Реставрация на Е39 Sport Wagon
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
45 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- siGma
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 27.06.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Mercedes SL 65 AMG "C25 Royale "Carlsson
- Детайли за колата: 525 ТДС Катафалка :)
Реставрация на Е39 Sport Wagon
Здравейте колеги, тази тема ще бъде малко по дълга и ще се пише с продължение, но все пак събира над 2 месеца усилене работа по един автомобил 
Става дума за за БМВ Е39 2.5 ТДС от края на 1999 год.
Закупен с лек удар отпред , каран от любимите ми мърлячи които определено немогат да си представят как може тая кола "нищо не правя по нея, в сервиз никога не е влизала, а пък тя как взе че се счупи ?!..."
Количката е само на 140 000 км. Но когато я видях имах чуството, че е на 700 - 800 000 км.
В темата ще опиша:
1. Смяна на предния капак
2. Смяна на двата калника.
3. Смяна на предна броня
4. Смяна на задна броня.
5. Поставяне на парктроник.
6. Сваляне и претапециране на таван
7. Сваляне и ремонт на шибидах
8. Сваляне на жилата на всички ел. прозорци
9. Ремонт на машинка за централното на заден капак и заден прозорец.
10. Смяна на външната дръжка на врата.
11. Ремонт на модул за фарове.
12. Прекарване на Мултиволан. - Благодарности на колегата mitkofriz, обесненията му са перфектни: viewtopic.php?p=1904363#p1904363
13. Ремонт на модул за фаровете
14. Обучение на ключ.
15. Замяна на централен модул GM 3
16. Ремонт, пълнене на Виско
17. Ремонт на "Таралежа", управлението на степените на вентилатора.
18. Подмяна на Всички "махагони" .
19. Сваляне на Релсите (багажниците) на тавана.
20. Ремонт на решетките на въздухопроводите.
21. Сваляне на предни седалки, подмяна на кожена тапицерия, ремонт
22. Залъгване на датчика за AIR Bag под пасажерска седалка или подмяната му с нов.
23. Подмяна на задните решетки на въздуховодите
24. Ремонт на поставката за чаши.
25. Китосване, полиране, пребоядисване, цени, бои, и др.
26. Сваляне на корите на врати и стъклоповдигача
27. Монтаж, демонтаж, почистване на помва в резервоара на ТДС
Тъй като няма да имам възможност да напиша всичко наведнъж, ще го правя по-малко и ще се опитвам да поставям максимално полезни снимки
Ако има някакви конкретни въпроси ще отговарям по тях и ще се радвам да е в темата, а не на лични , за да са полезни на всички.
П.С. Винаги преди да стана собственик на БМВ съм ги надценявал и възхвалявал. Но след целия този труд мога да твърдя, че по-евтино изпълнение на висок клас автомобил не съм виждал. Евтини материали в които е вложена много мисловна дейност как да се прикрие ниското качество.

Става дума за за БМВ Е39 2.5 ТДС от края на 1999 год.
Закупен с лек удар отпред , каран от любимите ми мърлячи които определено немогат да си представят как може тая кола "нищо не правя по нея, в сервиз никога не е влизала, а пък тя как взе че се счупи ?!..."
Количката е само на 140 000 км. Но когато я видях имах чуството, че е на 700 - 800 000 км.
В темата ще опиша:
1. Смяна на предния капак
2. Смяна на двата калника.
3. Смяна на предна броня
4. Смяна на задна броня.
5. Поставяне на парктроник.
6. Сваляне и претапециране на таван
7. Сваляне и ремонт на шибидах
8. Сваляне на жилата на всички ел. прозорци
9. Ремонт на машинка за централното на заден капак и заден прозорец.
10. Смяна на външната дръжка на врата.
11. Ремонт на модул за фарове.
12. Прекарване на Мултиволан. - Благодарности на колегата mitkofriz, обесненията му са перфектни: viewtopic.php?p=1904363#p1904363
13. Ремонт на модул за фаровете
14. Обучение на ключ.
15. Замяна на централен модул GM 3
16. Ремонт, пълнене на Виско
17. Ремонт на "Таралежа", управлението на степените на вентилатора.
18. Подмяна на Всички "махагони" .
19. Сваляне на Релсите (багажниците) на тавана.
20. Ремонт на решетките на въздухопроводите.
21. Сваляне на предни седалки, подмяна на кожена тапицерия, ремонт
22. Залъгване на датчика за AIR Bag под пасажерска седалка или подмяната му с нов.
23. Подмяна на задните решетки на въздуховодите
24. Ремонт на поставката за чаши.
25. Китосване, полиране, пребоядисване, цени, бои, и др.

26. Сваляне на корите на врати и стъклоповдигача
27. Монтаж, демонтаж, почистване на помва в резервоара на ТДС
Тъй като няма да имам възможност да напиша всичко наведнъж, ще го правя по-малко и ще се опитвам да поставям максимално полезни снимки

Ако има някакви конкретни въпроси ще отговарям по тях и ще се радвам да е в темата, а не на лични , за да са полезни на всички.
П.С. Винаги преди да стана собственик на БМВ съм ги надценявал и възхвалявал. Но след целия този труд мога да твърдя, че по-евтино изпълнение на висок клас автомобил не съм виждал. Евтини материали в които е вложена много мисловна дейност как да се прикрие ниското качество.

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна siGma на 18 Ное 2013, 20:00, променена общо 2 пъти
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
siGma написа:П.С. Винаги преди да стана собственик на БМВ съм ги надценявал и възхвалявал. Но след целия този труд мога да твърдя, че по-евтино изпълнение на висок клас автомобил не съм виждал. Евтини материали в които е вложена много мисловна дейност как да се прикрие ниското качество.
Дай сравнения, че нещо не се сещам



"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
Sport Wagon от къде идва, като наименование?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
колега siGma, поздравления за интересната тема, сигурен съм че ще бъде увоволствие за всички
аз каквото съм разглобявал по моята кола (Е61), единственото което ми направи впечатление е че по предницата/интериора се работи лесно и логично, а всичко що е багажник и около него се разглобява нелогично, с множество стъпки и ужасно дразнеща сложнотия.
един вид все едно кадърният екип от инженери е направил седана, а после задната част на комбито е направена от някакви извратеняци които са имали за цел да се гаврят с бъдещите собственици

аз каквото съм разглобявал по моята кола (Е61), единственото което ми направи впечатление е че по предницата/интериора се работи лесно и логично, а всичко що е багажник и около него се разглобява нелогично, с множество стъпки и ужасно дразнеща сложнотия.
един вид все едно кадърният екип от инженери е направил седана, а после задната част на комбито е направена от някакви извратеняци които са имали за цел да се гаврят с бъдещите собственици

Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
siGma написа:Става дума за за БМВ Е39 2.5 ТДС от края на 1999 год.
Не знам кой те е излъгал за годината,но тази кола е най много 97г.

- siGma
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 27.06.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Mercedes SL 65 AMG "C25 Royale "Carlsson
- Детайли за колата: 525 ТДС Катафалка :)
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
VIN Номера явно лъже
Сравнението е със всяко едно Рено от класа на Лагуна и Шафран, като това са:
Всички пластмаси и гумички, всяко оплътнение, всички декорации, да не говорим че при БМВ даже и от махагона са спестили -Няма го! :Д :Д А при рено си е истиско махагоново дърво
няма пластмаса която да съм пипнал и да не е станала на сол от високото налягане на водата :Д Снимки подробности се надявам да мога да качвам всяка вечер.
Спорт Вагон се Води зареди въздушното окачване, а нормалния Вагон е този със задни амортисьори.

Всички пластмаси и гумички, всяко оплътнение, всички декорации, да не говорим че при БМВ даже и от махагона са спестили -Няма го! :Д :Д А при рено си е истиско махагоново дърво

Спорт Вагон се Води зареди въздушното окачване, а нормалния Вагон е този със задни амортисьори.
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
Поздравления за ентусиазма във "реставрацията" но явно инфото което имаш не е точното за "Спорт Вагон"-а
Иначе тдс-а не е лош вариант но е необходима стабилна сума че да се възвърне към фабричния му вид от веднъж.

ПП Сигурен съм че и твоето комби има задни амортисьори. И че разликата в окачването не е кой знае каква от обикновенното комби с нивомат.


ПП Сигурен съм че и твоето комби има задни амортисьори. И че разликата в окачването не е кой знае каква от обикновенното комби с нивомат.
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
колега ,
промени си заглавието , че тези от алфа ромео ще се сърдят
промени си заглавието , че тези от алфа ромео ще се сърдят

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
Количката е само на 140 000 км. Но когато я видях имах чуството, че е на 700 - 800 000 км.

За съжаление най-вероятно чувството не те лъже

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
И кое му е "СПОРТА" на тоя TDS :-D
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
Това не си струва усилията. Купи си друга кола, а тия 140 000 км. са за вярващите в километража.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
Ilko Ivanov написа:И кое му е "СПОРТА" на тоя TDS :-D
Как кое ? Ами ( S ) Turbo Diesel Sport И ако всички коне са живи , смятай каква хала ще е .


- Cyberloner
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon
бая проект си захванал, колега
Ще следя с интерес някои от нещата, че и при мен жилото на едната врата май е за смяна.
Иначе за поставките за чаши - ако не се отварят без помощ лечението е лесно и мога да ти обясня как да го направиш, но ако проблема е в това, че се отварят много рязко то решение практически няма(или поне аз не съм намерил от къде е купуват тия "амортисьорчета" които забавят пружината) освен да го смениш

Ще следя с интерес някои от нещата, че и при мен жилото на едната врата май е за смяна.
Иначе за поставките за чаши - ако не се отварят без помощ лечението е лесно и мога да ти обясня как да го направиш, но ако проблема е в това, че се отварят много рязко то решение практически няма(или поне аз не съм намерил от къде е купуват тия "амортисьорчета" които забавят пружината) освен да го смениш

- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
Re: Реставрация на Е39 Sport Wagon


45 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани