"ново" е 39 в раздела...
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- doktormik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
"ново" е 39 в раздела...
здравейте колеги.първо малко обяснения,и след това-един малко странен за някой въпрос...от около 2 седмици съм с Е39/520i/97г-комби.след почти 10 дневно четене и ровене в раздела е 39,дойде време да попиша..за пояснение-до сега карах е 36/325тдс-само суперлативи за колата,но..нафта..цени...реших да мина на бензин+газ...имам усещането,че купих колата с почти всички "детски болести",описани в раздела
1.прословутото "тресене"на волана(и цялата кола) от 100 до към 130км/ч-след преглед на предница-изрядна;рейка-без луфтове,не тропа,не тече;джанти-прави,оказа се-криви гуми(сложени преди 3 дни)-втора употреба,като предходните,с които купих колата,тресеше пак...след баланс колкото може-малко понамаля...2.ЛСМ-модула-десен фар свети непрекъснато-разбрах за смяната на транзистор BTS42521 с BTS42621..-ще се сменя скоро 3.вкарах се във филма със смяна на масло на скоростната кутия
-от 6 различни сервизи и магазини за масла чух 5 различни отговора за вида на маслото...тук-също множество и различни...ровичкане и търсене на табелка на кутията-йок,няма !!!! в сайтове и линкове всевъзможни-пише "ГЛЕДАЙ ТАБЕЛАТА !!!" накрая в М-КАР в Пловдив-дадоха ми някакво супер-хипер специално тяхно масло,което се оказа МТФ-ЛТ2,естествено на тяхна супер цена от 50лв/л !!!!! сменено е !!! интересното стана при смяна на двигателното масло...
купих 7 литра БМВ10-40(предния собственик е карал с някакво 15-40),източих старата гняс НАПЪЛНО. сипвам 6 литра-оказа се,че маслото си седи над максимума на щеката с около 0,5 см !!! тук да кажа,4е не за сефте сменям масла и филтри-източването на маслото беше при отворена капачка,махнат стар маслен филтър,извадена щека и чакане до последна капка !! след наливане на 6 литра сложих новия маслен филтъри и щекатазатворих капачката на двигателя и възпламених,чакайки да поеме и масления филтър,обаче...
на яеката показва на 0,5 см над максимума(щеката е оргиналдъ)......чух едно нещо,което незнам колко е вярно-4е имало разлика във вместимостта на картерите за различните EU области(скандинавските страни и по-на юг...)...та ще се радвам за всякакви мнения и коментари от вас





- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: "ново" е 39 в раздела...
Колега, за това, че са ти сложили МТФ-ЛТ, не трябва да съжаляваш- не знаеш колко неприятности си спестяваш, ако някъде ти бяха сложили масовото ДІІІ, да кажем за 15лв/л или някакъв фалшификат на МТФ-ЛТ за двайсетина лева литъра.
По отношение на двигателното масло- нали казваш, че щеката е оргиналдъ. Между другото според Autodata маслото за двигателя ти с филтъра е 6.5 литра. За "скандинавски" картери аз не съм чувал, ако някой знае...
По отношение на двигателното масло- нали казваш, че щеката е оргиналдъ. Между другото според Autodata маслото за двигателя ти с филтъра е 6.5 литра. За "скандинавски" картери аз не съм чувал, ако някой знае...
- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: "ново" е 39 в раздела...
Колега честито за придобивката
Това масло Бмв 10/40 е на "Цар Киро бейсмент продъкшън" ЛТД с две думи КО?НЕ моя съвет е да си вземеш масло наливно от 5лв литъра ако търсиш цена с въпросното масло още като го взех отворих едната тубичка и го помирисах миришеше си на изгоряло масло (на пуканки
) което ме наведе на мисълта рециклирано след наливането изминах около 1000 км и на писта. Моторя беше м50 след 2 часа на 4600-6+00 спирам и оставям мотора да работи си върти масло и вода слизам едно тракане като вагенския дизле от 80-те след смяна с друго масло Q8F1 10/50 по съвет на един чичка нещата се оправиха.
За проблема с нивото като наливах и аз се изкорах защото сложих филтъра налях 6.5 пих кафе и реших да дигна щеката изненада нивото 1 см над макс-а бърз оглед на канала и се установи че петата на мотора дясна пред пасажера е счупена и от там разликата

Това масло Бмв 10/40 е на "Цар Киро бейсмент продъкшън" ЛТД с две думи КО?НЕ моя съвет е да си вземеш масло наливно от 5лв литъра ако търсиш цена с въпросното масло още като го взех отворих едната тубичка и го помирисах миришеше си на изгоряло масло (на пуканки

За проблема с нивото като наливах и аз се изкорах защото сложих филтъра налях 6.5 пих кафе и реших да дигна щеката изненада нивото 1 см над макс-а бърз оглед на канала и се установи че петата на мотора дясна пред пасажера е счупена и от там разликата

- doktormik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: "ново" е 39 в раздела...
колата до сега мина оглед на 2 канала и подемник+ стенд на предница и задница...все си мисля,че ако имаше нещо така счупено,че да дава такава разлика в нивото-щеше поне някой да го хване...между другото-сутринта източих около 600 мл от маслото-нивото пак беше малко над максимума на щеката !!!
в крана сметка долях пак 600 мл,според мен щеката не показва вярно нивото по някаква причина,поне да има масло колкото трябва в картера ...а за качеството на маслото-цената никак не е определяща,когато си обслужвам колата,исках да оправя малък теч от гарнитурата на картера и някакъв семеринг,и тогава да сменям с Мотул или Кътенкьолер...
благодаря за мненията,за сега чуденето продължава,ако се разреши проблема ще пиша какво се оказа

благодаря за мненията,за сега чуденето продължава,ако се разреши проблема ще пиша какво се оказа
- emil_shumanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 24.06.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: "ново" е 39 в раздела...
Колега, сигурен съм, че си я взел "ИЗГОДНО", а сигурно е и нов внос. Точно такива коли се търсят, за съжаление. А не наистина поддържани за малко повече пари. Дано я оправиш бързо, евтино и скоро да и се радваш.
- doktormik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: "ново" е 39 в раздела...
emil_shumanov написа:Колега, сигурен съм, че си я взел "ИЗГОДНО", а сигурно е и нов внос. Точно такива коли се търсят, за съжаление. А не наистина поддържани за малко повече пари. Дано я оправиш бързо, евтино и скоро да и се радваш.
неее...незнам колко е изгодно за 4000,и я взех от човек,не от автосалон,и не ""нов внос"",ако има значение...колата е карана до последно,преди да бъде продадена на мен,но явно различните хора имат различни критерии за това,как трябва да бъде потдържана една кола,а и особенно,ако не е единствената кола в семейството...общо взето,вчера пък забелязах,че играят ниските обороти на празен ход,след като подам газ,колата се замисля,поприхълцва и след това към 2500 оборота се ""изстрелва"",сякаш има турбо..ама няма...доколкото разбрах,ще трябва сега да гледам стъпковото моторче и клапана за картерни газове....ако има нещо друго,което да хрумне на някой,според така описаните проблеми дотук-ще се радвам да прочета мнения...забравих да спомена-мина диагностика,според която всичко по работата на двигателя е ОК...купих я с газов инжекцион БРЦ,след някой ден ще ги посетя и тях за една проверка...
- doktormik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: "ново" е 39 в раздела...
проблема с тресенето и колебанията в оборотите на празен ход е решен...за сега...та след 3-4 часа дупорчене и гъзене,и след като гледах супер упътването: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... #p1207711; най-накрая извадих стъпковото моторче...за мое учудване беше почти идеално чисто-почистих го пак колкото може...след това-съответно извадих и филтъра на картерните газове и го разглобих-мембраната беше девствена,отвътре не изпадна кои знае каква смрад-чистих и него със спрей за карбуратори за почистване...проблема обаче( според мен) се оказа в маркуча,които отива от ваноса до филтъра на картерните газове-един пластмасов нещо като гофриран маркуч-спечен и пробит на две места-съответно(засега) е облепен хубаво с левкопласти след като сглобих всичко и запалих-колата си държи доволно обороти на празен ход и не претриса,даже и след като загря !!!
проблема обаче с нивото на маслото си остава и не знам какво да го правя тва чудо....

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани