Проба на перка на климатик ?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Проба на перка на климатик ?
Колеги искам да попитам, попоадна ми перка за климатик с 3 кабела но незнам дали работи. При какви градуси на въздуха на вън може да заработи и да я пробвам, или пък някък тестов режим
, незнам? Старата на колата не работи въобще, преди време изгоря! Благодаря!

- Stennli
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
Re: Проба на перка на климатик ?
Дaвaш деректно кaбелите към зaхрaнвaне.С единия минус е 1-вa степен, с другия е вторa.
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита 





- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проба на перка на климатик ?
С кабелите смело към захранването може и да я объркаш работата, защото тази перка се управлява от ЕКУ-то, както знаем. Тя на практика има не 1, не 2, не 3, а да речем 33 степени в зависимост от това какво му е на акъла на ЕКУ-то в даден момент. За да се пробва трябва да се закачи към кола и да се пусне климатикът. Няма да тръгне веднага, но до 5 минути трябва да му дойде на акъла да я подкара, примерно.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Проба на перка на климатик ?
Забождаш буксата и с диагностика я подкарваш на различни режими... например ИНПА или ДИС
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- bohcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 26.03.2012
- Местоположение: Tryavna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
- Детайли за колата: ебати бавареца :)
Re: Проба на перка на климатик ?
Как по точно я пускаш през инпа , че утре точно това ми предстои ?
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проба на перка на климатик ?
Stennli написа:Дaвaш деректно кaбелите към зaхрaнвaне.С единия минус е 1-вa степен, с другия е вторa.
това важи, но за 4-тири пиновата букса, т.е перката с резистори, а тази с три пиновата е с модулно управление вградено в мотора на перката и се управлява с широкоимпулсен сигнал от еку-то и ако и подадеш директно 12 волта я убиваш безвъзвратно.
Тази перка се тества само с диагностика, през диагностичната букса на автомобила и с правилния софтуер, още повече за да и се тестват всички скорости.
- bohcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 26.03.2012
- Местоположение: Tryavna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
- Детайли за колата: ебати бавареца :)
Re: Проба на перка на климатик ?
Кой е правилния софтуер ?
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Проба на перка на климатик ?
Широчинно импулсна модулация (ШИМ), Pulse Width Modulation (PWM). Така се управлява вентилатора с трите пина. Няма как да тръгне като се подаде само захранването, необходимо е и управлението.
- Stennli
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
Re: Проба на перка на климатик ?
oci написа:Stennli написа:Дaвaш деректно кaбелите към зaхрaнвaне.С единия минус е 1-вa степен, с другия е вторa.
това важи, но за 4-тири пиновата букса, т.е перката с резистори, а тази с три пиновата е с модулно управление вградено в мотора на перката и се управлява с широкоимпулсен сигнал от еку-то и ако и подадеш директно 12 волта я убиваш безвъзвратно.
Тази перка се тества само с диагностика, през диагностичната букса на автомобила и с правилния софтуер, още повече за да и се тестват всички скорости.
Моя грешкa.Извинявaм се нa колегaтa.Моятa перкa беше с 4-те пинa и от тaм се подведох.
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита 





- Ivo Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 4.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 5er-Reihe
Re: Проба на перка на климатик ?
Може да разкачиш темеретурния датчик на двигателя и да дадеш на контакт. Стрелката за температурата, която е на таблото ще отиде в червената зона, а ако перката работи ще се включи за да охлажда;)
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани