Диагностика с INPA грешки на 530 ДА 193к.с.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Диагностика с INPA грешки на 530 ДА 193к.с.

Мнение от todorakis82 » 19 Ное 2013, 12:04

Колеги някой знае ли, какви са тези грешки колата Е39 530 ДА 193 к.с.2001г.
dizel dwigatel.jpg
dizel dwigatel 2.jpg
dizel dwigatel analog 1.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Re: Диагностика с INPA грешки на 530 ДА 193к.с.

Мнение от todorakis82 » 19 Ное 2013, 12:09

Тава са на скорости
skorosti 1.jpg
skorosti 1.1.jpg
skorosti 1.2.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Диагностика с INPA грешки на 530 ДА 193к.с.

Мнение от Z3Ro* » 19 Ное 2013, 13:38

Първите две снимки са за подгревни свещи или за релето им. На третата снимка проблеми аз не виждам.
Следващите две са проблем с CAN комуникацията - всичко по колата ли работи в тази връзка?
Последната грешка е от паднал акумулатор - би трябвало след изчистване и зареждане на акумулатора да не се появява повече. Ако обаче често пада акумулаторът може да е свързано с утечка и грешките от горните две снимки да са свързани с това... :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Re: Диагностика с INPA грешки на 530 ДА 193к.с.

Мнение от todorakis82 » 19 Ное 2013, 14:21

Z3Ro* написа:Първите две снимки са за подгревни свещи или за релето им. На третата снимка проблеми аз не виждам.
Следващите две са проблем с CAN комуникацията - всичко по колата ли работи в тази връзка?
Последната грешка е от паднал акумулатор - би трябвало след изчистване и зареждане на акумулатора да не се появява повече. Ако обаче често пада акумулаторът може да е свързано с утечка и грешките от горните две снимки да са свързани с това... :yes:

Колега трябва да сменя подгревните свещи или релето ли, сега от както е по студено сутрин, като дам на контакт ми излиза надпис за няколко секунди с големия бордови съм, сигурно е за подгревните свещи и аз го изчаквам и си паля без проблем.
По колата всичко работи, какво е CAN комуникация.
Преди няколко месеца смених алтернатора дали от него ще е записала грешки, акумолатора не е падал единствено когато имаше проблем с алтернатора но затова го смених.
Има ли нещо тревожно с оглед на грешките, защото колата си върви трябва да и сменя някакъв тампон на мотора или скоростите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 12.07.2009
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Re: Диагностика с INPA грешки на 530 ДА 193к.с.

Мнение от doktormik » 19 Ное 2013, 16:25

и крушчица на плафона в купето да си вземеш.... :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Re: Диагностика с INPA грешки на 530 ДА 193к.с.

Мнение от todorakis82 » 19 Ное 2013, 17:38

doktormik написа:и крушчица на плафона в купето да си вземеш.... :D

:D Непременно ще взема :lol: :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Диагностика с INPA грешки на 530 ДА 193к.с.

Мнение от Z3Ro* » 19 Ное 2013, 20:00

Какво изписва на борда като дадеш на контакт?
По принцип може всички записани грешки да са следствие на проблем с динамото - ако няма ток може и подгревни свещи/реле да записва като грешка...
Казваш, че си го сменил, значи ако изтриете грешките не трябва да се появяват отново! Ако пак записва първите две, вероятно имаш за смяна подгревна/и свещи или реле - за останалите мисля, че са записани заради проблема, който си имал с динамото... :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Re: Диагностика с INPA грешки на 530 ДА 193к.с.

Мнение от todorakis82 » 19 Ное 2013, 21:41

Z3Ro* написа:Какво изписва на борда като дадеш на контакт?
По принцип може всички записани грешки да са следствие на проблем с динамото - ако няма ток може и подгревни свещи/реле да записва като грешка...
Казваш, че си го сменил, значи ако изтриете грешките не трябва да се появяват отново! Ако пак записва първите две, вероятно имаш за смяна подгревна/и свещи или реле - за останалите мисля, че са записани заради проблема, който си имал с динамото... :yes:

На борда изписва на италянски "preriscaldamento" което озночава "подгряване" излиза за 2-3 секунди и изчезва при външна температура 6-7 градуса това е сутрин при първи кантакт преди да запаля после колкото пъти да паля не излиза този надпис, ако е по топло не изписва нищо.
Да калега смених динамото преди няколко месеца и нямам проблем с тоците явно от тогава са записани тези грешки.
Грешките ги изтрихме и ще видим дали ще се появят отново. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Re: Диагностика с INPA грешки на 530 ДА 193к.с.

Мнение от todorakis82 » 20 Ное 2013, 18:31

Колеги, какво означава CAN комуникация :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Диагностика с INPA грешки на 530 ДА 193к.с.

Мнение от Z3Ro* » 20 Ное 2013, 18:51

todorakis82 написа:Колеги, какво означава CAN комуникация :?:


Комуникацията между отделните модули в колата - ако например има проблем с ABS/ASC модула е много вероятно да не работи километраж и някои други индикации по таблото, както и примерно радиото може да прави проблеми.
Доколкото знам и както на мен ми бе обяснено от майстор, отделните модули са вързани на CAN /Controller area network/ Bus /по нашему "шина"/, демек ако някой модул товари шината, дава отражение и върху работата на друг модул.
Аз например имах разядена платка на печката...оттам когато не работеше печката /понеже тя сработваше когато си поиска/ не ми работеха същевременно климата, подгрева на седалките и заключването от ключа... :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Диагностика с INPA грешки на 530 ДА 193к.с.

Мнение от Ivo_Borisov » 21 Ное 2013, 9:37

todorakis82 написа:
Z3Ro* написа:Какво изписва на борда като дадеш на контакт?
По принцип може всички записани грешки да са следствие на проблем с динамото - ако няма ток може и подгревни свещи/реле да записва като грешка...
Казваш, че си го сменил, значи ако изтриете грешките не трябва да се появяват отново! Ако пак записва първите две, вероятно имаш за смяна подгревна/и свещи или реле - за останалите мисля, че са записани заради проблема, който си имал с динамото... :yes:

На борда изписва на италянски "preriscaldamento" което озночава "подгряване" излиза за 2-3 секунди и изчезва при външна температура 6-7 градуса това е сутрин при първи кантакт преди да запаля после колкото пъти да паля не излиза този надпис, ако е по топло не изписва нищо.
Да калега смених динамото преди няколко месеца и нямам проблем с тоците явно от тогава са записани тези грешки.
Грешките ги изтрихме и ще видим дали ще се появят отново. :yes:

Това подгряване излиза защото все пак свещите подгряват при студено палене, не е грешка.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Re: Диагностика с INPA грешки на 530 ДА 193к.с.

Мнение от todorakis82 » 21 Ное 2013, 11:16

Според мен нямам свещи за смяна и как се разбира дали трябва да се сменят. Мисля също, че този надпис за подгряването си е абсолютно нормално да изписва на колите с големия борд. сутрин когато е по студено.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Диагностика с INPA грешки на 530 ДА 193к.с.

Мнение от Z3Ro* » 21 Ное 2013, 12:18

todorakis82 написа:Според мен нямам свещи за смяна и как се разбира дали трябва да се сменят. Мисля също, че този надпис за подгряването си е абсолютно нормално да изписва на колите с големия борд. сутрин когато е по студено.


:yes: - нормално е! Грешките за "glow plugs/relay" показват кога има нещо от тази система за смяна. Ако при теб не се появят отново, значи са били следствие на проблема с динамото и падналия акумулатор... :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Диагностика с INPA грешки на 530 ДА 193к.с.

Мнение от spacepl » 21 Ное 2013, 12:47

Тия грешки са през 30 хиляди километра. Изтрии ги, покарай два дена и тогава вече гледай какво ще излезне.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Re: Диагностика с INPA грешки на 530 ДА 193к.с.

Мнение от todorakis82 » 21 Ное 2013, 15:04

niki81vd написа:
niki81vd написа:Грешките сме ги изтрили.
Проблем беше, че не успяхме да влезем никъде другаде с INPA, освен в двигателя и скоростите.
Свети ер бега, но не успях с INPA да вляза, въобще в никакъв друг модул.
Някой има ли отговор на този въпрос?
Буксата не е от кръглите, а е в нишата под волана.
Да обобщя, прочетохме грешките на двигателя, изтрихме ги. От тогава колко е минала колата незнам, но не е четена отново, за да видим някоя повторена ли е. Крушката на плафона я сложихме на единия габарит, ангелските, че в неделя нямаше де да търсим.
Прочетохме скоростите, и изтрихме грешките, след това не е правена диагностика.
В никакъв друг модул не успяхме да се вържем и четем. Компа бе рестартиран. INPA също. Акумулатора не го откачвахме , но каквито и манипулации да правим, само в двигателя и скоростите ни допусна.

След допитване разбрах, че е възможно наличието на втора диагностична букса под капака, която чете всичко, а тази вътре е само за двигателя и скоростите. Тоше, може да ти излезе късмета, но само за четенето, а да се окаже че колата ти е около 99 година :mhihi:

Е хайде сега 99 година нали по VIN-GS95675 номер излиза 2000г. и е фейслифт :evil:

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook