Амортисьори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- advokata25
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 20.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39/525DA/03
Амортисьори
Колеги, предстой ми смяна на предните амортисьори на е 39 525д 2003, седан. Моля споделете впечатления от марките амортисьори и какви е добре да сложа. Вариантите, които ми предлагат са Monroe - 130 лв. и Sachs за 210 лв. Много се колебая как да постъпя 

- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: Амортисьори
Първо провери по VIN с какво окачване си - обикновенно, M-Tech 1-2, след това търси същите амортесори или техни заместители, защото има разлика между различните видове окачвания. За марка... коментари всякакви, но задължително с поне 2г. гаранция 

- advokata25
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 20.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39/525DA/03
Re: Амортисьори
С обикновено окачване съм
- krasi2bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: Амортисьори
Привет , Монро Сенсатрак - двойнодеистваш , аз сьм с такива и вече г. нямам грижа , само че цената на която ги купих беше доста по висока 

- spec-V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 30.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F31
- Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C
Re: Амортисьори
За протокола , на М-тех 2 няма алтернативни аморт. освен оригинал 

- liort
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 3.01.2005
- Местоположение: на СЕЛО
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
- Мечтае да кара: E30 кабрио с V8
Re: Амортисьори
Разлики при двойно действащ амортисьор и обикновен.
Обикновен: с две думи, имате по-мека и комфортна возия при преминаване през легнал полицай, амортисьора поема неравността и после връща колата в нормално положение, гумата не губи контакт с пътя, действа на натиск.
Двойно действащ: същата ситуация, след поемане на неравността, амортисьора не позволява на колата да се върне толкова бързо в нормално положение, действа и на натиск и на опън, нежелан ефект, загуба на сцепление с пътя, поради липса на контакт гума път. По-твърда возия но-много по стабилно поведение на колата на пътя и при висока скорост. Няма го това лашкане при рязко завиване и т.н.( в случай на спортно окачване, твърдо) В нашия случай, загуба на контакт гума път няма как да стане, остава само по-стабилна и малко по твърда возия. Препоръчвам, но зависи и от стила на шофиране и желания комфорт.
Лочен опит от Е30 с Кони спорт регулируемо с APEX пружини за кабрио. Не е добре когато колата се отлепи от пътя заради множество неравности.
Сори за офтопика, но дано съм бил полезен.
Аз отскоро съм с Е39 и съм с Монро Рефлекс които също са двойно действащи, М Тех2 окачване и съм доволен от поведението на колата.
Обикновен: с две думи, имате по-мека и комфортна возия при преминаване през легнал полицай, амортисьора поема неравността и после връща колата в нормално положение, гумата не губи контакт с пътя, действа на натиск.
Двойно действащ: същата ситуация, след поемане на неравността, амортисьора не позволява на колата да се върне толкова бързо в нормално положение, действа и на натиск и на опън, нежелан ефект, загуба на сцепление с пътя, поради липса на контакт гума път. По-твърда возия но-много по стабилно поведение на колата на пътя и при висока скорост. Няма го това лашкане при рязко завиване и т.н.( в случай на спортно окачване, твърдо) В нашия случай, загуба на контакт гума път няма как да стане, остава само по-стабилна и малко по твърда возия. Препоръчвам, но зависи и от стила на шофиране и желания комфорт.
Лочен опит от Е30 с Кони спорт регулируемо с APEX пружини за кабрио. Не е добре когато колата се отлепи от пътя заради множество неравности.
Сори за офтопика, но дано съм бил полезен.
Аз отскоро съм с Е39 и съм с Монро Рефлекс които също са двойно действащи, М Тех2 окачване и съм доволен от поведението на колата.
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
Re: Амортисьори
Най-добре сложи такива, каквито имаш в момента стига да намериш с доказан произход.
Поради противоречивите мнения за БОГЕ (каквито бяха моите оригинални) аз сложиш Kayaba (KYB). Цената беше 450-500лв и вече 40-ина хил. км са си супер.
Поради противоречивите мнения за БОГЕ (каквито бяха моите оригинални) аз сложиш Kayaba (KYB). Цената беше 450-500лв и вече 40-ина хил. км са си супер.
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
Re: Амортисьори
колега от кой модел на KYB сложи
Re: Амортисьори
320iPower написа:колега от кой модел на KYB сложи
Excel-G
Колата е фабрично с M-Sport suspension, ако е от значение. Разлика във возенето не съм усетил.
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
Re: Амортисьори
аха мерси и на мен ми предложиха този им модел с 2 години гаранция
- ERNEST
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 30.09.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 523i Touring
Re: Амортисьори
Indiana написа:320iPower написа:колега от кой модел на KYB сложи
Excel-G
Колата е фабрично с M-Sport suspension, ако е от значение. Разлика във возенето не съм усетил.
кой номер сложи на KYB защото тя не се произвежда за м-спорт съспеншън?
Във Форума на ФОРД има 2 теми - ПРОБЛЕМИ и ПРОДАВА!!!
Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи
Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо
При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!!
Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи
Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо
При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!!
Re: Амортисьори
ERNEST написа:Indiana написа:320iPower написа:колега от кой модел на KYB сложи
Excel-G
Колата е фабрично с M-Sport suspension, ако е от значение. Разлика във возенето не съм усетил.
кой номер сложи на KYB защото тя не се произвежда за м-спорт съспеншън?
Действително е така по каталог. И мен ме притесняваше, че нямат за М окачване, но въпреки това ме убедиха, че ще съм доволен.
Колата не вози по-зле, даже напротив - супер стегната е. Нито са се прецакали за толкова време.
Номерата са: 335811, 335812
Аз съм доволен. Получих това, за което платих. Накои казват, че вече има масово ментета и на KYB.....

- ERNEST
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 30.09.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 523i Touring
Re: Амортисьори
как е с височината отпред в момента.
Във Форума на ФОРД има 2 теми - ПРОБЛЕМИ и ПРОДАВА!!!
Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи
Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо
При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!!
Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работи
Практика - това е когато всичко работи, но не знаете защо
При нас съчетаваме теорията с практиката - НИЩО не работи и нямаме понятие защо!!!
Re: Амортисьори
ERNEST написа:как е с височината отпред в момента.
Както и преди. 1 пръст между гумите и калника. При празна кола няма разлика отпред и отзад разстоянието между калника и гумата
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Амортисьори
Колеги, донякъде има отношение по темата, но не съвсем
Става въпрос за тампоните на задните амортисьори или по-точно "Guide support" - номер 8 от схемата:

Интересува ме дали някой от вас ги е сменял, често ли са разбити или не...? Колата ще се вкарва за смяна на окачване и трябва първо да си подсигуря частите преди да ходи в сервиза. Тъп въпрос, но понеже тия дни ще поръчвам "бързи части", се двоумя дали да взема и тези неща, само се притеснявам да не ми забавят поръчката заради тия тампони. Номер 4 и 5 ми казаха, че идват бързо, но за номер 8 - не знаят колко време ще отнеме доставката

Става въпрос за тампоните на задните амортисьори или по-точно "Guide support" - номер 8 от схемата:

Интересува ме дали някой от вас ги е сменял, често ли са разбити или не...? Колата ще се вкарва за смяна на окачване и трябва първо да си подсигуря частите преди да ходи в сервиза. Тъп въпрос, но понеже тия дни ще поръчвам "бързи части", се двоумя дали да взема и тези неща, само се притеснявам да не ми забавят поръчката заради тия тампони. Номер 4 и 5 ми казаха, че идват бързо, но за номер 8 - не знаят колко време ще отнеме доставката

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани