5та серия Проблем прекъсване

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 20.12.2013
Пол: Мъж

5та серия Проблем прекъсване

Мнение от DimitrovPetyo » 20 Дек 2013, 11:04

Добър ден колата е е39 година 2003,двигател 3000 бензин,231 коня,проблема е следния:Прекъсване на цилиндри,хванати на диагностика,смених "боледуващите" бобинки,смених и свещите с 4 полюсни на Беру,беше добре за известно време,но сега пак прекъсва,отворих капака и разгледах бобините,забелязах,че всичките освен новите имат лилаво-бял оттенък по тях,дали са изгоряли ? На неутрална и на паркинг оборотите играят нагоре надолу,имате ли някакви идеи?Дали проблема е от бобини?Благодаря предварително.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 20.12.2013
Пол: Мъж

Re: 5та серия Проблем прекъсване

Мнение от DimitrovPetyo » 21 Дек 2013, 12:42

Моля ако някой има някаква идея да я сподели.Благодаря!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: 5та серия Проблем прекъсване

Мнение от mad_presley » 21 Дек 2013, 14:34

Номер 7 от схемата сменил ли си? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40

Справка за част

Номенклатурен номер : 11617544805
Описание : РЕГУЛАТОР
Ед.цена (с ДДС) : 453.08 BGL

P.S Тея вече се осраха с това вдигане на цените, беше 270лв :twisted:

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 20.12.2013
Пол: Мъж

Re: 5та серия Проблем прекъсване

Мнение от DimitrovPetyo » 21 Дек 2013, 19:29

Не, това не е сменяно,но днес също колата беше готова да изгасне на няколко пъти в ниските,във високите върви доста прилично.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 18.01.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 530i E39

Re: 5та серия Проблем прекъсване

Мнение от kener » 21 Дек 2013, 21:00

Преди да тръгнеш да копуваш ги извади от колектора (7,8 и дросела) и виж дали не са наблъскани с масло и боклуци. Според мен номер 8 от схемата е отговорно за празния ход. То дава въздуха за празния ход. Номер 7 променя разпределението на въздуха в самия колектор.
Колкото до бобините - по цвета им трудно може да се каже дали са изрядни, но виж по цвета(състоянието) на свещите по може да се хване проблем.
40653

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 20.12.2013
Пол: Мъж

Re: 5та серия Проблем прекъсване

Мнение от DimitrovPetyo » 25 Дек 2013, 14:29

Мислех си,че проблема може да идва от помпата в резервоара защото "шуми",но тогава нямаше да има проблема и на газ нали ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: 5та серия Проблем прекъсване

Мнение от mad_presley » 27 Дек 2013, 15:35

kener написа:....То дава въздуха за празния ход. Номер 7 променя разпределението на въздуха в самия колектор.

Когато на №7 му се разбие клапата и започва да пуска въздух (или да не пуска) там където трябва и започва да мени оборотите на ниски. Ако му е прецакан №8 от схемата, в момента в който започнат да падат оборотите няма да може да ги възстанови и ще гасне колата всеки път.
Общо взето диса клапата е проблемна при М54, така че се започва с нея първо. В Е46 имаше май няколко теми за тази клапа.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 18.01.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 530i E39

Re: 5та серия Проблем прекъсване

Мнение от kener » 27 Дек 2013, 17:40

mad_presley написа:
kener написа:....То дава въздуха за празния ход. Номер 7 променя разпределението на въздуха в самия колектор.

Когато на №7 му се разбие клапата и започва да пуска въздух (или да не пуска) там където трябва и започва да мени оборотите на ниски. Ако му е прецакан №8 от схемата, в момента в който започнат да падат оборотите няма да може да ги възстанови и ще гасне колата всеки път.
Общо взето диса клапата е проблемна при М54, така че се започва с нея първо. В Е46 имаше май няколко теми за тази клапа.


Ok. Моето мнение се базира на общия принцип важащ за всички автомобили. Нямам много опит с М54, а явно има специфични различия. Един единствен М54 с развалена (беше заяла от масло и боклуц) клапа съм виждал и двигателя работеше "странно" и с 900об. на празен ход.
40653

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 20.12.2013
Пол: Мъж

Re: 5та серия Проблем прекъсване

Мнение от DimitrovPetyo » 28 Дек 2013, 0:51

mad_presley написа:
kener написа:....То дава въздуха за празния ход. Номер 7 променя разпределението на въздуха в самия колектор.

Когато на №7 му се разбие клапата и започва да пуска въздух (или да не пуска) там където трябва и започва да мени оборотите на ниски. Ако му е прецакан №8 от схемата, в момента в който започнат да падат оборотите няма да може да ги възстанови и ще гасне колата всеки път.
Общо взето диса клапата е проблемна при М54, така че се започва с нея първо. В Е46 имаше май няколко теми за тази клапа.

Приятелю започна вече и да изгасва колата явно проблема е този който каза ти !!! :lalala:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: София
Кара: е53

Re: 5та серия Проблем прекъсване

Мнение от Cyberloner » 28 Дек 2013, 17:59

тия верно са полудели с цените...
http://www.ebay.com/bhp/bmw-11617544805

директно от там да го взима и с доживотна гаранция го дават хората даже :)

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook