Проблем с клапан на рейл на високото налягане или дюза?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с клапан на рейл на високото налягане или дюза?
Здравейте, имам проблем с колата от няколко дена. Губи мощност и тресе при ниските обороти, все едно някъде прекъсва, не угасва иначе. Колата е 530д 2000 година, автоматик. Да уточня, че се намирам в Англия и я карах в сервиз. Качвахме я на компютър и показва, че 6-тата дюза е повредена. Но един мой приятел, който се занимава точно с дизелови помпи и дюзи, от българия ми каза, че 90% от колите проблема идва от клапана на рейл за високото налягане и да пробвам първо да почистя него и може да се оправи, да не си давам парите за дюза. Та днес в английския сервиз, човека каза че е дюзата и трябва да се смени, изчисти от компа грешката, но колата не се оправи, като я запаля и пак трепти. Някои имал ли е същия проблем, ако може да помогне със съвет какво да правя, защото тук услугите са доста скъпи в сервиз.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с клапан на рейл на високото налягане или дюза?
От разстояние едва ли някой може да каже какво точно трябва да се направи. Ако фактическото налягане в рейката отговаря на зададеното от DDE може да се предположи, че помпата, клапан-регулатора и датчика за налягането са в изправност.
Твърдят, че е дюза- нека видят управляващият я сигнал с осцилоскоп и премерят обратното гориво, защото тези дюзи не са никак евтини- в България нова дюза струва 1000лв. почистването и 300лв.
Твърдят, че е дюза- нека видят управляващият я сигнал с осцилоскоп и премерят обратното гориво, защото тези дюзи не са никак евтини- в България нова дюза струва 1000лв. почистването и 300лв.
- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: Проблем с клапан на рейл на високото налягане или дюза?
Чак 1000лв за дюза не е:
Номенклатурен номер :
13537785573
Описание :
ИНЖЕКТОР
Ед.цена (с ДДС) :
524.16 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
На мой познат 3.0d не трепереше, но стойностите не бяха добри и за сваляне-качване му взеха по 30лв. на дюза + 30лв. за чистене(предполагам с ултразвук) т.е. 360лв. за цялата операция.
Имам и друг познат, на който същия 3.0d трепереше - имаше 2 дюзи за ремонт, той не обърна внимание и тези развалени(пикаещи) дюзи и те стопиха буталата... цифрата на ремонта ще я спестя на колегата пуснал темата за да не го стресирам, но го съвервам час по-скоро да оправи повредената дюза. Ако може да се ремонтира, ако не в БГ има читави дюзи втора ръка за по ~150лв.
Номенклатурен номер :
13537785573
Описание :
ИНЖЕКТОР
Ед.цена (с ДДС) :
524.16 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
На мой познат 3.0d не трепереше, но стойностите не бяха добри и за сваляне-качване му взеха по 30лв. на дюза + 30лв. за чистене(предполагам с ултразвук) т.е. 360лв. за цялата операция.
Имам и друг познат, на който същия 3.0d трепереше - имаше 2 дюзи за ремонт, той не обърна внимание и тези развалени(пикаещи) дюзи и те стопиха буталата... цифрата на ремонта ще я спестя на колегата пуснал темата за да не го стресирам, но го съвервам час по-скоро да оправи повредената дюза. Ако може да се ремонтира, ако не в БГ има читави дюзи втора ръка за по ~150лв.

3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани