E39 540i въпрос за филтър картерни газове ?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
E39 540i въпрос за филтър картерни газове ?
При загрял двигател, когато колата е с навит волан и най-вече като я запаля и дам бързо на "D" или "R" (колата е с АСК), оборотите падат и по някой път автомобила гасне, ако е с прав волан само падат оборотите доста и след това се закрепват. Бях чел тук във форума, че тези проблеми може да са свързани с въпросния филтър.
Някой да се е сблъсквал с такива проблеми ???
П.С. каква му е работата на този филтър ?
Някой да се е сблъсквал с такива проблеми ???
П.С. каква му е работата на този филтър ?
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: E39 540i въпрос за филтър картерни газове ?
Освен това може да са поне още 10 неща
Вакумен регулатор е това намира се отзад на входящия колектор.
По принцип това става и от сдухал датчик разпределителен вал ( ако си след 97-ма година са 2 на всяка глава ) , така изглежда , но има и на другата глава на същото място http://www.magnum1.com/magnum/BMW-740/740_Pages/Maintenance-Pages/CPS_740.php .
Трябва си диагностика и ще се изумиш колата колко може да "говори" и да си каже проблема.
Отделно пусни си климатика и виж дали щи го прави пак този проблем , защото на по-старите модели ECU-то е настроено на празен ход да е около 500-550rpm без клима и на 700 ако е с клима. Ако е само това , споко , скоро ще почне и претрисане рано сутрин докато загрее

По принцип това става и от сдухал датчик разпределителен вал ( ако си след 97-ма година са 2 на всяка глава ) , така изглежда , но има и на другата глава на същото място http://www.magnum1.com/magnum/BMW-740/740_Pages/Maintenance-Pages/CPS_740.php .
Трябва си диагностика и ще се изумиш колата колко може да "говори" и да си каже проблема.
Отделно пусни си климатика и виж дали щи го прави пак този проблем , защото на по-старите модели ECU-то е настроено на празен ход да е около 500-550rpm без клима и на 700 ако е с клима. Ако е само това , споко , скоро ще почне и претрисане рано сутрин докато загрее

Re: E39 540i въпрос за филтър картерни газове ?
omegaart написа:Освен това може да са поне още 10 нещаВакумен регулатор е това намира се отзад на входящия колектор.
По принцип това става и от сдухал датчик разпределителен вал ( ако си след 97-ма година са 2 на всяка глава ) , така изглежда , но има и на другата глава на същото място http://www.magnum1.com/magnum/BMW-740/740_Pages/Maintenance-Pages/CPS_740.php .
Трябва си диагностика и ще се изумиш колата колко може да "говори" и да си каже проблема.
Отделно пусни си климатика и виж дали щи го прави пак този проблем , защото на по-старите модели ECU-то е настроено на празен ход да е около 500-550rpm без клима и на 700 ако е с клима. Ако е само това , споко , скоро ще почне и претрисане рано сутрин докато загрее
Като се замисля днес като беше около 2 градуса, като запалих и след малко започна леко да претриса и като подадох леко газ до 1200 оборота и там претриса повече. От какво може да е ??
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: E39 540i въпрос за филтър картерни газове ?
Ако не се лъжа колегата mad_presley имаше същия проблем и даже има за продан филтър картерни газове,пиши му.
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: E39 540i въпрос за филтър картерни газове ?
booobby написа:omegaart написа:Освен това може да са поне още 10 нещаВакумен регулатор е това намира се отзад на входящия колектор.
По принцип това става и от сдухал датчик разпределителен вал ( ако си след 97-ма година са 2 на всяка глава ) , така изглежда , но има и на другата глава на същото място http://www.magnum1.com/magnum/BMW-740/740_Pages/Maintenance-Pages/CPS_740.php .
Трябва си диагностика и ще се изумиш колата колко може да "говори" и да си каже проблема.
Отделно пусни си климатика и виж дали щи го прави пак този проблем , защото на по-старите модели ECU-то е настроено на празен ход да е около 500-550rpm без клима и на 700 ако е с клима. Ако е само това , споко , скоро ще почне и претрисане рано сутрин докато загрее
Като се замисля днес като беше около 2 градуса, като запалих и след малко започна леко да претриса и като подадох леко газ до 1200 оборота и там претриса повече. От какво може да е ??
Тва се държи на така наречения Missfire в цилиндрите , като се закачи сутрин ( на студена кола ) и се погледне графиката на INPA с живите данни ще ти излезе нещо такова

т.е. цилиндри дето не работят добре , това може да е в следствие на датчика , ламна сонда , филтъра на картерните газове , свещи , бубини , лули и т.н. Няма вариант без диагностика да се определи какво е , все ще е гадаене.
p.s.
Ето го на клипче към 3-та минута.
http://www.youtube.com/watch?v=7nbW5NrF0r0
Така може се разбере дали само на 1 цилиндър прави проблема или на различни , ако е на един е ясно накъде да се насочиш ( лула , свещ или бобина ) , но ако е винаги/почти на различни значи е от някое от горе споменатите

Добре дошъл в клуба , M62 е много хубав мотор , но си има бая детски проблеми дето си изискват ръчкане и четене.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани