Детонация при първо стартиране сутрин.....V8
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Детонация при първо стартиране сутрин.....V8
Абе колеги забелязах ,че от както стана по-студено сутрин като я паля ми прави сериозна детонация.Колата няма газ,ако има значение. 
Интересното е ,че само при първо запалване сутрин.след това не прави така.


Интересното е ,че само при първо запалване сутрин.след това не прави така.


- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Детонация при първо стартиране сутрин.....V8
Nasko_325TD написа:Абе колеги забелязах ,че от както стана по-студено сутрин като я паля ми прави сериозна детонация.Колата няма газ,ако има значение.
Интересното е ,че само при първо запалване сутрин.след това не прави така.![]()
Как го разбра,че ти прави сериозна детонация?

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Детонация при първо стартиране сутрин.....V8
Ами гърми в тръбите под колата(първо там се чува) и после и отзад по-леко,но само веднъж при първоначално палене.
А бенза е от ОМВ 95.

А бенза е от ОМВ 95.

- TheFreeRider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 1.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW
Re: Детонация при първо стартиране сутрин.....V8
Това и при мен съм го забелязвал - не е всеки път, но се случва да запали с едно металическо "дзън" от генерацията. И то се чува не толкова от ауспуха, колкото от тръбите/гърнетата отпред. Нямам други проблеми с двигателя, грешки не е записвал. Ще следя темата с интерес 

- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Детонация при първо стартиране сутрин.....V8
Автоматик е предполагам?Качи я на подемник и я запали нормално е да гърми от тръбите,ако са пробити преди заглушителя.Прегледай си генерацията.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Детонация при първо стартиране сутрин.....V8
Ами не се чува да изпуска генерацията.
Не не е автомат,ръчка е колата M62B35.
Забелязах друго,примерно на място я форсирам леко,но рязко до към 2000 припуква пак в генерацията,но значително по-леко.
Странна работа.
Но сутрин си е направо гърмеж при първото стартиране,все едно пиратка гърми вътре в тръбата.
Скоро бях при майстор на гърнета,да ми свали катализаторните,че едното беше запушено доста,сложих резонатори на Аспо.
Такива имаше при него.
Не не е автомат,ръчка е колата M62B35.

Забелязах друго,примерно на място я форсирам леко,но рязко до към 2000 припуква пак в генерацията,но значително по-леко.
Странна работа.


Но сутрин си е направо гърмеж при първото стартиране,все едно пиратка гърми вътре в тръбата.
Скоро бях при майстор на гърнета,да ми свали катализаторните,че едното беше запушено доста,сложих резонатори на Аспо.

Такива имаше при него.

- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Детонация при първо стартиране сутрин.....V8
За да тряска в ауспуха центровката нещо се базика,провери на диагностиката кнок сензорите,ако там не покаже нищо търси проблема в кабели свещи,вакуум регулатор най-лошия случай е клапани на някой цилиндър да са се сдухали и да пълни неизгоряла смес в гърнето
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Детонация при първо стартиране сутрин.....V8
GecataBMW-E46 написа:За да тряска в ауспуха центровката нещо се базика,провери на диагностиката кнок сензорите,ако там не покаже нищо търси проблема в кабели свещи,вакуум регулатор най-лошия случай е клапани на някой цилиндър да са се сдухали и да пълни не изгоряла смес в гърнето
Ок,ще я качим тези дни.Как се разбира дали не са в ред!?Какво се гледа?

- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Детонация при първо стартиране сутрин.....V8
Някой или не само един от цилиндрите не работи като е студен двигателя и заминава бензин в изпускателния колектор/генерация. От температурата на изгорелите газове от останалите работещи цилиндри бензина се взривява там и от това е този звук. Компресията се мери но за да е показателно измерването трябва на студен двигател да се прави.
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Детонация при първо стартиране сутрин.....V8
gentata написа:Някой или не само един от цилиндрите не работи като е студен двигателя и заминава бензин в изпускателния колектор/генерация. От температурата на изгорелите газове от останалите работещи цилиндри бензина се взривява там и от това е този звук. Компресията се мери но за да е показателно измерването трябва на студен двигател да се прави.
Баш пък на загрял двигател се мери,ти твойта кола студена ли я караш през цялото време,още повече,че маслото като е студена колата е по-гъсто и измерването няма да е достоверно.
ПП.Гена,надявам се сещаш,че студен мотор е доста обширно понятие,колата може да е студена при 40 градуса жега навън,може да е студена и при -20,такива огромни колебания ще има в измерването,че ще си хвърлиш мотора


Последна промяна GecataBMW-E46 на 08 Дек 2013, 11:48, променена общо 1 път
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Детонация при първо стартиране сутрин.....V8
Точно заради маслото на студена за да се оцени какво е състоянието на сегментите а не на маслото
Има разлика от 2-3 бара при студена и топла.

- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Детонация при първо стартиране сутрин.....V8
gentata написа:Точно заради маслото на студена за да се оцени какво е състоянието на сегментите а не на маслотоИма разлика от 2-3 бара при студена и топла.
Какво състояние на сегменти ще оцениш,след като тва масло е по-гъсто и се качва компресията???Чети горе.
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Детонация при първо стартиране сутрин.....V8
Идеята ми беше че сутрин (сега си е студено буквално) като се пали мотора както стана ясно и проблема се появява само тогава. Маслото все още е в картера и не е тръгнало нагоре по валове и цилиндри точно защото е доста гъсто при тези температури и може да се каже че двигателя работи на "сухо", това е в първите секунди до минута при стартирането. И за това отсъства маслото в цилиндъра от където пък няма как да влияе на компресията. Така мисля аз пък може и да греша 

- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Детонация при първо стартиране сутрин.....V8
gentata написа:Идеята ми беше че сутрин (сега си е студено буквално) като се пали мотора както стана ясно и проблема се появява само тогава. Маслото все още е в картера и не е тръгнало нагоре по валове и цилиндри точно защото е доста гъсто при тези температури и може да се каже че двигателя работи на "сухо", това е в първите секунди до минута при стартирането. И за това отсъства маслото в цилиндъра от където пък няма как да влияе на компресията. Така мисля аз пък може и да греша
Помпата го качва маслото почти моментално,все пак не е на грес

- Cyberloner
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Детонация при първо стартиране сутрин.....V8
Така или иначе, при положение, че проблемът се проявява в първите секунди, при палене на студен мотор и съмненията са в компресията, е логично да се мери тогава, а не като е загряла и вече проблемът го няма. От друга страна, независимо от температурата, ако проблемът е в компресията на някой цилиндър, тогава той ще има осезаема разлика спрямо останалите
И изписах всичко това, само и само за да не се филмира човека да нощува пред сервиза, а спокойно да си отиде с колата и да си премери компресията независимо колко е загрял двигателят
П.П. при кофти компресия може да ти дава и, че точно този цилиндър е с по-голяма от останалите, примерно неговата е 17-18 а на другите около 12. Това се получава от т.нар. дизелиране(самозапалване при високо налягане) на маслото.

И изписах всичко това, само и само за да не се филмира човека да нощува пред сервиза, а спокойно да си отиде с колата и да си премери компресията независимо колко е загрял двигателят

П.П. при кофти компресия може да ти дава и, че точно този цилиндър е с по-голяма от останалите, примерно неговата е 17-18 а на другите около 12. Това се получава от т.нар. дизелиране(самозапалване при високо налягане) на маслото.
Последна промяна Cyberloner на 08 Дек 2013, 14:12, променена общо 2 пъти
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани