5та серия Проблем прекъсване
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- DimitrovPetyo
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 20.12.2013
- Пол: Мъж
5та серия Проблем прекъсване
Добър ден колата е е39 година 2003,двигател 3000 бензин,231 коня,проблема е следния:Прекъсване на цилиндри,хванати на диагностика,смених "боледуващите" бобинки,смених и свещите с 4 полюсни на Беру,беше добре за известно време,но сега пак прекъсва,отворих капака и разгледах бобините,забелязах,че всичките освен новите имат лилаво-бял оттенък по тях,дали са изгоряли ? На неутрална и на паркинг оборотите играят нагоре надолу,имате ли някакви идеи?Дали проблема е от бобини?Благодаря предварително.
- DimitrovPetyo
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 20.12.2013
- Пол: Мъж
Re: 5та серия Проблем прекъсване
Моля ако някой има някаква идея да я сподели.Благодаря!
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: 5та серия Проблем прекъсване
Номер 7 от схемата сменил ли си? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
Справка за част
Номенклатурен номер : 11617544805
Описание : РЕГУЛАТОР
Ед.цена (с ДДС) : 453.08 BGL
P.S Тея вече се осраха с това вдигане на цените, беше 270лв
Справка за част
Номенклатурен номер : 11617544805
Описание : РЕГУЛАТОР
Ед.цена (с ДДС) : 453.08 BGL
P.S Тея вече се осраха с това вдигане на цените, беше 270лв

- DimitrovPetyo
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 20.12.2013
- Пол: Мъж
Re: 5та серия Проблем прекъсване
Не, това не е сменяно,но днес също колата беше готова да изгасне на няколко пъти в ниските,във високите върви доста прилично.
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: 5та серия Проблем прекъсване
Преди да тръгнеш да копуваш ги извади от колектора (7,8 и дросела) и виж дали не са наблъскани с масло и боклуци. Според мен номер 8 от схемата е отговорно за празния ход. То дава въздуха за празния ход. Номер 7 променя разпределението на въздуха в самия колектор.
Колкото до бобините - по цвета им трудно може да се каже дали са изрядни, но виж по цвета(състоянието) на свещите по може да се хване проблем.
Колкото до бобините - по цвета им трудно може да се каже дали са изрядни, но виж по цвета(състоянието) на свещите по може да се хване проблем.
- DimitrovPetyo
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 20.12.2013
- Пол: Мъж
Re: 5та серия Проблем прекъсване
Мислех си,че проблема може да идва от помпата в резервоара защото "шуми",но тогава нямаше да има проблема и на газ нали ?
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: 5та серия Проблем прекъсване
kener написа:....То дава въздуха за празния ход. Номер 7 променя разпределението на въздуха в самия колектор.
Когато на №7 му се разбие клапата и започва да пуска въздух (или да не пуска) там където трябва и започва да мени оборотите на ниски. Ако му е прецакан №8 от схемата, в момента в който започнат да падат оборотите няма да може да ги възстанови и ще гасне колата всеки път.
Общо взето диса клапата е проблемна при М54, така че се започва с нея първо. В Е46 имаше май няколко теми за тази клапа.
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: 5та серия Проблем прекъсване
mad_presley написа:kener написа:....То дава въздуха за празния ход. Номер 7 променя разпределението на въздуха в самия колектор.
Когато на №7 му се разбие клапата и започва да пуска въздух (или да не пуска) там където трябва и започва да мени оборотите на ниски. Ако му е прецакан №8 от схемата, в момента в който започнат да падат оборотите няма да може да ги възстанови и ще гасне колата всеки път.
Общо взето диса клапата е проблемна при М54, така че се започва с нея първо. В Е46 имаше май няколко теми за тази клапа.
Ok. Моето мнение се базира на общия принцип важащ за всички автомобили. Нямам много опит с М54, а явно има специфични различия. Един единствен М54 с развалена (беше заяла от масло и боклуц) клапа съм виждал и двигателя работеше "странно" и с 900об. на празен ход.
- DimitrovPetyo
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 20.12.2013
- Пол: Мъж
Re: 5та серия Проблем прекъсване
mad_presley написа:kener написа:....То дава въздуха за празния ход. Номер 7 променя разпределението на въздуха в самия колектор.
Когато на №7 му се разбие клапата и започва да пуска въздух (или да не пуска) там където трябва и започва да мени оборотите на ниски. Ако му е прецакан №8 от схемата, в момента в който започнат да падат оборотите няма да може да ги възстанови и ще гасне колата всеки път.
Общо взето диса клапата е проблемна при М54, така че се започва с нея първо. В Е46 имаше май няколко теми за тази клапа.
Приятелю започна вече и да изгасва колата явно проблема е този който каза ти !!!

- Cyberloner
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: 5та серия Проблем прекъсване
тия верно са полудели с цените...
http://www.ebay.com/bhp/bmw-11617544805
директно от там да го взима и с доживотна гаранция го дават хората даже
http://www.ebay.com/bhp/bmw-11617544805
директно от там да го взима и с доживотна гаранция го дават хората даже

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани