
Разбрах , че тръгва като ударя корите под жабката където е таралежа и тръгва веднага.
Тогава реших и таралежа да сменя. Да ама същата работа пак това положение.
Забравих да спомена , че стария компресор ми заби направо запали съединителя на шайбата всичко в дим.
Смених го с нов , и днес пак усетих , че се товари и не съм го пускал повече.
Та може ли да товари компресора ако вентилатора в купето не духа както трябва. Не е спирал да духа , но духа по слабо от обикновено все едно заяжда. И защо при удар на корите под жабката когато спре да върти тръгва отново. Забелязах също , че на по рязък ляв завои вдига оборотите и почва да духа по силно.
Дайте информация защото се пощурих вече. Надявам се тоя компресор да не е свършил и той. Усетих го че започна да товари колата.
Спрях го веднага не съм го пускал пак. Иначе духаше студено.
едното няма общо с другото , но е хубаво да оправиш и 2-те.
Вътре след удар работи щото явно се "намества" и прави по-добър контакт. Компресора целия ли си го сменил или само шайбата , че не разбрах ? Иначе това за оборотите нормално при положение , че има нещо което товари колата , явно повече от нормалното. Препоръчвам като се махне таблото да се видят как са радиаторите вътре щото 99 % са тръгнали и ако е така е хубаво да ги смениш или поне да ги предвидиш като финанси щото си е ебано сваляне/качване на табло и взимат пара за това , пък и самата кутия с тия всичките неща се сваля трудно.
Re: Е39 проблем с климатроника гори и компресор
По принцип наистина нямат нищо общо.
Компресора целия е сменен той стария беше блокирал.
За вентилатора в таблото видях , че е шибано свалянето.
Иначе чудно ми е защо като го удрям отгоре където е самото моторче не тръгва.
А като ударя отстрани на пасажерската седалка тогава тръгва?
Компресора целия е сменен той стария беше блокирал.
За вентилатора в таблото видях , че е шибано свалянето.
Иначе чудно ми е защо като го удрям отгоре където е самото моторче не тръгва.
А като ударя отстрани на пасажерската седалка тогава тръгва?
- hishnika
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: 96' e39 520
- Детайли за колата: m52b20
Re: Е39 проблем с климатроника гори и компресор
Ако сменяш цялото прасе (парното), търси си втора употреба, защото си е набутвация да смениш само вентилатора и после да се окаже и някой радиатор да е запушен, моето прасе го взех за 50 лв от деснячка (напълно оборудван и пасва без проблеми) и го смених за 1 ден (9 часа без помощник и без спирка за ядене
) Преди цялата процедура отиваш да ти източат фреона, след смяната на прасето при пълненето на фреофа, майстора ще огледа и компресора.
Погледни буксата на таралежа, дали е нагоряла, ако е може и това да ти създава проблеми

Погледни буксата на таралежа, дали е нагоряла, ако е може и това да ти създава проблеми

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани