проблем с температура 525д
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- advokata25
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 20.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39/525DA/03
проблем с температура 525д
Здравейте на всички!
Горд собственик съм на е39 525д от 2 дни вече. Адски съм доволен от автомобила. Впечатленията са ми, че няма друга такава кола.
За съжаление днес като се прибирах с нея по магистралата установих странен проблем. Парното изцяло липсване, дори и на 31 градуса. Температурата на двигателя започна да пада до синьото, после пак да се вдига. Сутринта като тръгвах да път с нея установих, че беше текък антифриз. Съответно набързо долях, но системата пое едва 500, 600 мл. Парното отново липсваше. От какво може да се получава тая простотия. Оставих колата на майстора ми, но държа все пак да имам малко информация, преди да ми дойде фактурата. Другото което искам да попитам е, защо нямам телевизия на голямата навигация и изобщо. Звукът на колоните е остър като на радиоточка, при все че има усилвател (фабричен) отзад до чейджъра. Какво мога да направия по върпоса със звука, но все пак да е фабрично
Моля дайте някъв акъл за горния проблем и после за музиката. Благодаря!
Горд собственик съм на е39 525д от 2 дни вече. Адски съм доволен от автомобила. Впечатленията са ми, че няма друга такава кола.
За съжаление днес като се прибирах с нея по магистралата установих странен проблем. Парното изцяло липсване, дори и на 31 градуса. Температурата на двигателя започна да пада до синьото, после пак да се вдига. Сутринта като тръгвах да път с нея установих, че беше текък антифриз. Съответно набързо долях, но системата пое едва 500, 600 мл. Парното отново липсваше. От какво може да се получава тая простотия. Оставих колата на майстора ми, но държа все пак да имам малко информация, преди да ми дойде фактурата. Другото което искам да попитам е, защо нямам телевизия на голямата навигация и изобщо. Звукът на колоните е остър като на радиоточка, при все че има усилвател (фабричен) отзад до чейджъра. Какво мога да направия по върпоса със звука, но все пак да е фабрично

- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: проблем с температура 525д
1 - установи от къде губи антифриз - ако не прави локвичка под колата т.е. да има скъсан маркуч, охлабила се скоба или нещо подобно, другия(по-лош) вариант е да имаш изгоряла гарнитура на главата(още по-лошо глава) и от там да издухва антифриза през цилиндрите в ауспуха. Дано пробледа да е маркуч или скоба!!!
2 - задължително нов термостат - както каза колегата над мен, или нямаш термостат(малко вероятно) или термостата ти е заял отворен и затова колата не може да работи в нормален температурен диапазон. Хубаво е и водната помпа да се смени.
3 - относно парното - след като оправиш теча на антифриз, смениш термостата и обезвъздушиш системата провери електромагнитните клапани на парното - потърси из форума има доста писано за тях.
4 - относно телевизия - ти не си ли гледал/слушал рекламата за цифровизацията - на 30.9.2013г. е спрян аналоговия сигнал за ТВ-то - твоя модул в колата е именно аналогов т.е. от тук нататък той няма какво да приема... сигнала за ефирната телевизия е вече цифров и за него трябва друг ТВ модул, какъвто за Е39 май няма фабричен
2 - задължително нов термостат - както каза колегата над мен, или нямаш термостат(малко вероятно) или термостата ти е заял отворен и затова колата не може да работи в нормален температурен диапазон. Хубаво е и водната помпа да се смени.
3 - относно парното - след като оправиш теча на антифриз, смениш термостата и обезвъздушиш системата провери електромагнитните клапани на парното - потърси из форума има доста писано за тях.
4 - относно телевизия - ти не си ли гледал/слушал рекламата за цифровизацията - на 30.9.2013г. е спрян аналоговия сигнал за ТВ-то - твоя модул в колата е именно аналогов т.е. от тук нататък той няма какво да приема... сигнала за ефирната телевизия е вече цифров и за него трябва друг ТВ модул, какъвто за Е39 май няма фабричен

- advokata25
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 20.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39/525DA/03
Re: проблем с температура 525д
Накрая разреших проблема! Последният е бил, че просто средната клапа е била настроена на студено
Сега си духа топло, но остава мистерия за мен защо така свали температурата на магистралата малко под средата. Днес като, че ли пак я свали малко. Дали това е нормално или постоянно трябва да стой на средата стрелката 


- liort
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 3.01.2005
- Местоположение: на СЕЛО
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
- Мечтае да кара: E30 кабрио с V8
Re: проблем с температура 525д
Колега аз съм с 530D и имам същия проблем с падане на температурата, като е по-студено ще почне и трудно да загрява. Моят мотор е с 2 термостата за теб не знам, 100% един от термостатите е заминал, и за да няма грешки аз ще ги сменя и двата. Между другото, цената е около 200лв за двата, за оригинални говоря, макар, че единия няма реплика
Сменяй и ще се оправи температурата.

-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: проблем с температура 525д
Същият е като твоя, с два термостата. Малкия е лесен, ама големия иска разглобяване да го измъкнеш. Колега, стрелката стои по средата, когато всичко по колата е изправно, независимо от годишното време навън. Отместването в едната или другата посока говори за проблеми. В твоя случай, отместване наляво, към синьото, голяма вероятност е заминал термостат. Поради наличието на два и трудността в това кой е виновника, най - добре е да се сменят и двата.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- advokata25
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 20.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39/525DA/03
Re: проблем с температура 525д
Ще я наблюдавам още малко и ще трябва да подходя към смяна. Тия дори и малки отклонения сигурно прецакват работата на двигателя, оттам и други простотии 

- sasho dishliev
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 16.03.2013
- Пол: Мъж
Re: проблем с температура 525д
Колеги аз имам сащтия проблем с 525д е39 смених големия термостат и пак остана проблема и си мисля понеже малкия е за контрол на температурата за парното има ли вариант да е от него ?
- mavro1978
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
- Детайли за колата: E39 3.0d Touring 07.2001
Re: проблем с температура 525д
sasho dishliev написа:Колеги аз имам сащтия проблем с 525д е39 смених големия термостат и пак остана проблема и си мисля понеже малкия е за контрол на температурата за парното има ли вариант да е от него ?
Малкия термостат по принцип мисля че се слага на коли без заводска печка Тои е на радиатора на егр и според мен е точно да загрява колата по бързо защото антифриза минава през него а изгорелите газове го затоплят Щом температурата играе се сменят или 1 или 2 термостата ЗАДЪЛЖИТЕЛНО
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: проблем с температура 525д
Аз съм с печка и имам термостат на егр-а
Термостата на егр-а служи за охлаждане на егр-а и няма никакъв радиатор там.
Добре е да се сменят и двата, защото ако не работи коректно малкия термостат, колата загрява по бавно. Той засяда отворен и държи и големия кръг през радиатора леко отворен, пропуска охлаждаща течност от там.

Термостата на егр-а служи за охлаждане на егр-а и няма никакъв радиатор там.
Добре е да се сменят и двата, защото ако не работи коректно малкия термостат, колата загрява по бавно. Той засяда отворен и държи и големия кръг през радиатора леко отворен, пропуска охлаждаща течност от там.

- mavro1978
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
- Детайли за колата: E39 3.0d Touring 07.2001
Re: проблем с температура 525д
Ivo_Borisov написа:Аз съм с печка и имам термостат на егр-а![]()
Термостата на егр-а служи за охлаждане на егр-а и няма никакъв радиатор там.
Добре е да се сменят и двата, защото ако не работи коректно малкия термостат, колата загрява по бавно. Той засяда отворен и държи и големия кръг през радиатора леко отворен, пропуска охлаждаща течност от там.
Колега как ще охлажда ЕГР?


- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: проблем с температура 525д
И аз доколкото знам, малкият термостат е за по-бързо загряване на мотора - използва се температурата на изгорелите газове от ЕГР. Аз също съм с един термостат и печка, но съм виждал коли с два и печка, така че едва ли има зависимост тук...Ако малкият термостат остане отворен е възможно температурата в движение да пада, но ако е големият термостат - колата трудно ще излиза от синята зона... 

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: проблем с температура 525д
Колеги, малкия термостат отваря на 70 градуса, каква е зависимостта за по бързо загряване? Все едно с него или без, водата не циркулира през него преди да загрее до 70 градуса. Ако е отворен мотора загрява по бавно. Хайде обяснете ми го! Ама без емотиконки 
Ето как се води термостата в реалоем-а thermostat for EGR cooling
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=35
Май май тия
аз трябва да ги пиша а? Загрява по бързо заради изгорелите газове а
п.п. След бърза справка в гугъл из чуждите форуми : АГР-а има охлаждане, не съм търсил инфо защо нямат всички мотори, явно по старите нямат. Ако няма термостат, течността ще минава през агр-а, ще го охлажда, но мотора ще загрява по бавно. За това е сложен термостата и отваря на два етапа- на 70 и на 88-90. Така охладителя на егр-а не влияе на загряването на мотора.
Значи този термостат е сложен за да отвори и охлажда егр-а когато мотора е вече загрял. Вярно че донякъде е сложен да загрява по бързо, но не заради самото загряване а да не пречи на достигане на работна температура. И след това охлажда. Как охлажда? Ами газовете минават от там загрети до към 600 градуса, така прочетох, та явно си ги охлажда доста добре. Има доста инфо в нета, потърсете.

Ето как се води термостата в реалоем-а thermostat for EGR cooling
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=35
Май май тия


п.п. След бърза справка в гугъл из чуждите форуми : АГР-а има охлаждане, не съм търсил инфо защо нямат всички мотори, явно по старите нямат. Ако няма термостат, течността ще минава през агр-а, ще го охлажда, но мотора ще загрява по бавно. За това е сложен термостата и отваря на два етапа- на 70 и на 88-90. Така охладителя на егр-а не влияе на загряването на мотора.
Значи този термостат е сложен за да отвори и охлажда егр-а когато мотора е вече загрял. Вярно че донякъде е сложен да загрява по бързо, но не заради самото загряване а да не пречи на достигане на работна температура. И след това охлажда. Как охлажда? Ами газовете минават от там загрети до към 600 градуса, така прочетох, та явно си ги охлажда доста добре. Има доста инфо в нета, потърсете.

- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: проблем с температура 525д
Ivo_Borisov написа:Колеги, малкия термостат отваря на 70 градуса, каква е зависимостта за по бързо загряване? Все едно с него или без, водата не циркулира през него преди да загрее до 70 градуса. Ако е отворен мотора загрява по бавно. Хайде обяснете ми го! Ама без емотиконки
Ето как се води термостата в реалоем-а thermostat for EGR cooling
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=35
Май май тияаз трябва да ги пиша а? Загрява по бързо заради изгорелите газове а
![]()
п.п. След бърза справка в гугъл из чуждите форуми : АГР-а има охлаждане, не съм търсил инфо защо нямат всички мотори, явно по старите нямат. Ако няма термостат, течността ще минава през агр-а, ще го охлажда, но мотора ще загрява по бавно. За това е сложен термостата и отваря на два етапа- на 70 и на 88-90. Така охладителя на егр-а не влияе на загряването на мотора.
Значи този термостат е сложен за да отвори и охлажда егр-а когато мотора е вече загрял. Вярно че донякъде е сложен да загрява по бързо, но не заради самото загряване а да не пречи на достигане на работна температура. И след това охлажда. Как охлажда? Ами газовете минават от там загрети до към 600 градуса, така прочетох, та явно си ги охлажда доста добре. Има доста инфо в нета, потърсете.
След кратка справка ще се наложи да се съглася с теб, колега.....
Сега обаче ме човърка защо при мен термостатът е само един? По принцип колата ми е изправна, само печката съм я откачил, понеже платката даде фира, но тук чета колеги да споделят, че колите им загряват в студеното време за 5 минути на място до към 65 градуса от скритото меню - моята не може да мине 50 за толкова време, а иначе в движение не мърда от 12 часа стрелката и от менюто не пада под 83 градуса...
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: проблем с температура 525д
И аз не знам защо е така, но има коли без охладител на егр и съответно без втори термостат.
Загряването без печка зимата си е мъка. Затова стандартно слагат печки на всички д-та при Е39, които да спомагат загряването. При мен когато има истинска зима и когато не ми работеше печката, мн трудно загряваше. С печката съответно загрява бързо.
Загряването без печка зимата си е мъка. Затова стандартно слагат печки на всички д-та при Е39, които да спомагат загряването. При мен когато има истинска зима и когато не ми работеше печката, мн трудно загряваше. С печката съответно загрява бързо.

- mavro1978
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
- Детайли за колата: E39 3.0d Touring 07.2001
Re: проблем с температура 525д
Ivo_Borisov написа:И аз не знам защо е така, но има коли без охладител на егр и съответно без втори термостат.
Загряването без печка зимата си е мъка. Затова стандартно слагат печки на всички д-та при Е39, които да спомагат загряването. При мен когато има истинска зима и когато не ми работеше печката, мн трудно загряваше. С печката съответно загрява бързо.
Братле пишеш глупости



23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани