Датчик за температура
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- anttonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 7.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M62B44
Датчик за температура
Ами какво да кажа, на температурния датчик, под ICV, му извадих буксата, дадох на контакт, но стрелката на температурата си остана в синьото, а както писах в друга тема, сутрин се изстрелва в червеното, а колата е току запалена, и на борда пише -128 градуса температура. Та ми казаха като извадя буксата че стрелката ще отиде пак зад червеното, за да съм сигурен че е от датчика, но тя си остана на истинската температура, това всичкото се случва на контакт като е.
Има ли друг датчик, или е само този?
Има ли друг датчик, или е само този?

Последна промяна anttonev на 05 Мар 2014, 16:29, променена общо 1 път
- anttonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 7.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M62B44
Re: Датчик за температура
Казва че трябва да отида и някой да я погледне колата, но тази седмица нямам хич време да мръдна от работа, най-мого кафе да изпия едно, и тогава търча да видя колата.
Sent from my C6903 using Tapatalk
Sent from my C6903 using Tapatalk
- anttonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 7.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M62B44
Re: Датчик за температура
Излезнаха повечко грешки, изчистиха ги, после запалих двигателя и записа следните грешки:
139 activation map cooling
75 misfiring in various cyls
62 misfiring in various cyls
63 misfiring with cylinder cutout cyl 1
64 misfiring with cylinder cutout cyl 2
50 misfire detection cyl 1
51 misfire detection cyl 2
И на живите данни, показа че смуче яко въздух, при норма 20 нещо си, то показваше 30 че и отгора понякога.
Също така, smoothness на цилиндрите на 1 и 2 беше над 1000, а другите бяха по-малко, но пак разнородни. При преминаване на газ, нещата отиваха на леко подобрение.
Следва смяна на свещи, бобини евентуално и търсене на цепката, от която смуче въздух.
139 activation map cooling
75 misfiring in various cyls
62 misfiring in various cyls
63 misfiring with cylinder cutout cyl 1
64 misfiring with cylinder cutout cyl 2
50 misfire detection cyl 1
51 misfire detection cyl 2
И на живите данни, показа че смуче яко въздух, при норма 20 нещо си, то показваше 30 че и отгора понякога.
Също така, smoothness на цилиндрите на 1 и 2 беше над 1000, а другите бяха по-малко, но пак разнородни. При преминаване на газ, нещата отиваха на леко подобрение.
Следва смяна на свещи, бобини евентуално и търсене на цепката, от която смуче въздух.

3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани