Увеличен разход на гориво
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Увеличен разход на гориво
Здравейте,
Имам БМВ 520i производство 1998г. двигател Е39 110KW на 166000км. реални.
Преди месец ми се наложи да пътувам и по време на движение колата угасна и повече не пожела да работи. В сервиза на БМВ НАЙС КАР - Пловдив направиха диагностика и се оказа, че проблемът е в дефектирала бензинова помпа. Смениха я с нова + горивен филтър за гаранцията, плюс гарнитура на главата и датчик ????, а за капак и ИМПУЛС ГЕБЕР за 200лв., каквото и да означава това. На следващия ден отидох в София, но на връщане, на Ихтиман изгоря бушона на помпата. От там до Пловдив смених шепа предпазители (бушони). Отново в НАЙС КАР - усъмниха се в релето на помпата (че укъсявало). Размениха го със съседното - там са три релета идентични - едно за помпата, едно за подгрева на задното стъкло и едно за електрическата система.
Колата до сега работи. Но изведнъж вдигна рязко разхода на гориво от 8,6 на 12/100 - по стечение на обстоятелствата винаги карам смесено градско/извънградско. До този момент дори през зимата не съм вдигал такъв разход с работещ климатроник. Най-притеснителното е, че колата започна да придърпва сякаш нещо ( я гориво, я въздух, я нещо с управлението не е наред). Стрелката на икономайзера рязко скача от ляво в дясно като откачена. Четох във форума за проблемите от този характер, че са свързани с ВАНОСА, дебитомера, ламбда сондата и т.н. Потърсих информация и за БК и открих, че имам грешка в подменю 14.0 - С78100, 14.1 - 838228. Какви са тези грешки и може ли с изчистването им да се оправят проблемите с разхода на горивото.
Моля за някакъв съвет! Благодаря
Имам БМВ 520i производство 1998г. двигател Е39 110KW на 166000км. реални.
Преди месец ми се наложи да пътувам и по време на движение колата угасна и повече не пожела да работи. В сервиза на БМВ НАЙС КАР - Пловдив направиха диагностика и се оказа, че проблемът е в дефектирала бензинова помпа. Смениха я с нова + горивен филтър за гаранцията, плюс гарнитура на главата и датчик ????, а за капак и ИМПУЛС ГЕБЕР за 200лв., каквото и да означава това. На следващия ден отидох в София, но на връщане, на Ихтиман изгоря бушона на помпата. От там до Пловдив смених шепа предпазители (бушони). Отново в НАЙС КАР - усъмниха се в релето на помпата (че укъсявало). Размениха го със съседното - там са три релета идентични - едно за помпата, едно за подгрева на задното стъкло и едно за електрическата система.
Колата до сега работи. Но изведнъж вдигна рязко разхода на гориво от 8,6 на 12/100 - по стечение на обстоятелствата винаги карам смесено градско/извънградско. До този момент дори през зимата не съм вдигал такъв разход с работещ климатроник. Най-притеснителното е, че колата започна да придърпва сякаш нещо ( я гориво, я въздух, я нещо с управлението не е наред). Стрелката на икономайзера рязко скача от ляво в дясно като откачена. Четох във форума за проблемите от този характер, че са свързани с ВАНОСА, дебитомера, ламбда сондата и т.н. Потърсих информация и за БК и открих, че имам грешка в подменю 14.0 - С78100, 14.1 - 838228. Какви са тези грешки и може ли с изчистването им да се оправят проблемите с разхода на горивото.
Моля за някакъв съвет! Благодаря
- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: Увеличен разход на гориво
Колега не е необходимо да чистиш грешките а да остраниш причините за тях ще ти дам пример преди време ми фъсна датчика на коляновия вал даже на диагностика не ходих защото сам добре запознат с проблема смених го и грешата я нямаш като ходих в последствие на диагностика по други причини.

- Night_Wolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 10.01.2010
- Местоположение: София <> Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Увеличен разход на гориво
Същите симптоми:
Гаснене, повишен разход, придърпване, липса на мощност - Смених миналата седмица Датчик колянов вал (не винаги илиза грешка, при мен се беше записала).
Колата се държи съвсем различно и разхода падна
150 лв нов оригинален датчик.
Гаснене, повишен разход, придърпване, липса на мощност - Смених миналата седмица Датчик колянов вал (не винаги илиза грешка, при мен се беше записала).
Колата се държи съвсем различно и разхода падна

150 лв нов оригинален датчик.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Увеличен разход на гориво
Колега, преди да тръгнеш да сменяш датчик на коляновият вал, нека някой ти погледне сигнала на ламбда сондата. Наистина не винаги дефектирал датчик на колянов вал излиза като грешка- може да подава някакъв сигнал и ДМЕ да счита, че работи. Единственият начин да се разбере реалното му състояние е да си види какъв точно е сигнала, който генерира. Когато датчика не работи, ДМЕ започва да използва информация от датчика на разпределителният вал, но трябва да прави повече изчисления и от там се появяват пропуски в нормалната работа на цилиндрите.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани