Проблем с колата

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 24.03.2014
Пол: Мъж

Проблем с колата

Мнение от Zo0m » 29 Мар 2014, 11:45

Момчета много ви моля за помощ ( не знам дали е правилното място, но съм съвсем нов и във форума и от страна на бмв-то) та ходих по доста майстори и не могат да разберат проблема от къде е ... Смяташе се че е от газовото, но ми го премахнаха на цяло и проблема остана та ...
Колата ми гаснеше сутрин като я оставя да поработи малко ( работи 5 мин. и почва да гасне) и така докато не го повторим това упражнение 5-10 пъти и се оправя. Другото е, че тресеше яко като работи колата, а като съм в движение и подавам газ страшно бавно набира и пак си тресе.Това също го оправях като изгася колата и пак я запаля и се оправя ... после мога си карам цял ден без ядове до другата сутрин като се почне всичко на ново. Та днес ми премахнаха газовото и се оказа, че не е от него тъй като точно след като го сложихме почнаха проблемите, но човека ми изкара снимка на това което излиза на програмата да споделя с вас ако някой може да помогне.

BMW-Lazar.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Проблем с колата

Мнение от mad_presley » 30 Мар 2014, 11:39

А модела на колата сигурно е някаква тайна?!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: Stuttgart, Германия
Пол: Мъж
Кара: Е60, 2006
Мечтае да кара: Formula
Детайли за колата: N52B25

Re: Проблем с колата

Мнение от Gari » 30 Мар 2014, 13:03

mad_presley написа:А модела на колата сигурно е някаква тайна?!

Като го гледам колегата, колата му е E39, 1999г. М52Б20. :yes:
Но на тази програма, най-отдолу пише 16 пинов
диагностичен конектор. Не трябва ли да е с 20 пинов?
Не искам много, искам всичко!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Проблем с колата

Мнение от gentata » 30 Мар 2014, 13:12

Zo0m написа:...

Колега нещо не си оцелил на "майстори", тези явно първо махат пък после "а май не беше от това". Така че смени майсторите че напоследък всеки трети може да закачи лаптопа на колата ама какво разбира от това което вижда от диагностиката е друг въпрос.

Gari написа:...

От края на 98 и началото на 99 до незнам си кога (предполагам до 2001) са с две букси. На 16 пиновата вътре може да се чете само двигателя и скоростната кутия а на другата в двигателния отсег (20 пиновата - кръглата) всичко останало. А и може да се ползва преходник от 20 към 16 друг е въпроса кое ще се види и кое не в този случай.
Последна промяна gentata на 30 Мар 2014, 13:22, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: Stuttgart, Германия
Пол: Мъж
Кара: Е60, 2006
Мечтае да кара: Formula
Детайли за колата: N52B25

Re: Проблем с колата

Мнение от Gari » 30 Мар 2014, 13:21

gentata написа::OT: От края на 98 и началото на 99 до незнам си кога (предполагам до 2001) са с две букси. На 16 пиновата вътре може да се чете само двигателя и скоростната кутия а на другата в двигателния отсег (20 пиновата - кръглата) всичко останало. А и може да се ползва преходник от 20 към 16 друг е въпроса кое ще се види и кое не в този случай.

:OT: Моята също е 99г. и вътре, от малката букса (OBD II) почти не излиза нищо. Най-добре си е да се чете от голямата кръгла букса, в двигателния отсек. :yes:
Ако колегата каже откъде е, то по-лесно можем да го насочим към колега, който със сигурност ще му помогне. :yes:
Не искам много, искам всичко!

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 24.03.2014
Пол: Мъж

Re: Проблем с колата

Мнение от Zo0m » 30 Мар 2014, 15:55

99г. е колата, а буксата е кръгла ама не знам с 20 или 16. Вчера говорих с 1 майстор който повече разбира и каза , че е от газовото (дори след като му обясних,че е премахнато всичко) защото компютъра ми е сименс .... мс42( не помня буквите ама беше 42 а другия вариант 41 , а 42-то бил много специален за тези неща и се е прецакал)

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Проблем с колата

Мнение от Bavarcho » 30 Мар 2014, 16:42

gentata написа:От края на 98 и началото на 99 до незнам си кога (предполагам до 2001) са с две букси. На 16 пиновата вътре може да се чете само двигателя и скоростната кутия а на другата в двигателния отсег (20 пиновата - кръглата) всичко останало. А и може да се ползва преходник от 20 към 16 друг е въпроса кое ще се види и кое не в този случай.


Това за осмаците е така, както и при комън рейлите, но за м52 четенето на мотор и скорости както и всичко останало си е през 20 пиновата..
Подкрепям мнението да смениш рязко майсторите защото ще си дадеш парите за нищо. Само като видя че ти четат колата с аутоком.. (имам го същия последната версия и аз не знам защо, с някои марки се справя доста добре, но бмв далеч не е от тях)

Така през форума една ли някой ще даде точен отговор, но да кажем обрни внимание на ламбда сондите.
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook