Странен проблем/вероятно рейка
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- shneider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: по света и у нас..
- Пол: Мъж
- Кара: към мечтите си..
Странен проблем/вероятно рейка
Колеги отварям нова тема понеже според мен проблема е по-странен от обичайното. Търся съвет от хора които са донякъде наясно с принципа на работа на хидравличната с-ма на е39ката. По-надолу ще дам малко история и факти за да стане възможно по-ясно какви са признаците и във какво се изразява проблема.
Рейката е рециклирана два пъти. Първия път се предприе такъв ремонт от мен тъй като ме дразнеше леко хлопане по неравности (нямаше теч или друг сериозен проблем) и след като всичко друго по колата е/беше изрядно. При монтажа след първия рециклаж стана ясно че той е неуспешен тъй като се появиха безумни шумове/тропане/биене по кормилото по време на движение, такива каквито не е имало преди рамонта. Втория рециклаж се предприе на друго място поради по-горе изброените признаци след първия. За около 10.000км всичко беше ок. След този пробег се появи отново тропане и леко усещане за биене по кормилото, най-интересното е че същото тропане се появява при топло време и външни температури над 15 градуса. Когато времето е студено такива признаци отсъстват. През зимата забравих за проблема и след отново щателен преглед на предница и смяна на някаква бялетка като единственото разбито. Вчера рейката напомни за себе си след близо 250км (през целия път нямаше никакви признаци) и съответно топло време.
Не съм наясно с работата на въпросната с-ма но възможно ли е да има проблем при маркучите и при топло време и след известно време каране по някакъв начин да се появява промяна в налягането оттам и признаци от рейката?
Благодаря предварително за отговорите!
Рейката е рециклирана два пъти. Първия път се предприе такъв ремонт от мен тъй като ме дразнеше леко хлопане по неравности (нямаше теч или друг сериозен проблем) и след като всичко друго по колата е/беше изрядно. При монтажа след първия рециклаж стана ясно че той е неуспешен тъй като се появиха безумни шумове/тропане/биене по кормилото по време на движение, такива каквито не е имало преди рамонта. Втория рециклаж се предприе на друго място поради по-горе изброените признаци след първия. За около 10.000км всичко беше ок. След този пробег се появи отново тропане и леко усещане за биене по кормилото, най-интересното е че същото тропане се появява при топло време и външни температури над 15 градуса. Когато времето е студено такива признаци отсъстват. През зимата забравих за проблема и след отново щателен преглед на предница и смяна на някаква бялетка като единственото разбито. Вчера рейката напомни за себе си след близо 250км (през целия път нямаше никакви признаци) и съответно топло време.
Не съм наясно с работата на въпросната с-ма но възможно ли е да има проблем при маркучите и при топло време и след известно време каране по някакъв начин да се появява промяна в налягането оттам и признаци от рейката?
Благодаря предварително за отговорите!
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: Странен проблем/вероятно рейка
колега, след като не си имал течове, просто 2 пъти си си дал парите на вятъра.Тези рейки НЕ ГИ рециклират, макар да ползват именно тази дума.Сменят само семеринги и О-пръстени.Ако тропането ти е в рейката, най-вероятно ще трябва да си търсиш друга
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- shneider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: по света и у нас..
- Пол: Мъж
- Кара: към мечтите си..
Re: Странен проблем/вероятно рейка
Благодаря за отговора колега, след като проблема се проявява само при топло време значи има някаква причина и това се опитвам да разбера пишейки тук ако евентуално някои има предположения какво да гледам. Рейката не се чува при студено време.
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
- shneider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: по света и у нас..
- Пол: Мъж
- Кара: към мечтите си..
Re: Странен проблем/вероятно рейка
Нямам спомен, купувано е по рама и се сещам че съм чел във форума какво трябва да е преди да се закупи. Сещам се че при вторя ремонт го преляха същото тъй като беше много скоро сменявано. Не знам дали е било уместно да правят така но ме увериха че няма проблем.
И все пак за 525д 2002 какво би трябвало да е? Другото за което се сещам е че първия път правиха нещо и с маркучите на казанчето и се чудя дали и там не са я оплескали..
И все пак за 525д 2002 какво би трябвало да е? Другото за което се сещам е че първия път правиха нещо и с маркучите на казанчето и се чудя дали и там не са я оплескали..
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: Странен проблем/вероятно рейка
Маркучите на казанчето са си болка за всички ни. Маслото не е скъпо за подмяна, така че ако не си сигурен в това, което са ти наляли/доляли го смени за всеки случай. Все пак то има различен вискозитет при различни темп.. В мойта кола е MOTUL Dexron III.
- shneider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: по света и у нас..
- Пол: Мъж
- Кара: към мечтите си..
Re: Странен проблем/вероятно рейка
Ще започна с подмяна да маслото и преглед на маркучите. Предполагам че нещо не е по реда си там щом само при топло време се проявява проблема въпреки че не съм технически грамотен.
Ще взема и да попрочета из форума теми свързани с маркучите така че да знам на какво трябва да се обърне внимание.
Благодаря за отговорите колега!
Ще взема и да попрочета из форума теми свързани с маркучите така че да знам на какво трябва да се обърне внимание.
Благодаря за отговорите колега!
Re: Странен проблем/вероятно рейка
При топло време всички материали се разширяват и луфтовете се увеличават.
Като е студено, цялата кола е стегната, нищо не мърда, обаче като се стопли в купето, едната кора почва да скърцика.
Като е студено, цялата кола е стегната, нищо не мърда, обаче като се стопли в купето, едната кора почва да скърцика.


8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани