Спортно окачване 540i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Спортно окачване 540i
Здравейте колеги,
искам да сменя оригиналното окачване със спортно с цел малко да сваля колата и да вози по стегнато в завоите, но не знам какво да сложа...
Чух от хора, които са пробвали М тех 2 и китайско регулируемо, че Китайското е по добре като сваляне на колата и като твърдост е по стегнато ... аз нямам наблюдения тъй като не сам карал с нито едно от двете.. имал съм 328ца Е36 с Coilovers и бях супер доволен, но за Е39 не знам
Намерих ето това в нета и въпроса ми е дали ще го бива, някой ако има наблюдения нека каже: http://www.autopower.bg/sportno-okachva ... 94579.html
Ако можете да ми препоръчате и други бих бил благодарен
Благодаря
искам да сменя оригиналното окачване със спортно с цел малко да сваля колата и да вози по стегнато в завоите, но не знам какво да сложа...

Чух от хора, които са пробвали М тех 2 и китайско регулируемо, че Китайското е по добре като сваляне на колата и като твърдост е по стегнато ... аз нямам наблюдения тъй като не сам карал с нито едно от двете.. имал съм 328ца Е36 с Coilovers и бях супер доволен, но за Е39 не знам

Намерих ето това в нета и въпроса ми е дали ще го бива, някой ако има наблюдения нека каже: http://www.autopower.bg/sportno-okachva ... 94579.html
Ако можете да ми препоръчате и други бих бил благодарен

Благодаря
Re: Спортно окачване 540i
Моето лично мнение е, че за Е39, което не се кара на писта, по-добро от М-техник окачването няма.
Кофти е, че за М-теник II няма алтернатива на ОЕМ амортисьорите - някои казват, че има на Kayaba, но не съм сигурен. В този ред на мисли, доста колеги от форума са доволни от Koni Yellow / Koni Sport Kit, като други са много недоволни от Руди 96
Ако са койловъри - за 1.6к можеш да намериш Д2 стрийт ...
Кофти е, че за М-теник II няма алтернатива на ОЕМ амортисьорите - някои казват, че има на Kayaba, но не съм сигурен. В този ред на мисли, доста колеги от форума са доволни от Koni Yellow / Koni Sport Kit, като други са много недоволни от Руди 96

Ако са койловъри - за 1.6к можеш да намериш Д2 стрийт ...
virtue and tranquillity
Re: Спортно окачване 540i
Koni-тата са добри ако са оригинални, но цената им ми идва малко в повечко .. а за М техника карал съм 330д Комби Е46 много добре беше, но Е39 не знам как ще се държи с това окачване и колко ще слезе надолу.. това ФК го дават 4см отпред и 2см отзад, а М техника ? 

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Спортно окачване 540i
Това FK не е ли много евтино?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Спортно окачване 540i
Един съвет - с китайци не се занимавай. Карай си М-техника, ако толкова пък държиш да я свалиш сложи по-ниски пружини, но не знам как това ще се отрази на работата на амортисьорите.

- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Спортно окачване 540i
Правилно са ти казали колеги,аз съм с М-тех 2 свали колата с 1-2см. (което не е кой знае какво) след като го смених,но стана много стабилна в завоите вози по-твърдо от стоковото (2 червени точки) но се свиква,а колкото до това регулируемото само съм се качвал в Е39-ка с такова вози МНОГО твърдо направо колата става като каруца и на най-малките неравности по пътя буквално друса,ако това не те пртитеснява слагай регулируемо! 

Re: Спортно окачване 540i
FK-то е доста евтино Да! Затова и питам някой дали има поглед от 1-ва ръка за FK и китайските
Колега предполагам с М техника трябва малко да я сваля все пак виждал съм Е39-ки с М техник и са по нисички от моята
Ето снимка как е сега, гумите не са на голямо разстояние от калника, но това е заради размера им 265/40 и 245/40 на 18'' а и се люлее с по-голяма скорост като се изпреварва по-рязко и става като лодка
Смених тампоните на предните криви носачи тези големите с Полиуретанови и ефекта е доста добър тъй като на крив път заради големите джанти много ми играеше волана и като спирам направо ще изкърти предницата както и в завоите, но само с тях няма как да стане иска си и по твърдо окачване

Колега предполагам с М техника трябва малко да я сваля все пак виждал съм Е39-ки с М техник и са по нисички от моята

Ето снимка как е сега, гумите не са на голямо разстояние от калника, но това е заради размера им 265/40 и 245/40 на 18'' а и се люлее с по-голяма скорост като се изпреварва по-рязко и става като лодка

Смених тампоните на предните криви носачи тези големите с Полиуретанови и ефекта е доста добър тъй като на крив път заради големите джанти много ми играеше волана и като спирам направо ще изкърти предницата както и в завоите, но само с тях няма как да стане иска си и по твърдо окачване

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Спортно окачване 540i
sashobs написа:FK-то е доста евтино Да! Затова и питам някой дали има поглед от 1-ва ръка за FK и китайските![]()
Колега предполагам с М техника трябва малко да я сваля все пак виждал съм Е39-ки с М техник и са по нисички от моята
Ето снимка как е сега, гумите не са на голямо разстояние от калника, но това е заради размера им 265/40 и 245/40 на 18'' а и се люлее с по-голяма скорост като се изпреварва по-рязко и става като лодка![]()
Смених тампоните на предните криви носачи тези големите с Полиуретанови и ефекта е доста добър тъй като на крив път заради големите джанти много ми играеше волана и като спирам направо ще изкърти предницата както и в завоите, но само с тях няма как да стане иска си и по твърдо окачване
М-техника сваля от височината,но НЕ МНОГО казвам ти го буквално от 1 до 2см. което според мен след като го смених не е много визуално,но седи много добре в завой колата за мен това окачване е перфектна комбинация между возия и спортно държане на пътя,ако търсиш много ниска визия тогава взимай регулируемото но те предупреждавам вози много твърдо,возил съм се и чесно да ти кажа аз не бих го издържал и другото което ми идва на акъл ако я свалиш повече от 2-3см. не незнам предницата с тоя голям двигател къде ще ти иде...да не се забие в земята че ще има да трошиш брони и да сменяш всеки месец!

- dankata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 28.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530iA Touring
- Мечтае да кара: e3-е39
- Детайли за колата: 2001
Re: Спортно окачване 540i
Да използвам темата на колегата...
Като го взех моя хамбар дупката отпред между калника и гумата беше една педя. Веднага взех едни м-тех2 пружини с надеждата малко да придобие вид. Придоби, но незадоволителен естествено. Отзад съм настроил нивомата на м-тех2 размери, но отпред пак е вирнато адски много.
Само регулируемо предно ли ми върши работа да я сваля още 3-4см или има и други варианти. Говоря за нов комплект амортесьор+пружина и возия като на м-тех2.
На снимката се вижда как е клекнала назад колата
Като го взех моя хамбар дупката отпред между калника и гумата беше една педя. Веднага взех едни м-тех2 пружини с надеждата малко да придобие вид. Придоби, но незадоволителен естествено. Отзад съм настроил нивомата на м-тех2 размери, но отпред пак е вирнато адски много.
Само регулируемо предно ли ми върши работа да я сваля още 3-4см или има и други варианти. Говоря за нов комплект амортесьор+пружина и возия като на м-тех2.
На снимката се вижда как е клекнала назад колата
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Спортно окачване 540i
vladye написа:
Кофти е, че за М-теник II няма алтернатива на ОЕМ амортисьорите....
За амортисьорите има алтернатива на sachs (всъщост и оригиналните са sachs), но едва ли сме много тези, които им се дават 350лв за 1бр.

Проблема е с пружините, за тях наистина няма абсолютно никаква алтернатива, освен оригинални, но пък 400лв за оригинална пружина вече си е брутално много.
Re: Спортно окачване 540i
mad_presley написа:vladye написа:
Кофти е, че за М-теник II няма алтернатива на ОЕМ амортисьорите....
За амортисьорите има алтернатива на sachs (всъщост и оригиналните са sachs), но едва ли сме много тези, които им се дават 350лв за 1бр.![]()
Ако има такава алтернатива (на късия амортисьор - ОЕМ, SACHS) - това е добра цена.
Имаш ли линк подръка?
virtue and tranquillity
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Спортно окачване 540i
Мхм, и след 2000 км. получаваш бонус - лява/дясна пружина два пъти по-ниска от другата

Последна промяна In_Memoriam на 07 Май 2014, 22:17, променена общо 1 път

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Спортно окачване 540i
Колега, ако ще караш колата още една-две години и през това време няма да ти пука как ще се държи, а гониш само визия, да става и това.
Но ако искаш окачване, което ще си запази характеристиките повече време и ще има адекватно поведение при спортно каране - заложи на D2 и производните му (XYZ, K-sport и т.н.).
Там цената е малко по-висока, но си заслужава доста за тези пари. Обаче ще трябва да жертваш част от комфорта понеже D2-то специално е с по-твърдички пружини. И не на последно място имаш много степени на свобода за регулиране

Ако искаш да запазиш комфорта варианта ти е М-техник с всичките му ограничения.
Ако искаш хем комфорт и стабилно поведение при висока скорост - стрийт вариантите на KW, Билщанйн от високия клас и всичко от този клас. Но и цената е колкото половин бая сгодна Е39-ка

Бих ти препоръчал да търсиш някое D2 втора ръка или М-техник, не си споменал нищо за бюджет

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Спортно окачване 540i
На какви пари може да дойде D2 ново и втора ръка
Относно цена ми гледам китайските по 500-600лв струват нови, ако наистина са такива боклуци както ги описвате може да покача бюджета, но 2000лв няма как да дам защото гледах Кони Спорт и подобните му хубави истински окачвания са по 2000лв ..
М техника също ще ми дойде добре, но нов не знам колко пари ще излезе май доста скъпо, а втора ръка дали ще го бива ?

Относно цена ми гледам китайските по 500-600лв струват нови, ако наистина са такива боклуци както ги описвате може да покача бюджета, но 2000лв няма как да дам защото гледах Кони Спорт и подобните му хубави истински окачвания са по 2000лв ..
М техника също ще ми дойде добре, но нов не знам колко пари ще излезе май доста скъпо, а втора ръка дали ще го бива ?
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани