Спортно окачване 540i

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: Burgas

Спортно окачване 540i

Мнение от sashobs » 06 Май 2014, 22:07

Здравейте колеги,
искам да сменя оригиналното окачване със спортно с цел малко да сваля колата и да вози по стегнато в завоите, но не знам какво да сложа... :dunno:
Чух от хора, които са пробвали М тех 2 и китайско регулируемо, че Китайското е по добре като сваляне на колата и като твърдост е по стегнато ... аз нямам наблюдения тъй като не сам карал с нито едно от двете.. имал съм 328ца Е36 с Coilovers и бях супер доволен, но за Е39 не знам :)
Намерих ето това в нета и въпроса ми е дали ще го бива, някой ако има наблюдения нека каже: http://www.autopower.bg/sportno-okachva ... 94579.html

Ако можете да ми препоръчате и други бих бил благодарен :)
Благодаря

.ninja { visibility: hidden; }
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 27.01.2008
Пол: Мъж

Re: Спортно окачване 540i

Мнение от vladye » 06 Май 2014, 22:25

Моето лично мнение е, че за Е39, което не се кара на писта, по-добро от М-техник окачването няма.

Кофти е, че за М-теник II няма алтернатива на ОЕМ амортисьорите - някои казват, че има на Kayaba, но не съм сигурен. В този ред на мисли, доста колеги от форума са доволни от Koni Yellow / Koni Sport Kit, като други са много недоволни от Руди 96 :)

Ако са койловъри - за 1.6к можеш да намериш Д2 стрийт ...
virtue and tranquillity

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: Burgas

Re: Спортно окачване 540i

Мнение от sashobs » 06 Май 2014, 23:03

Koni-тата са добри ако са оригинални, но цената им ми идва малко в повечко .. а за М техника карал съм 330д Комби Е46 много добре беше, но Е39 не знам как ще се държи с това окачване и колко ще слезе надолу.. това ФК го дават 4см отпред и 2см отзад, а М техника ? :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Спортно окачване 540i

Мнение от turbo » 07 Май 2014, 8:49

Това FK не е ли много евтино?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Спортно окачване 540i

Мнение от In_Memoriam » 07 Май 2014, 10:55

Един съвет - с китайци не се занимавай. Карай си М-техника, ако толкова пък държиш да я свалиш сложи по-ниски пружини, но не знам как това ще се отрази на работата на амортисьорите.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 831
Регистриран на: 9.12.2009
Местоположение: гр.Златоград
Пол: Мъж
Кара: 540i E39
Мечтае да кара: това което има вече...
Детайли за колата: М62В44

Re: Спортно окачване 540i

Мнение от bili1 » 07 Май 2014, 12:03

Правилно са ти казали колеги,аз съм с М-тех 2 свали колата с 1-2см. (което не е кой знае какво) след като го смених,но стана много стабилна в завоите вози по-твърдо от стоковото (2 червени точки) но се свиква,а колкото до това регулируемото само съм се качвал в Е39-ка с такова вози МНОГО твърдо направо колата става като каруца и на най-малките неравности по пътя буквално друса,ако това не те пртитеснява слагай регулируемо! :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: Burgas

Re: Спортно окачване 540i

Мнение от sashobs » 07 Май 2014, 12:06

FK-то е доста евтино Да! Затова и питам някой дали има поглед от 1-ва ръка за FK и китайските :)

Колега предполагам с М техника трябва малко да я сваля все пак виждал съм Е39-ки с М техник и са по нисички от моята :)
Ето снимка как е сега, гумите не са на голямо разстояние от калника, но това е заради размера им 265/40 и 245/40 на 18'' а и се люлее с по-голяма скорост като се изпреварва по-рязко и става като лодка :driving:
Смених тампоните на предните криви носачи тези големите с Полиуретанови и ефекта е доста добър тъй като на крив път заради големите джанти много ми играеше волана и като спирам направо ще изкърти предницата както и в завоите, но само с тях няма как да стане иска си и по твърдо окачване :)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 831
Регистриран на: 9.12.2009
Местоположение: гр.Златоград
Пол: Мъж
Кара: 540i E39
Мечтае да кара: това което има вече...
Детайли за колата: М62В44

Re: Спортно окачване 540i

Мнение от bili1 » 07 Май 2014, 12:20

sashobs написа:FK-то е доста евтино Да! Затова и питам някой дали има поглед от 1-ва ръка за FK и китайските :)

Колега предполагам с М техника трябва малко да я сваля все пак виждал съм Е39-ки с М техник и са по нисички от моята :)
Ето снимка как е сега, гумите не са на голямо разстояние от калника, но това е заради размера им 265/40 и 245/40 на 18'' а и се люлее с по-голяма скорост като се изпреварва по-рязко и става като лодка :driving:
Смених тампоните на предните криви носачи тези големите с Полиуретанови и ефекта е доста добър тъй като на крив път заради големите джанти много ми играеше волана и като спирам направо ще изкърти предницата както и в завоите, но само с тях няма как да стане иска си и по твърдо окачване :)



М-техника сваля от височината,но НЕ МНОГО казвам ти го буквално от 1 до 2см. което според мен след като го смених не е много визуално,но седи много добре в завой колата за мен това окачване е перфектна комбинация между возия и спортно държане на пътя,ако търсиш много ниска визия тогава взимай регулируемото но те предупреждавам вози много твърдо,возил съм се и чесно да ти кажа аз не бих го издържал и другото което ми идва на акъл ако я свалиш повече от 2-3см. не незнам предницата с тоя голям двигател къде ще ти иде...да не се забие в земята че ще има да трошиш брони и да сменяш всеки месец! :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 28.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530iA Touring
Мечтае да кара: e3-е39
Детайли за колата: 2001

Re: Спортно окачване 540i

Мнение от dankata » 07 Май 2014, 13:41

Да използвам темата на колегата...
Като го взех моя хамбар дупката отпред между калника и гумата беше една педя. Веднага взех едни м-тех2 пружини с надеждата малко да придобие вид. Придоби, но незадоволителен естествено. Отзад съм настроил нивомата на м-тех2 размери, но отпред пак е вирнато адски много.
Само регулируемо предно ли ми върши работа да я сваля още 3-4см или има и други варианти. Говоря за нов комплект амортесьор+пружина и возия като на м-тех2.
На снимката се вижда как е клекнала назад колата
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Спортно окачване 540i

Мнение от mad_presley » 07 Май 2014, 17:01

vladye написа:
Кофти е, че за М-теник II няма алтернатива на ОЕМ амортисьорите....

За амортисьорите има алтернатива на sachs (всъщост и оригиналните са sachs), но едва ли сме много тези, които им се дават 350лв за 1бр. :mhihi:

Проблема е с пружините, за тях наистина няма абсолютно никаква алтернатива, освен оригинални, но пък 400лв за оригинална пружина вече си е брутално много.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: Burgas

Re: Спортно окачване 540i

Мнение от sashobs » 07 Май 2014, 18:03

Ето това е добър вариант :)

http://www.proparts.bg/product/1282/reg ... v-e39.html

.ninja { visibility: hidden; }
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 27.01.2008
Пол: Мъж

Re: Спортно окачване 540i

Мнение от vladye » 07 Май 2014, 18:52

mad_presley написа:
vladye написа:
Кофти е, че за М-теник II няма алтернатива на ОЕМ амортисьорите....

За амортисьорите има алтернатива на sachs (всъщост и оригиналните са sachs), но едва ли сме много тези, които им се дават 350лв за 1бр. :mhihi:


Ако има такава алтернатива (на късия амортисьор - ОЕМ, SACHS) - това е добра цена.

Имаш ли линк подръка?
virtue and tranquillity

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Спортно окачване 540i

Мнение от In_Memoriam » 07 Май 2014, 20:22

sashobs написа:Ето това е добър вариант :)

http://www.proparts.bg/product/1282/reg ... v-e39.html


Мхм, и след 2000 км. получаваш бонус - лява/дясна пружина два пъти по-ниска от другата ;)
Последна промяна In_Memoriam на 07 Май 2014, 22:17, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Спортно окачване 540i

Мнение от Nickelback » 07 Май 2014, 22:09

sashobs написа:Ето това е добър вариант :)

http://www.proparts.bg/product/1282/reg ... v-e39.html


Колега, ако ще караш колата още една-две години и през това време няма да ти пука как ще се държи, а гониш само визия, да става и това.

Но ако искаш окачване, което ще си запази характеристиките повече време и ще има адекватно поведение при спортно каране - заложи на D2 и производните му (XYZ, K-sport и т.н.).
Там цената е малко по-висока, но си заслужава доста за тези пари. Обаче ще трябва да жертваш част от комфорта понеже D2-то специално е с по-твърдички пружини. И не на последно място имаш много степени на свобода за регулиране :yes:

Ако искаш да запазиш комфорта варианта ти е М-техник с всичките му ограничения.

Ако искаш хем комфорт и стабилно поведение при висока скорост - стрийт вариантите на KW, Билщанйн от високия клас и всичко от този клас. Но и цената е колкото половин бая сгодна Е39-ка :ok:

Бих ти препоръчал да търсиш някое D2 втора ръка или М-техник, не си споменал нищо за бюджет :dunno:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: Burgas

Re: Спортно окачване 540i

Мнение от sashobs » 07 Май 2014, 23:25

На какви пари може да дойде D2 ново и втора ръка :dunno:
Относно цена ми гледам китайските по 500-600лв струват нови, ако наистина са такива боклуци както ги описвате може да покача бюджета, но 2000лв няма как да дам защото гледах Кони Спорт и подобните му хубави истински окачвания са по 2000лв ..

М техника също ще ми дойде добре, но нов не знам колко пари ще излезе май доста скъпо, а втора ръка дали ще го бива ?

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook