От къде да взема сигнал ... за ги
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
От къде да взема сигнал ... за ги
Здравейте, надявам се ще турите едно рамо.
На 525I се опитвам да монтирам газов инжекцион, но не знам от къде да взема сигнал за работещ двигател и на контакт.
Релето на бенз. помпа май е чак в багажника, а не искам да опъвам кабели чак до там. Има ли в кутията на еку-то от къде да взема:
+ от безиновата помпа,
+ като е на контакт?
Другите кабеляци за инжекторите ги оправих, само тези двата ми останаха.
Сигурно е елементарно, ама се ровя тука няколко часа из нета и не можах да намеря 100% отговор.
Мерси.
На 525I се опитвам да монтирам газов инжекцион, но не знам от къде да взема сигнал за работещ двигател и на контакт.
Релето на бенз. помпа май е чак в багажника, а не искам да опъвам кабели чак до там. Има ли в кутията на еку-то от къде да взема:
+ от безиновата помпа,
+ като е на контакт?
Другите кабеляци за инжекторите ги оправих, само тези двата ми останаха.
Сигурно е елементарно, ама се ровя тука няколко часа из нета и не можах да намеря 100% отговор.
Мерси.
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: От къде да взема сигнал ... за ги
По принцип се взима от плюса (12V) на бензиновите инжектори, допуска се да се вземе и от захранването на бубините. Ако пробваш от бензиновите дюзи имай в предвид, че е възможно емулаторите на ГИ да "задържат" плюса т.е. бензиновия комп. го гаси, но газовия комп. през бензиновите дюзи дава плюс и се получава самозадържане. От бубините е възможно той да не изчезва веднага а след няколко секунди(както е при мен). Плюс при контакт може да се вземе и от клемите на контактния ключ. Имайте в предвид, че този вход при включено положение хаби няколко десетки mA, така че не товари веригата, към която е вързан.
П.С. Сигурен ли си, че ти трябват и двата сигнала по отделно
П.С. Сигурен ли си, че ти трябват и двата сигнала по отделно
Re: От къде да взема сигнал ... за ги
Ами имам 2 кабела. В ръководството пише -
+12 при работещ двигател (релето на бенз. помпа)
+12 на контакт.
Това е за ги бардолини, който си го прехвълям от старите бмвта. Това ще му е третото, но на е34ката стана много лесно всичко, тука ми е малко тъмна индия още.
Може и двата да ги сложа на +на контакт, според мен, няма да има проблем.
+12 при работещ двигател (релето на бенз. помпа)
+12 на контакт.
Това е за ги бардолини, който си го прехвълям от старите бмвта. Това ще му е третото, но на е34ката стана много лесно всичко, тука ми е малко тъмна индия още.
Може и двата да ги сложа на +на контакт, според мен, няма да има проблем.
- shmotza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: От къде да взема сигнал ... за ги
не че разбирам от ГИ, но тоя плюс за на контакт не можеш ли да го вземеш от клемореда направо?
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: От къде да взема сигнал ... за ги
Я дай схемата, по която работиш, че аз съм слагал на M50B20 Бардолини от нулата и нямаше такава закачка с бензиновата помпа или поне не помня да е имало.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Re: От къде да взема сигнал ... за ги
Точно бардолини от 2008ма година слагам и аз. Тоест, вече го монтирах де. Взех + от един дебел червено/бял кабел който е в ляво от компютъра, в една бяла букса. Дразнещото е, че не изгасва заедно с изключване от контакт, а 3-4 секунди след това. Но ако това не е проблем , няма да го променям за сега.
Ето го и ръководството: http://energy-gas.com/wp-content/upload ... ini-BG.pdf
Пинове 13 и 42 съм ги свързал на едно и също място.
Не съм връзвал ламбда сонда, но според мен тя е само за да можеш да наблюдаваш сигнала и в програмата за настройка.
Има малко замисляне при подаване на газ и леко претрисане докато прехвърли на газ, но това предполагам е от дългите маркучи до дюзите. Иначе си върви екстра, трудно долавям разлика с бензин. Не съм си играл много с настройките още, може би ще се наложи и по-големи дюзи понеже сега са на 2мм и налягане 1.8-1.9 бара.
Ето го и ръководството: http://energy-gas.com/wp-content/upload ... ini-BG.pdf
Пинове 13 и 42 съм ги свързал на едно и също място.
Не съм връзвал ламбда сонда, но според мен тя е само за да можеш да наблюдаваш сигнала и в програмата за настройка.
Има малко замисляне при подаване на газ и леко претрисане докато прехвърли на газ, но това предполагам е от дългите маркучи до дюзите. Иначе си върви екстра, трудно долавям разлика с бензин. Не съм си играл много с настройките още, може би ще се наложи и по-големи дюзи понеже сега са на 2мм и налягане 1.8-1.9 бара.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани