Скъсано жило на преден капак.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Скъсано жило на преден капак.
Здравейте колеги.
Скъса ми се жилото за отваряне на предния капак. Жилото което е от дръжката в купето, до кутийката на калника.Жилото се скъса непосредствено до самата дръжка и се скри зад кората.Искам да го издърпам с клещите за да отворя капака,но немога да стигна до него.
Въпросът ми е.Как се сваля страничната кора на която е закачена дръжката?На щипки ли е ?... или просто е хваната за кората под таблото с две винтчета (толкова ми се видяха).
т.е сваля се първо тя и после страничната се издърпва... или ...?
Скъса ми се жилото за отваряне на предния капак. Жилото което е от дръжката в купето, до кутийката на калника.Жилото се скъса непосредствено до самата дръжка и се скри зад кората.Искам да го издърпам с клещите за да отворя капака,но немога да стигна до него.
Въпросът ми е.Как се сваля страничната кора на която е закачена дръжката?На щипки ли е ?... или просто е хваната за кората под таблото с две винтчета (толкова ми се видяха).
т.е сваля се първо тя и после страничната се издърпва... или ...?
Professional Driver
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Скъсано жило на преден капак.
Само за отваряне трябва да свалиш кората на прага, щипката на кората, където е ръкохватка и самата ръкохватка. Отваряш леко кората за да видиш края на жилото и през отвора за ръкохватката го хващаш и теглиш с клещи. Ако жилото не се вижда, трябва да махнеш всички кори от ляво на волана и да му разплетеш кожуха, докато го видиш.
Ето снимка на "мекият" вариант:

Ето снимка на "мекият" вариант:

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Скъсано жило на преден капак.
- сваляш лайстната върху прага (на три щипки се държи, дърпаш нагоре)
- сваляш кората която седи под таблото, или поне я развиваш от към края към вратата и огъваш надолу (споконо няма да се счупи, от доста еластична пластмаса е, може спокойно да я огънеш и да я заклещиш зад педала) в този край се държи на две винчета звезда и едно подобщо на щипка в допния край
- след това вече сваляш самата дръжка за капака, държи се на един винт звезда (това е само самата "ръкохватка")
- след като си свалил дръжката се сваля и самата кора която е зад нея (мъртвия педал му казват някой),има една щипка която ще видиш след като си махнал дръжката (т.е. седи под нея) кората я изваждаш с издърпване назад (към шофьорската седалка) и настрани (към педалите/централната конзола), тя има нещо като три крачета с тампони които влизат в самото купе и се дъжи на тях
- вече след като си свалил тази кора виждаш самия механизъм на дръжката за капака, ще видиш и жилото за да го дръпнеш и да отвориш капака
Като стигнеш до слагане на новото жило ще се наложи:
- да свалиш самия механизъм на дръжката за капака, държи се на един винт еврейска звезда (мисля че беше Т20 или Т25), развиваш винта и завърташ леко механизма за да излезне
- отпред си отворил черната кутийка където се съединяват двете жила
- махаш кутията на филтъра за климатика за да можеш отдолу да махнеш старото жило и да прумушиш новото
Май леко се престарах с обяснението
(може и да съм объркал нещо пиша по спомен) Малко детка болест са им тези жила на 39-ките 
- сваляш кората която седи под таблото, или поне я развиваш от към края към вратата и огъваш надолу (споконо няма да се счупи, от доста еластична пластмаса е, може спокойно да я огънеш и да я заклещиш зад педала) в този край се държи на две винчета звезда и едно подобщо на щипка в допния край
- след това вече сваляш самата дръжка за капака, държи се на един винт звезда (това е само самата "ръкохватка")
- след като си свалил дръжката се сваля и самата кора която е зад нея (мъртвия педал му казват някой),има една щипка която ще видиш след като си махнал дръжката (т.е. седи под нея) кората я изваждаш с издърпване назад (към шофьорската седалка) и настрани (към педалите/централната конзола), тя има нещо като три крачета с тампони които влизат в самото купе и се дъжи на тях
- вече след като си свалил тази кора виждаш самия механизъм на дръжката за капака, ще видиш и жилото за да го дръпнеш и да отвориш капака
Като стигнеш до слагане на новото жило ще се наложи:
- да свалиш самия механизъм на дръжката за капака, държи се на един винт еврейска звезда (мисля че беше Т20 или Т25), развиваш винта и завърташ леко механизма за да излезне
- отпред си отворил черната кутийка където се съединяват двете жила
- махаш кутията на филтъра за климатика за да можеш отдолу да махнеш старото жило и да прумушиш новото
Май леко се престарах с обяснението



Re: Скъсано жило на преден капак.
Bavarcho написа:- сваляш лайстната върху прага (на три щипки се държи, дърпаш нагоре)
- сваляш кората която седи под таблото, или поне я развиваш от към края към вратата и огъваш надолу (споконо няма да се счупи, от доста еластична пластмаса е, може спокойно да я огънеш и да я заклещиш зад педала) в този край се държи на две винчета звезда и едно подобщо на щипка в допния край
- след това вече сваляш самата дръжка за капака, държи се на един винт звезда (това е само самата "ръкохватка")
- след като си свалил дръжката се сваля и самата кора която е зад нея (мъртвия педал му казват някой),има една щипка която ще видиш след като си махнал дръжката (т.е. седи под нея) кората я изваждаш с издърпване назад (към шофьорската седалка) и настрани (към педалите/централната конзола), тя има нещо като три крачета с тампони които влизат в самото купе и се дъжи на тях
- вече след като си свалил тази кора виждаш самия механизъм на дръжката за капака, ще видиш и жилото за да го дръпнеш и да отвориш капака
Като стигнеш до слагане на новото жило ще се наложи:
- да свалиш самия механизъм на дръжката за капака, държи се на един винт еврейска звезда (мисля че беше Т20 или Т25), развиваш винта и завърташ леко механизма за да излезне
- отпред си отворил черната кутийка където се съединяват двете жила
- махаш кутията на филтъра за климатика за да можеш отдолу да махнеш старото жило и да прумушиш новото
Май леко се престарах с обяснението(може и да съм объркал нещо пиша по спомен) Малко детка болест са им тези жила на 39-ките
Ей това е то... няма какво да пишем повече... изтривайте темата


Много благодаря за изчерпателните отговори колеги.
От броени дни съм собсвеник на Е39 и съм малко ... мисля,че се разбра

Professional Driver
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани