проблем с катализатор

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 2.10.2010
Местоположение: Кюстендил
Пол: Мъж
Кара: Е39 530iA 2001
Мечтае да кара: M5,X6

проблем с катализатор

Мнение от динго » 02 Окт 2013, 19:26

Здравейте колеги ,имам проблеми с катализаторите-започнаха да дрънчат на ламарина и след което в средното гърне като го чукна в него дрънчи.Та мисълта ми е ,ако може някой да препоръча на л.с. -къде в София или Кюстендил да отида. :help: По възможност да махна катализаторите с някакви рез.гърнета,пури или др.Благодаря.!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39

Re: проблем с катализатор

Мнение от wladio » 07 Май 2014, 20:42

колеги,дайте насока къде в София да си предам катализатора,съответно за най добра цена?колата е тдс 98г,и катализатора е голям и е само един.
благодарско.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 357
Регистриран на: 11.09.2010
Местоположение: Кричим
Пол: Мъж

Re: проблем с катализатор

Мнение от mfandakov » 07 Май 2014, 22:14

И моя катализатор се бе разтракал и аз като вас го махнах и сега ме е яд много.От мен съвет отворете ги изгоряла им е ватата вътре, и си ги рециклирайте да не душите миризми после и да съжалявате :yes:
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 2.10.2010
Местоположение: Кюстендил
Пол: Мъж
Кара: Е39 530iA 2001
Мечтае да кара: M5,X6

Re: проблем с катализатор

Мнение от динго » 08 Май 2014, 16:13

На мен металната част вътре бе започнала да прегаря и да се разпада.Между другото колега във форума продава тръбите с катализаторите на добра цена и сегаи мен ме е яд :banghead:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39

Re: проблем с катализатор

Мнение от wladio » 08 Май 2014, 17:32

динго написа:На мен металната част вътре бе започнала да прегаря и да се разпада.Между другото колега във форума продава тръбите с катализаторите на добра цена и сегаи мен ме е яд :banghead:

за какво те е яд?
че си го махнал ли?
тогава нека да кажат колегите за или против махане на катализатор?
започнах да се двуомя..........мисля че ще е по добре за колата,но.....нека да кажат колеги дето са без има ли или няма проблем.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: проблем с катализатор

Мнение от omegaart » 08 Май 2014, 18:01

Тая тема е като за газ/бензин ... са ще излязат привърженици и на 2-те.

Махнал съм ги още като купих колата защото единия дрънчеше а другия беше отишъл в У-образното гърне и навънка ... Питата отлепи ли се е по-добре да се махне за да не задръства и прави проблеми.

Има си варианти и за софтуерно и за хардуерна манипулация за да не правят проблеми сондите , така че не е никакъв проблем махането. Аз съм с прави тръби и проблеми нямам + като се сложи ефтин гаден "катализатор"/резонатор се почва едно ама защо ми дранчи така все едно консерви тракат :)


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: проблем с катализатор

Мнение от dbanchev » 08 Май 2014, 18:17

Разкарвай ги колега, файда няма от катове вече, коли на км са си все пак..... Освен, че ще ти спъват колата и ще дрънкат на умрело друга полза няма мине ли 150К една кола катализаторите са за търбушене.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: Някъде
Пол: Мъж
Кара: e39 525 ТДС

Re: проблем с катализатор

Мнение от Tipche » 09 Май 2014, 1:08

Запушен катализатор .....по висок разход(при мен има осезаема разлика от към разхода)......мотора се мъчи доста + това риска да се счупи турбината е максимален :paranoid: ......за с две ръце да се премахне .....и ан двете ми коли е премахнат 525тдс и 530д е60

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39

Re: проблем с катализатор

Мнение от wladio » 10 Май 2014, 17:00

еми махнах катализатора,малко ме е яд-понеже много си обичам колата и го имам малко като ощетяване този процес,но пък може би по добре ускорява,по лесно до 2000 оборота става всичко.ще видим за напред.
но пък ми дадоха 200лв за него.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: проблем с катализатор

Мнение от omegaart » 10 Май 2014, 17:48

wladio написа:еми махнах катализатора,малко ме е яд-понеже много си обичам колата и го имам малко като ощетяване този процес,но пък може би по добре ускорява,по лесно до 2000 оборота става всичко.ще видим за напред.
но пък ми дадоха 200лв за него.


С кво точно един пробит и издъхнал отдавна катализатор те ощетява ? Като не можеш си купиш нов истински понеже струва колкото колата , много ясно че ще го махне човек защото стават запушвания драми и т.н.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39

Re: проблем с катализатор

Мнение от wladio » 10 Май 2014, 20:40

omegaart написа:
wladio написа:еми махнах катализатора,малко ме е яд-понеже много си обичам колата и го имам малко като ощетяване този процес,но пък може би по добре ускорява,по лесно до 2000 оборота става всичко.ще видим за напред.
но пък ми дадоха 200лв за него.


С кво точно един пробит и издъхнал отдавна катализатор те ощетява ? Като не можеш си купиш нов истински понеже струва колкото колата , много ясно че ще го махне човек защото стават запушвания драми и т.н.

сантименталност.............

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: проблем с катализатор

Мнение от turbo » 11 Май 2014, 10:29

Чак пък, колкото колата:
http://www.ebay.co.uk/itm/Kat-Katalysat ... 1c0c73d2d7
Може и аз да не съм в час с цените на TDS-ите, но май не ги дават за по 700 лева.
Отделно, че има и такъв вариант:
http://www.ebay.co.uk/itm/CATALYTIC-CON ... 43c4cc2a89

Ето вариант за 530и и т.н.:
http://www.ebay.co.uk/itm/91341H-CATALY ... 4d095846f4

Не е чак колкото колата, но не са и по 50 лева. Ако има стимул, хората ще си слагат нови и ще си запазват ЕВРО нормата на автомобила.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: проблем с катализатор

Мнение от omegaart » 11 Май 2014, 11:21

turbo написа:Чак пък, колкото колата:
http://www.ebay.co.uk/itm/Kat-Katalysat ... 1c0c73d2d7
Може и аз да не съм в час с цените на TDS-ите, но май не ги дават за по 700 лева.
Отделно, че има и такъв вариант:
http://www.ebay.co.uk/itm/CATALYTIC-CON ... 43c4cc2a89

Ето вариант за 530и и т.н.:
http://www.ebay.co.uk/itm/91341H-CATALY ... 4d095846f4

Не е чак колкото колата, но не са и по 50 лева. Ако има стимул, хората ще си слагат нови и ще си запазват ЕВРО нормата на автомобила.


Ти виждал ли си колко в пъти по-големи са оригиналните ( истинските ) катализатори слагани на нашите коли ? Щото и аз мога ти покажа катализатор за 100лв дето катализира точно нищо :) Такава е ролята и на тези дето си показал :)

Просто на такива стари дараци да се купи истински катализатор грам не си заслужава.

При мене единия ( имам 2 ) оригинален е - >

Номенклатурен номер : 18307505320
Описание : КАТАЛИЗАТОР
Ед.цена (с ДДС) : 2342.82 BGN

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: проблем с катализатор

Мнение от turbo » 11 Май 2014, 16:15

Аз за виждането съм виждал, но не в това въпросът. Ако вземем например катализатор за 530и 2001-ва година да речем, нали се сещаш, че младежът в Англия като си купи този катализатор за X лири (пише ОЕМ Approved м/у другото), ще даде после Y лири, за да му бъде подменен и накрая ще отиде в Z пункт за технически преглед и там като му измерят газовете и ще му е трудно да мине теста, ако нещо с КАТ-а не е в ред. Още повече, че добре знаем какви пари са оригиналните части, но и добре знаем колко е голям пазарът за афтърмаркет части.
DPF за E60 530d 2004-та е 3825 лв. с ДДС, но от Англия се оказва, че може да се вземе и за 900 лева. Друг е въпросът, че с измиване излиза 40-50 лева, за да продължиш да си караш колата без да вземе да ти прави бронята черна ауспухът.

П.П.: Гледам, че M62B44TU е даже с 4 катализатора ама какво да се прави. Два още на колекторите по 1899 лева парчето и два по-назад, които са по 2343 лева парчето.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: проблем с катализатор

Мнение от omegaart » 11 Май 2014, 16:52

turbo написа:Аз за виждането съм виждал, но не в това въпросът. Ако вземем например катализатор за 530и 2001-ва година да речем, нали се сещаш, че младежът в Англия като си купи този катализатор за X лири (пише ОЕМ Approved м/у другото), ще даде после Y лири, за да му бъде подменен и накрая ще отиде в Z пункт за технически преглед и там като му измерят газовете и ще му е трудно да мине теста, ако нещо с КАТ-а не е в ред. Още повече, че добре знаем какви пари са оригиналните части, но и добре знаем колко е голям пазарът за афтърмаркет части.
DPF за E60 530d 2004-та е 3825 лв. с ДДС, но от Англия се оказва, че може да се вземе и за 900 лева. Друг е въпросът, че с измиване излиза 40-50 лева, за да продължиш да си караш колата без да вземе да ти прави бронята черна ауспухът.

П.П.: Гледам, че M62B44TU е даже с 4 катализатора ама какво да се прави. Два още на колекторите по 1899 лева парчето и два по-назад, които са по 2343 лева парчето.


Мислиш , че в Англия не се правят шашми ли :) Да не говорим , че бензинов мотор доста лесно минава еконормите дори и без катализатор , виж обаче дизелите .... там мамата си джаса.

Приятел в Англия ходи на няква "процедура" впръскват некви лайна ( химия ) с бензина през 1 машинка и прочиства доста двигателя и това му смъкнало с 30-40 % вредните емисии и бил влезнал в норма за да мине иначе бил на границата , с 528и е там.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook