Е39 трудно пали

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 7.10.2013
Пол: Мъж

Е39 трудно пали

Мнение от kiko551 » 07 Окт 2013, 9:35

Здравейте колеги,имам петица и при диагностика се устаноиви, че датчика на коляновия вал дава грешка.Къде се намира тойитрудно ли се стига до него.Благодаря предварително.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: София
Кара: е53

Re: Е39 трудно пали

Мнение от Cyberloner » 11 Окт 2013, 10:06

на тоя датчик, поне при мен, му се беше изпекла изолацията на проводниците и даваше на късо. Взех си нов датчик, но след това си оправих и стария, като смених само проводниците - може да пробваш, ако не ти се дават 160 кинта :) Е може и да е изгорял де - ама си струва да го разгледаш :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: Varna-Balchik
Кара: Е60 530i 04, G30 540i

Re: Е39 трудно пали

Мнение от hrpopov217 » 11 Окт 2013, 12:19

Ако ти е бензинова, махаш виското с перката и имаш идеален достъп до датчика. После за включването на буксата ти трябва някой с мека китка и да може да бърка на дълбоко :mhihi: :mhihi: :mhihi: за да закачи букасата, че беше навряна............да не ти казвам къде

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: Varna-Balchik
Кара: Е60 530i 04, G30 540i

Re: Е39 трудно пали

Мнение от hrpopov217 » 11 Окт 2013, 16:08

niki81vd написа:За по-лесно, може да свалиш капака на масления филтър и самия такъв...........


И така става ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 15.04.2012
Местоположение: Тополовград,Хасково
Пол: Мъж
Кара: BMW 525 TDS E39 КОМБИ
Мечтае да кара: BMW 650

Re: Е39 трудно пали

Мнение от TAMPONA » 13 Окт 2013, 15:25

:help: И аз все още се чудя къде се намира тоя датчик,колата ми е М51Д25(тдс) комби :?:

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 7.10.2013
Пол: Мъж

Re: Е39 трудно пали

Мнение от kiko551 » 16 Окт 2013, 14:32

Благодаря на всички които се отзовха.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Е39 трудно пали

Мнение от ares2 » 03 Ное 2013, 19:17

колеги понякога колата ми пали малко по трудно.. мотора е М52. студена пали много лесно.. но от време на време се налага да завъртя малко по дълго време на стартер.. от какво е според вас?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Е39 трудно пали

Мнение от ares2 » 04 Ное 2013, 9:36

интересното е че не записва грешка на диагностиките.. правил съм с няколко програми.
последното което се случи беше странно.. забъкна се нещо при палене.. и после не можа а запали лесно.. 2-3 пъти и след това не държеше празен ход.. и всичко отмина. проблема се проявява многоо рядко.. и по скоро затруднения старт е при загряла кола и то понякога..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Е39 трудно пали

Мнение от ares2 » 04 Ное 2013, 12:59

вчера си смених жилото на газта че предишното нещо заяждаше.. при замяната и реглажа на новото ми направи впечатление че стъпковото много странно стърже като затовори tps-а.. иначе паля без да пипам газта. колата пали като часовник със самото завъртане..магариите стават много рядко..
а как ги чистите тия стъпкови? като на 4 цилиндровите ли са? или ? и дали има достъп до него без да махам колектор?
на М50 помня че беше някъде точно под колектора
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 14.02.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Re: Е39 трудно пали

Мнение от kluna_ » 11 Мар 2014, 17:17

За да не отварям нова тема искам да попитам за един проблем.
520и 96г. м52 е колата с газово. От два дена изведнъж започна да пали много трудно с маного въртене на стартера.
На диагностика излиза само грешка номер 83 датчик на колянов вал но грешката не е постоянно активна а е спорадична (временна).
Като запаля с 300 зора колата работи перфектно, върви добре, държи обороти и всичко е ок. След като загася мотора паленето е трудно.
Прави ми впечатление, че когато паля принудително директно на газ пали по-лесно.
Дали пък не са прекъснати инжекторите от газовия инжекцион при палене?
Дали не е нещо свързано с горивна помпа или е този датчик? Идея нямам
Ако някой имал подобен проблем моля за помощ :help:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 15.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Е39 трудно пали

Мнение от shmotza » 12 Мар 2014, 22:18

има доста писано за датчик на коляновия вал...ако не ти се търси из темите - сменяй датчика и карай

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook