Какво се случва с това 525ДА!?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Какво се случва с това 525ДА!?
Здравейте колеги.
Колата е 525ДА.
Проблема е следният.
Както си карах и колата угасна.Пробвах да я запаля , но уви... нищо .. върти но не пали.
Помислих малко ... погледнах стрелката ... тя показваше ококо 17 .. 20 литра...
Заключих колата и тръгнах към близката бензиностанция с оригиналната туба под ръка ... тя събира 6литра.
Напълних я ... върнах се и я излях в резервоара...
Подкачих 2 3 пъти... ,като на третият път запали с леко натисната газ...(помислих си ... УЖАС..).
Както и да е ,колата запали... тръгнах към същатата бензиностанция .
Заредих колата догоре .
Качвам се,тръгвам и чувам някакво виене... спрях климатроници вентилатори .... , но виенето си остана.
Угасих колата... виенето спря... Давам на контакт отново и с това,виенето се върна .То идваше от към таблото вляво.
Излязох от колата и се надвесих над предната лява гума ... като с това усетих,че виенето идва от там,а именно зад предната лява гума.
.... Поплаках си малко над гумата
,влязох в колата и газ колкото може. Няма проблеми,колата върви куршум.
Оставих я и на другата сутрин слизам ... колата е студена ... качвам се паля... няма виене,няма триене нищо.... все едно нищо не е било...
Да но НЕ! Колата загря .. и пак почна да вие от същото място !
Въпросът ми е .... От какво е това виене,зад предното ляво колело долу... Т.е аз предполагам от какво е ... но как може..хем да вие,хем да стреля
Обърках се вече.
Отварям една скоба ( колата не съм я карал на диагностика още...)
Какво мислите вие !?
Благодаря за коментарите предварително!
Весели празници !
Колата е 525ДА.
Проблема е следният.
Както си карах и колата угасна.Пробвах да я запаля , но уви... нищо .. върти но не пали.
Помислих малко ... погледнах стрелката ... тя показваше ококо 17 .. 20 литра...
Заключих колата и тръгнах към близката бензиностанция с оригиналната туба под ръка ... тя събира 6литра.
Напълних я ... върнах се и я излях в резервоара...
Подкачих 2 3 пъти... ,като на третият път запали с леко натисната газ...(помислих си ... УЖАС..).
Както и да е ,колата запали... тръгнах към същатата бензиностанция .
Заредих колата догоре .
Качвам се,тръгвам и чувам някакво виене... спрях климатроници вентилатори .... , но виенето си остана.
Угасих колата... виенето спря... Давам на контакт отново и с това,виенето се върна .То идваше от към таблото вляво.
Излязох от колата и се надвесих над предната лява гума ... като с това усетих,че виенето идва от там,а именно зад предната лява гума.
.... Поплаках си малко над гумата

Оставих я и на другата сутрин слизам ... колата е студена ... качвам се паля... няма виене,няма триене нищо.... все едно нищо не е било...
Да но НЕ! Колата загря .. и пак почна да вие от същото място !
Въпросът ми е .... От какво е това виене,зад предното ляво колело долу... Т.е аз предполагам от какво е ... но как може..хем да вие,хем да стреля

Обърках се вече.
Отварям една скоба ( колата не съм я карал на диагностика още...)
Какво мислите вие !?
Благодаря за коментарите предварително!
Весели празници !
Professional Driver
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Какво се случва с това 525ДА!?
Имаш нафтова помпа там която най-вероятно по описаните от теб номера бере душа и и се мре 

- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Какво се случва с това 525ДА!?
Гориво подкачващата помпа ти е под шофьорските крака, другото е водната помпа на печката зад предна лява гума. Това са моите предположения.
Re: Какво се случва с това 525ДА!?
Благодаря ви колеги за бързите отзиви.
Принципно знам ,че помпата за високо налягане се намира там ,но ми се струва ,че колата щеше да си промени нормалната работа...по някакъв начин или греша ... ?
После си казвам защо угасна... !? заради същата помпа или заради тази в резервоара... т.е явно има пробмлем в помпата,който по мн странен начин се проявява...Т.Е ако не вие нищо,няма да разбера ,че има проблем с нея... т.е поведението на колата си е нормално .
Най-добре на диагностика да я закарам ...!?
Това за водната помпа на печката ми стана интересно... когато дам на контакт колега тя върти ли !? хм интересно...
Благодаря предварително !
Принципно знам ,че помпата за високо налягане се намира там ,но ми се струва ,че колата щеше да си промени нормалната работа...по някакъв начин или греша ... ?
После си казвам защо угасна... !? заради същата помпа или заради тази в резервоара... т.е явно има пробмлем в помпата,който по мн странен начин се проявява...Т.Е ако не вие нищо,няма да разбера ,че има проблем с нея... т.е поведението на колата си е нормално .
Най-добре на диагностика да я закарам ...!?
Това за водната помпа на печката ми стана интересно... когато дам на контакт колега тя върти ли !? хм интересно...
Благодаря предварително !
Professional Driver
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Какво се случва с това 525ДА!?
NoA написа:Благодаря ви колеги за бързите отзиви.
Принципно знам ,че помпата за високо налягане се намира там ,но ми се струва ,че колата щеше да си промени нормалната работа...по някакъв начин или греша ... ?
После си казвам защо угасна... !? заради същата помпа или заради тази в резервоара... т.е явно има пробмлем в помпата,който по мн странен начин се проявява...Т.Е ако не вие нищо,няма да разбера ,че има проблем с нея... т.е поведението на колата си е нормално .
Най-добре на диагностика да я закарам ...!?
Това за водната помпа на печката ми стана интересно... когато дам на контакт колега тя върти ли !? хм интересно...
Благодаря предварително !
Естествено,че ще гасне от тая помпа и на тебе да ти запушат устата и ти ше огаснеш


Помпата като тръгне да заминава в началото ту работи няколко дена ту спира като спиранията очестяват и накрая баш си умира.
Re: Какво се случва с това 525ДА!?
Благодаря ти колега за разяснението.
Ако може и други колеги да се отзоват, за да сондираме мнение,като призовавам внимателно да прочетът първият ми пост
Весели празници!

Ако може и други колеги да се отзоват, за да сондираме мнение,като призовавам внимателно да прочетът първият ми пост

Весели празници!
Professional Driver
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Какво се случва с това 525ДА!?
Не ти трябва сондиране на мнения а диагностика колега.....
Барай шишарката Минкеее ....
Re: Какво се случва с това 525ДА!?
Здравейте колеги.
Искам да опиша развитието на темата с въпросната помпа.
Закачихме колата на диагностика,която показва ,че въпросната помпа е спиралА... и е записана грешка.
Защо е спирала!?Защото е към своя край, защото помпата в резервоара не прехвърля или.... както казах колата огасна на 15 литра някъде...след което и сипах 6 литра ... и запали...при което си казах помпата в резервоара е заминала...
Да се върнем към диагностиката.
Закарах колата на диагностика ,защото след зареждането на резервоара догоре (минути след огасването ), в колата както казах се появи странен шум(виене) от към помпата за високо налягане под седалката.
Та... закачаме .... почваме да пускаме и да спираме помпата принудително за да разберем на 100 % ,че шумът идва от нея .... и така и се оказа...!
Замерваме всички възможни за измерване налягания в горивната система и всичко е ТОП от всякъде !?
... но виенето си продължава...и незнам вече...
Извод: 1.Шумът е от помпата. 2.Налягането на помпата е перфектно.
3.Помпата шуми само, когато е топла колата !
Това на какво прилича сега !?
Не искам да хвърлям помпа...... при условие,че работните и параметри са като на нова!
............Кофти нафта ?!... филтър?!...... незнам!
Като има развитие ще пиша.. може да е от полза на някой колега !
Искам да опиша развитието на темата с въпросната помпа.
Закачихме колата на диагностика,която показва ,че въпросната помпа е спиралА... и е записана грешка.
Защо е спирала!?Защото е към своя край, защото помпата в резервоара не прехвърля или.... както казах колата огасна на 15 литра някъде...след което и сипах 6 литра ... и запали...при което си казах помпата в резервоара е заминала...
Да се върнем към диагностиката.
Закарах колата на диагностика ,защото след зареждането на резервоара догоре (минути след огасването ), в колата както казах се появи странен шум(виене) от към помпата за високо налягане под седалката.
Та... закачаме .... почваме да пускаме и да спираме помпата принудително за да разберем на 100 % ,че шумът идва от нея .... и така и се оказа...!
Замерваме всички възможни за измерване налягания в горивната система и всичко е ТОП от всякъде !?

Извод: 1.Шумът е от помпата. 2.Налягането на помпата е перфектно.
3.Помпата шуми само, когато е топла колата !
Това на какво прилича сега !?
Не искам да хвърлям помпа...... при условие,че работните и параметри са като на нова!
............Кофти нафта ?!... филтър?!...... незнам!
Като има развитие ще пиша.. може да е от полза на някой колега !
Professional Driver
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Какво се случва с това 525ДА!?
Колега,помпата щом е спирала и го е записала като грешка,значи пак ще спре.Тя докато работи естествено че ще качва налягане,но след накой друг ден/месец ще се скапе нацяло,а и щом вие не виждам кво и се чудиш махай я директно,не подлежи на ремонт!
Пп.Да видиш филм ако вземе че спре при изпреварване увисваш в насрещното!
Пп.Да видиш филм ако вземе че спре при изпреварване увисваш в насрещното!
Re: Какво се случва с това 525ДА!?
В движение рядко (да не кажа никога) се случва да спре, по скоро като спре някъде и изгаси и пак няма за запали и може и да и е за винаги.
- vlado6669
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: Какво се случва с това 525ДА!?
Само идея и моля по запознатите да ме поправят ако бъркам. Та да проверите и маркучите от другата ниска част на резервоара дали прехвърлят гориво при помпата в резервоара /да не бъркам мисля че и при теб е с две ниски нива на резервоара/. При Х5 ми се случи и свърши горивото от страната на помпата, защото беше излязъл маркуча за прехвърляне на около 1/4 резервоар, а ако тази помпа не подава гориво, а и не записва грешка в компа, хванах я на DIS гледайки количествата на горивото в резервоара като загасна отново, тоест и помпата за високото налягане на дизела няма да тръгне при теб
Успех!

Re: Какво се случва с това 525ДА!?
vlado6669 написа:Само идея и моля по запознатите да ме поправят ако бъркам. Та да проверите и маркучите от другата ниска част на резервоара дали прехвърлят гориво при помпата в резервоара /да не бъркам мисля че и при теб е с две ниски нива на резервоара/. При Х5 ми се случи и свърши горивото от страната на помпата, защото беше излязъл маркуча за прехвърляне на около 1/4 резервоар, а ако тази помпа не подава гориво, а и не записва грешка в компа, хванах я на DIS гледайки количествата на горивото в резервоара като загасна отново, тоест и помпата за високото налягане на дизела няма да тръгне при тебУспех!
Точно това казах и аз в първите си постове... а именно ,че колата угасна имайки в нея 15 литра нафта.. при което се замислих затова което говориш ти колега ;]
Просто помпата не прехвърля... налях нафта... и тя запали ... заредих догоре... и почна да шуми помпата за високо налягане... което ме накара да мисля ,че и тя си отива...
Моят извод от ситуацията... е следния : Колата угасва на 15 литра, защото помпата в резервоара не прехвърля.Пробвам да я запаля 2-3 пъти нищо .... т.е помпата за високо налягане работи на сухо... Наливам нафта догоре... колата пали ,но почва да свири помпата за високо налягане ,само при топъл двигател... нищо ,че показателите са и като на нова !
Ще сменя помпата ... даже двете ще ги сменя... но ... както и да е... в момента и гледам цирка...
Благодаря все пак за коментарите !
Professional Driver
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Какво се случва с това 525ДА!?
Смени само тази под седалката.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Какво се случва с това 525ДА!?
NoA написа:Здравейте колеги.
Искам да опиша развитието на темата с въпросната помпа.
Закачихме колата на диагностика,която показва ,че въпросната помпа е спиралА... и е записана грешка.
Защо е спирала!?Защото е към своя край, защото помпата в резервоара не прехвърля или.... както казах колата огасна на 15 литра някъде...след което и сипах 6 литра ... и запали...при което си казах помпата в резервоара е заминала...
Да се върнем към диагностиката.
Закарах колата на диагностика ,защото след зареждането на резервоара догоре (минути след огасването ), в колата както казах се появи странен шум(виене) от към помпата за високо налягане под седалката.
Та... закачаме .... почваме да пускаме и да спираме помпата принудително за да разберем на 100 % ,че шумът идва от нея .... и така и се оказа...!
Замерваме всички възможни за измерване налягания в горивната система и всичко е ТОП от всякъде !?... но виенето си продължава...и незнам вече...
Извод: 1.Шумът е от помпата. 2.Налягането на помпата е перфектно.
3.Помпата шуми само, когато е топла колата !
Това на какво прилича сега !?
Не искам да хвърлям помпа...... при условие,че работните и параметри са като на нова!
............Кофти нафта ?!... филтър?!...... незнам!
Като има развитие ще пиша.. може да е от полза на някой колега !
Работата на помпата, и по-точно дали не задира турбината и от там да е шума, може да се провери като се проследи силата на тока, който консумира помпата, но след като вие, тази процедура може да си извърши просто от любопитство. За да изгори помпата има причина и това обикновено е задръстен горивен филтър- преди две седмици смених една свиреща помпа, като горивният филтър беше на около 2 месеца, но се беше задръстил напълно, защото бяха слагали почистваща добавка в резервоара.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани