530д бие прекъсвач в 4000 оборота
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- d840
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530D
530д бие прекъсвач в 4000 оборота
Решен проблем ! Помпа за високото налягане на горивото (под седалката)
Колеги четох бая теми но така и не разбрах какво и е на моята бангия...
Тръгнах на път, и осетих в началото още че колата бие прекъсвач в 4000 оборота... ама малко странно сеедно е бензинка :Х..
на магистралата умря съвсем... не искаше повече от 3000 оборота да мине... като и подам газ след 3 започваше да притриса и да се чуе каде да се завре да умре...
на място пак се форсираше до към 4000 и биеше прекъсвач.... след 100-тина километра се управи, и сега си е наред... влиза си в "лютеницата" към 5000, и не го чуват тоя бензиновия прекъсвач
...
от няколко дни се чува някакво бучене като от към мотора отпред вляво... но само като съм в колата... навън не се чува...
четох за някаква помпа под шофиорската седалка... но как се стига до нея?? лятото сменях салона и не видях такова животно под седалката...
п.с.
за 1-път сипах нафта на лукойл... да не им е ..... нафтата ???
понеже като я изхарчих и като сипах от друга бензиностанция и колата е добре сега... може и да е просто съвпадение
знам че не може да се гадае какво точно е , но майстора ми почива до края на седмицата а ме мъчат некви въпросчета и ако може некой колега да помогнеее..
мисля си, може ли пък тая седка дето е на помпата отзад да се е запушила... но пък може ли сама да се отпуши после... филтъра ли да сменя пак...
Колеги четох бая теми но така и не разбрах какво и е на моята бангия...
Тръгнах на път, и осетих в началото още че колата бие прекъсвач в 4000 оборота... ама малко странно сеедно е бензинка :Х..
на магистралата умря съвсем... не искаше повече от 3000 оборота да мине... като и подам газ след 3 започваше да притриса и да се чуе каде да се завре да умре...
на място пак се форсираше до към 4000 и биеше прекъсвач.... след 100-тина километра се управи, и сега си е наред... влиза си в "лютеницата" към 5000, и не го чуват тоя бензиновия прекъсвач

от няколко дни се чува някакво бучене като от към мотора отпред вляво... но само като съм в колата... навън не се чува...
четох за някаква помпа под шофиорската седалка... но как се стига до нея?? лятото сменях салона и не видях такова животно под седалката...
п.с.
за 1-път сипах нафта на лукойл... да не им е ..... нафтата ???
понеже като я изхарчих и като сипах от друга бензиностанция и колата е добре сега... може и да е просто съвпадение

знам че не може да се гадае какво точно е , но майстора ми почива до края на седмицата а ме мъчат некви въпросчета и ако може некой колега да помогнеее..

мисля си, може ли пък тая седка дето е на помпата отзад да се е запушила... но пък може ли сама да се отпуши после... филтъра ли да сменя пак...
Последна промяна d840 на 23 Мар 2014, 21:04, променена общо 1 път
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки !!!
- d840
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530D
Re: 530д бие прекъсвач в 4000 оборота
Малко нови симптоми... Както вече казах, чува се едно бучене отпред отдясно... Снощи случаѝно разбрах че не е нужно да е запалена колата че да се чува... Соето изключи лагер на алтернатора.. когато дам пълен контакт почва да бучи яко... Като се чува само вътре в колата... Отвън ,при мотора се чува едно съскане някаде осоло егр-а.. но не мога да го локализирам точно от каде. И така около минута на контакт, бучи и съска... После спира, връщам ключа давам пак контакт и пак се павтаря сичко... Като запаля колата бучи без да спира, предполагам и със съскането отвън е така но не го чувам заради шума от запаления мотор...
П.п. понамирисва ми леко на навта отпред...
ПОМПА?
Нямям възможност да я закарам на майстора преди събота.... За тва се вайкам тука... Иначе вече колата си върви нормално и не влиза в прекъсвач..
П.п. понамирисва ми леко на навта отпред...
ПОМПА?
Нямям възможност да я закарам на майстора преди събота.... За тва се вайкам тука... Иначе вече колата си върви нормално и не влиза в прекъсвач..
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки !!!
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: 530д бие прекъсвач в 4000 оборота
Имал съм този проблем когато ми беше заминала помпата в резервоара на колата,помпата "под седалката" също може да прави проблем и не се намира вътре в купето а отдолу под кората. С колко нафта беше когато не можеше да се изфорсира?
Този шум вероятно е от печката,тя се намира от ляво зад подкалника (при прага)
Този шум вероятно е от печката,тя се намира от ляво зад подкалника (при прага)

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: 530д бие прекъсвач в 4000 оборота
Също си мисля за помпата под седалката (изпитано) , бученето също идва от нея...
но пък щом си забелязал подобрение с друга нафта , изчакай още малко преди да сменяш помпата.
Така или иначе , ако е помпата сега си в началото на проблема , по-натам колата ще започне да ти гасне при натоварване и трудно ще минава 2к об
но пък щом си забелязал подобрение с друга нафта , изчакай още малко преди да сменяш помпата.
Така или иначе , ако е помпата сега си в началото на проблема , по-натам колата ще започне да ти гасне при натоварване и трудно ще минава 2к об
Последна промяна nightdriver на 02 Яну 2014, 13:25, променена общо 1 път
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: 530д бие прекъсвач в 4000 оборота
помпа под шофьора, прави под 3,6 бара, може да се оправи и със смяна на горивен филтър 

- d840
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530D
Re: 530д бие прекъсвач в 4000 оборота
Днес пак заби муцуната !!!! пак не може да с езфорсира над 4000 на място и 3000 в движение...
в понеделник ще я закарам на майстор... и ще пиша какво става
в понеделник ще я закарам на майстор... и ще пиша какво става

Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки !!!
- Pashaliiski
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 6.04.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E39 '01 525d Touring, E91'06 320d
Re: 530д бие прекъсвач в 4000 оборота
Колега, какво стана с майстора? Пиши, че и аз съм със същия проблем. Диагностицираха уж помпа, ама все още не забива всеки път. Понякога изкрва до 4000 оборота, понякога до по-малко, а понякога не забива изобщо.
- d840
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530D
Re: 530д бие прекъсвач в 4000 оборота
Оказа се ниско налягане на горивото ! Смених помпата под шофьора !
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки !!!
- huligana90
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Долна баня
- Пол: Мъж
- Кара: Х5
- Мечтае да кара: BMW X6М
Re: 530д бие прекъсвач в 4000 оборота
Точно помпата прави тези мизерии, понякога не тръгва и като я чукнеш се оправя (явно има някви четки) 

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани